BDSM en Seks.

Kiyan

Re: BDSM en Seks.

Bericht door Kiyan »

In een intens spel kan ik heel opgewonden en geil worden. Toch heb ik daarna meestal even wat tijd nodig voor ik zelf aan seks toe ben..
kitten

Bericht door kitten »

Ik heb zitten denken... Ik ben hetero. Sex met een vrouw trekt me niet. SM met een vrouw ook niet. Kletsen met een vrouw wel, knuffelen wel, lachen, tennissen, op vakantie gaan, alles... behalve sex en SM. Om die reden is het onderdeel van mijn seksuele identiteit en dus niet los van elkaar te zien. :)
Nadia

Bericht door Nadia »

Ik ben ook hetero, en seks met een vrouw .... nee....

Maar als mijn Dom dat wilt doe ik dat wel....

** vraagt zich af: is hier een wezenlijk verschil in het feit dat ik een sexslaaf ben, en geen pijnslaaf? **
kitten

Bericht door kitten »

Ja, dan doe ik dat ook. Maar dat is wat anders dan dat het onderdeel is van min seksuele identiteit.
Toran

Bericht door Toran »

BDSM en seks zijn voor mij heel nauw verbonden. Ik vind het een spannend en opwindend gebeuren. Dit betekent echter niet dat ik altijd seks moet hebben in een sessie. Het hangt heel erg af van wat voor sessie het is, en met wie, en waar..

'nilla seks... ken ik niet, eigenlijk. Daar zit altijd wel een machtsverschil in, anders werkt het niet echt voor me :mrgreen:
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Voor mij is het ook redelijk onlosmakelijk verbonden. Als wij spelen, zit daar (bijna) altijd wel een vorm van seksuele spanning in. Ik word er gewoon vreselijk geil van, en Romanticide vindt dat maar al te leuk om te zien (en mee te spelen) :mrgreen:.

Verder ken ik 't fenomeen wat Toran beschrijft; wij kennen het fenomeen vanilla seks ook niet. Heb ik nooit gekend trouwens, dus ik mis er ook niet echt iets aan geloof ik :P. Voor mij zou 't een beetje als een droge boterham zijn: Ik weet dat 't lekkerder is met beleg.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
puppie

Bericht door puppie »

Als ik bovenstaande berichten lees vraag ik me altijd af wat onder vanilla sex verstaan wordt.
Begrijp ik het dan goed dat jullie het hebben over wat er in je hoofd gebeurd ipv de handelingen an sich?
Bedoel neuken is neuken, ongeacht wie er bovenop, onderop, van opzij of naast ligt staat of zit. Toch?
Of zie ik het nu echt helemaal verkeerd? :confused:
Toran

Bericht door Toran »

De handeling an sich zal ongetwijfeld hetzelfde zijn, al heeft iedereen natuurlijk voorkeuren voor standjes, en hoe, wat en waar enzo..

Maar wat er in je hoofd gebeurt is voor mij wel echt heel erg belangrijk, en dat uit zich ook vaak in handelingen.. Gewoon missionaris is voor mij saai.. Iets als dwang, iets ruwer, hand op haar keel bijvoorbeeld, of haar neerleggen en gebruiken, maakt het aantrekkelijk.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

+1 op Toran.

Het komt er bij ons op neer dat we heus wel gewoon seks hebben, maar nooit gelijkwaardige seks. Het is dus niet op mijn genot gericht, ik krijg meestal een tikkeltje minder lucht (keel dichtgeknepen en zo), er wordt aan m'n haren, tepels of gewoon tieten getrokken en in geknepen, you name it. Het speelt dus zowel in mijn hoofd als echt in de handelingen.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

ALS ik al nilla sex heb, dan gebeurt er in mijn hoofd heel wat anders dan in werkelijkheid. Daarom wil ik het niet meer. Lieve kusjes, strelen en dan sex...? Nee... nee dat wil ik gewoon niet meer. :nooo:
puppie

Bericht door puppie »

Mja, bij hoeveel "vanilla" stelletjes zal de sex zo af en toe/vaak/altijd bepaalde "BDSM" handelingen hebben zonder dat die het onder die noemer gooien.
Het is dus echt de mindset erbij als ik het zo lees.
Weer wat geleerd :biggrin:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nee, dat ben ik dus niet met je eens. Het verschil zit voor ons toch ook echt wel in de handelingen, niet alleen in de mindset. Dat probeerde ik net ook uit te leggen, dat 't verschil tweeledig is :).
kitten

Bericht door kitten »

Ja ik ook. Ik zei al: als ik nilla sex heb, dan gebeurt het in mijn hoofd, maar daarom juist wil ik geen nilla sex meer.
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Doe mij maar het trio BDSM, seks en liefde :inluv:

Ik had altijd hetzelfde probleem als kitten. Vanille seks met mijn man en vervolgens altijd wegschieten in die 'andere wereld'. Ik kreeg er een hekel aan, ik kreeg ook de pest aan mezelf. Wist niet eens wat er precies aan de hand was...

Seks met mijn D is gewoon niet vanille, ook al lijkt het er aan de buitenkant soms op, het gevoel is totaal anders.
En inmiddels begint vanille seks met mijn man iets meer kinky te worden :static: En het gekke is dat ik daardoor weer kan genieten van vanille sex ook!
wandering

Bericht door wandering »

Goh, wow, herkenning! (voordat ik mijn verhaal doe) kitten en cmeermin, wat bedoelen jullie precies met wegschieten in een andere wereld of dat er iets heel anders in je hoofd gebeurd bij vanilla seks waardoor jullie het liever niet meer willen?
Gesloten