mental bondage

HighSpirit }k{

Re: mental bondage

Bericht door HighSpirit }k{ »

kahlan kan niet tegen kietelen op bepaalde plekken. Ze vliegt dan bijna letterlijk bijna alle kanten op. Maar het simpele commando stil te blijven liggen of haar voeten bij elkaar te houden zorgt voor erg mooie effecten.

Het is dan leuker haar haar best te zien doen niet te bewegen, als dan dat het door een bondage afgedwongen wordt. Op andere momenten is een fysieke bondage juist weer leuker.
colet

Bericht door colet »

@Highspirit, dat is vast mooi om te zien ja. En verdomd lekker ook als sub zijnde :bloos:

We gaan erachter komen! Los van onze eigen invulling van de term.
Aanstaande woensdagmiddag ga ik een meneer zien die deze term op zijn profiel had staan. Natuurlijk ga ik hem het hemd van zijn lijf rukken vragen naar de betekenis en zijn ervaring ermee.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Hier ook niet, maar het is mij zowaar even gelukt (na vele uren oefenen).
En het hatelijkste is dan dat je D gewoon met een grijns op zijn gezicht zegt: kom braaf terug, denk aan je ademhaling, niet je spieren opspannen, gewoon ontspannen.
GGRRRRRRRRR totdat het even lukt en dat stiekum ook beetje trots.
AET

Bericht door AET »

colet schreef: Mental bondage is a BDSM construct in which the submissive is expected to act as if they are physically bound without any actual bondage
Hoe zien jullie dit voor je? Wat bedenk je erbij?
voorbeeld van zaterdag: "iemand die erg vies is van net gebruikte plugs, de gebruikte plug op haar rug leggen. Ze wil niet dat de plug omvalt. Ze durft dus niet op te staan of te bewegen. Ze ligt verder niet vast."
blondiesub

Bericht door blondiesub »

Wat een heerlijke gedachten komen bij me op. Ik weet wel dat ik het 'in het begin' een vreselijk begrip vond. Ik kon me alleen goed overgeven als ik lekker vast zat. Dan kon ik ook lekker weg zweven. Verdwijnen.. En nog is dat heerlijk. Het gevoel van machteloosheid. Van totaal afhankelijk zijn van je Dom.

Alleen tegenwoordig begrijp ik veel meer het diepe gevoel achter mental bondage. Wat anderen ook al zeiden het zorgt voor een enorm gevecht met jezelf. Je wilt zo graag alles doen voor je Dominant. Maar het vraagt om zoo veel wilskracht. Het heet niet voor niets 'mental bondage'. Het zorgt voor een enorme diepe mentale verbintenis met je Dominant.
Gesloten