temperatuur
- eireann
- Site Admin
Re: temperatuur
ehm, ehm, ik vraag me ook af of mijn huisje het enigste is dat lastig lijkt om een fijne temperatuur te krijgen? Of denken jullie er allemaal op tijd aan om de verwarming hoger te zetten?
**Self Rescuing Princess**
Die sauna thuis ben ik het bouwen momenteelbarehandspankin schreef:Naar een sauna gaan waar je mag spelen, is lekker warm en je komt misschien nog andere bdsm minded mensen tegen.
Zijn over het algemeen gay-sauna's, maar vaak hebben ze eens per week een gemengde dag.
Ze hebben over het algemeen goede voorzieningen ook voor privacy,
In beuningen bij nijmegen zit Azzurra met goede voorzieningen en woensdag gemengd.
En thuis een sauna zou helemaal geweldig zijn maarja.....

Maar BDSM-minded mensen tegen komen in de sauna... hmm, ik zou het niet echt op prijs stellen dat naast me een stel zit te vozen wat verder gaat dan een paar geile blikken. En zou je je op gemak voelen in een gay-sauna om je D/s uit te voeren. Vind dit zo plat en goedkoop.
- eireann
- Site Admin
En ik wil niet naar de sauna. Ik wil thuis comfortabel op m'n flikker krijgen 

- juffie
- Site Admin
Ik kan een tijd instellen op mijn thermostaat, dus ik kan er van te voren voor zorgen dat om een bepaalde tijd de verwarming aanspringt.
In mijn oude huis had ik thermostaat knoppen op iedere verwarming, dus ik kon het ook in de ene ruimte warmer stoken dan in de andere.
Enne... eerlijk gezegd heb ik hier nog nooit zo over nagedacht
In mijn oude huis had ik thermostaat knoppen op iedere verwarming, dus ik kon het ook in de ene ruimte warmer stoken dan in de andere.
Enne... eerlijk gezegd heb ik hier nog nooit zo over nagedacht

MILF 

eireann schreef:ehm, ehm, ik vraag me ook af of mijn huisje het enigste is dat lastig lijkt om een fijne temperatuur te krijgen? Of denken jullie er allemaal op tijd aan om de verwarming hoger te zetten?
eh.. thermometer ophangen? en kachel hoger zetten als die beneden de 19 aangeeft en kachel lager zetten als die boven de 22 aangeeft? of zoiets.... of denk ik nu te simpel??
- eireann
- Site Admin
Dat is een goede midden oplossing phedre, maar een constante 19 zou ook wel lekker zijn...
ach, t komt ook allemaal wel goed. En anders koop ik extra fluffy roze sokken erbij
(op een matje staan is geen slechte trouwens! )
ach, t komt ook allemaal wel goed. En anders koop ik extra fluffy roze sokken erbij

- Heerscher-vd-nacht
Ik vergeet ook wel eens om de verwarming hoger te zetten idd. En sokken, ook al is het niet charmant, of pantoffels, nog veel minder charmant, helpen wel om gewoon warme voeten te houden. Zolang ik geen koude voeten heb gaat het meestal wel goed met de kou. Vlak voor spel sta ik dan wel te bibberen, maar eenmaal bezig is dat over het algemeen niet meer aan de orde.
Hier is het ook koud. Eigenlijk ook niet goed te stoken. Mijn lief vind mij lief met sokken, dus daar let ik op (misschien nog wel meer dan op mijn onderbroeken :icon_biggrin: , 't is maar wat je belangrijk vind!). Mooie sokken en een lekker warm shirt. Dekentje op de grond. En lekker vaak tegen zijn warme trui aan kruipen
Het is inderdaad een kwestie van even flink zijn, want het wordt vanzelf wel warm.
Je kan natuurlijk ook een leuk kerstvrouwpakje aan :icon_biggrin:

Het is inderdaad een kwestie van even flink zijn, want het wordt vanzelf wel warm.
Je kan natuurlijk ook een leuk kerstvrouwpakje aan :icon_biggrin:
Wij gooien eigenlijk regelmatig de twee toplagen van onze boxspring in de woonkamer, en daar is het lekker warm vergeleken met de slaapkamer. Dat speelt wel lekker met zo'n megabed in je woonkamer. 

Onze speelkamer is ook niet al te goed op te warmen (te kleine radiator).
We hebben van de winter een electrisch badkamerkacheltje bij de Gamma oid gekocht voor een tientje. Werkt echt super!
Als Q het kamertje klaar gaat maken voor spel, zet hij ook dat ding aan. En dan wordt het lekker warm in zeer korte tijd.
We hebben van de winter een electrisch badkamerkacheltje bij de Gamma oid gekocht voor een tientje. Werkt echt super!
Als Q het kamertje klaar gaat maken voor spel, zet hij ook dat ding aan. En dan wordt het lekker warm in zeer korte tijd.
- madeleine
Goed opstoken, eigenlijk net zoveel dat het net te warm was.. enige remedie. Dure hobby, maar ja.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)