naalden door tepels

MrsLolSMurfin

Re: naalden door tepels

Bericht door MrsLolSMurfin »

juffie schreef:
Mijn piercings zitten anders wel door mijn tepels hoor...
dat zie je wel vaker, maar heb er toen verschillende bronnen over opgezocht en ze zeggen allemaal dat het veel beter is om hem er achter te plaatsen.

p.s elke naald maakt een littekentje dus het is niet zo dat, dat maar af en toe gebeurd.
bij wat dikkere naalden zie je de littekens duidelijk.
het is ook niet erg om zo'n klein littekentje te hebben, maar doe je het vaker dan word het vanzelf een groot litteken.

als er vragen zijn stel ze gerust, zelfs als je een prive workshop wil over naalden ipv in een groep zoals ik al beloofd had om te doen.
Laatst gewijzigd door MrsLolSMurfin op 10 jul 2010, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Zou het ook niet te maken hebben met wat voor tepels je hebt? Ik heb kleine tepels, kan me voorstellen dat het heel makkelijk uitgroeit of scheurt. Maar als je iets meer tepel hebt, kan het misschien wel?
Avery

Bericht door Avery »

Ik heb in mn eerste spelrelatie naalden door mn tepels gehad en het deed weinig zeer maar ik vond het ook niet heel bijzonder. En ook niet heel erg leuk.

Nu sta ik een paar jaar later wel meer te trappelen om het te doen, het is een gaaf idee dat je dat bij iemand mag doen.
AET

Bericht door AET »

Dank jullie voor de hele nuttige info
@Avery idd dat is ook bijzonder als dat mag.
colet

Bericht door colet »

heb je het al gedaan AET? Dan ben ik namelijk wel benieuwd....

Ik zat net nog te bedenken dat het niet zozeer altijd de naaldjes waren die me wat deden, maar vooral de blik erbij. :inluv: Alleen daarvoor zou ik het meteen weer doen/ondergaan.
Wauw....écht wel....*doet zelfs bij herinnering nog zwijmelen*
Vind het moeilijk om dat gevoel te beschrijven, heb ik al wel eens geprobeerd, maar dekt nooit precies de lading.
blondiesub

Bericht door blondiesub »

Eric is ook echt wel in staat om zo te prikken dat het wel pijn doet hoor :shock: Of lag dat aan mij? :bloos:

Mijn tepels zijn echt nog weken gevoelig geweest. Terwijl ik zelf een piercing heb. Die trouwens ook echt door mijn tepel heen zit.
colet

Bericht door colet »

ja dat lag aan jo..... :twisted:
Geintje!!!
Nee ik ben het helemaal met je eens!!! Echt wel! jahoor erin prikken kun je voelen, en hoe!!! En eruithalen ook!!
Nu je het zegt...dan was die blik soms ook ineens sadistischer...het lachen ook als ik dan iets zei. Of nog even knijpen op die plek daarna... :twisted:

Tjee was ik dat net die iets zei over zwijmelen en die ene blik??
:yes: ik blijf er toch bij...juist die blik tijdens het prikken... :inluv: :inluv:
AET

Bericht door AET »

Ik heb nog niet door tepels heen geprikt......nog niet en gaat er ook niet doorheen prikken...wel er net achter. :bye: @ lisa
colet

Bericht door colet »

:bye: lisa
Lisa, kom je hier delen?? Je mag hier veilig mopperen op AET over wat ze je aandeed. Of zachtjes zeggen hoe eng, maar vooral ook hoe lekker en gaaf enzo :icon_biggrin:
Share the good stuff!
blondiesub

Hee Colet die blik die ken ik! Maar we gaan niet te hard zeggen dat we daarvan genieten he.. Ssssst want anders... :smiley_panic:
colet

Bericht door colet »

Psst...sommige mensen lezen veel minder op WS dan anderen ;)
blondiesub

Pffieuw, gered ;)
AET

Bericht door AET »

Toch nog even een ander borst & naalden gerelateerde vraag.
Stel je maakt zo'n naaldencorset tussen de borsten. Kan je die dan aantrekken (strakker trekken)?
Moet je de borsten in hun natuurlijke positie laten (hangen) of kan je ze ook dichterbij elkaar snoeren?
Ik vraag dit met het oog op de druk/spanning die dan op de naalden staat. Kan het bijvoorbeeld los schieten?
Of is het geschetste scenario van een strak borstnaaldencorset niet eens mogelijk.

Bijvoorbaat dank.
JerryM

Bericht door JerryM »

naaldencorset? plaatje?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
AET

Bericht door AET »

needle.jpg
zoiets maar dan tussen de borsten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gesloten