party/keukenprinses

ranting

Re: party/keukenprinses

Bericht door ranting »

fantashe schreef:tostiding... ja ikke
:clown:
Nadia

Bericht door Nadia »

Probeer dan te bedenken hoeveel je in x tijd op die manier kan aanbieden en wat de vraag zal zijn.

Bijv: aantal bezoekers = 100, 10% wil een tosti, dat willen ze vaak rond een zelfde tijdstip, & zien eten doet eten. Langer dan een half uur zullen mensen niet op een tosti willen wachten, dus hoeveel apparaten heb je nodig?

Zelfde geldt voor andere dingen die je warm aanbiedt, via magnetron of frituur.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nadia schreef:Probeer dan te bedenken hoeveel je in x tijd op die manier kan aanbieden en wat de vraag zal zijn.

Bijv: aantal bezoekers = 100, 10% wil een tosti, dat willen ze vaak rond een zelfde tijdstip, & zien eten doet eten. Langer dan een half uur zullen mensen niet op een tosti willen wachten, dus hoeveel apparaten heb je nodig?

Zelfde geldt voor andere dingen die je warm aanbiedt, via magnetron of frituur.
Ik denk dat 't ook een stukje geduld hebben is dan voor de gasten :). Als je weet dat phedre er mee bezig is, denk ik dat mensen ook wel even kunnen wachten. Zeker als er maar één tosti-ijzer beschikbaar is.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
phedre

Bericht door phedre »

ja daar verwacht ik ook niet zo veel problemen mee, het is geen grote commerciele horecagelegenheid vanzelf, en de mensen zijn allemaal best wel bereid om ff te wachten. Hangt ook wel af van welke groep mensen je binnen hebt, maar ik verwacht daar geen problemen mee.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ik heb maar een echt feest in nederland meegemaakt en daar was ook een uitgebreid buffet bij. Ik weet nog dat ik toen dacht: hey wat leuk!! Niet dat het echt nodig is om iets uitgebreids te hebben, maar ik zou er wel een aantal euro meer voor betalen. Iets kleins zoals vernoemd lijkt me echt wenselijk omdat er idd ook mensen van verder zullen komen
Gesloten