Come to the Dark Side... Who gave you cookies?

kitten

Re: Come to the Dark Side... Who gave you cookies?

Bericht door kitten »

Mja, zo bekeken heb ik het ook zelf ontdekt. Ik heb zelf Elise's pagina gegoogled en ben van daar zelf op de BDSM-jongeren chat gekomen. Maar dan nog was het eerste spel met Toran het échte thuiskomen. De bevestiging dat het inderdaad was waar ik zo lang naar verlangd heb...
ericadventure

Bericht door ericadventure »

Ik ben er ook zelf ingerold. Via een of ander sexblaadje kwam ik de bekende vrouwen in het leer tegen. Daar stond dan weer een verhaal bij. Daarna Doma, massad en slavegirl gekocht en sinds die tijd niet meer kunnen loslaten. Geexperimenteerd in diverse relaties. Uiteindelijk via chat iemand leren kennen en samen naar de vssm gegaan. Dat was thuiskomen. Dat durven gaan naar de vssm was denk ik 7 jaar terug.

En toen kon ik het niet meer terug en wilde ik ook niet meer terug
Arno

Bericht door Arno »

Hoi

Ik ben er in gerold door een Doma-magazine in een sexshop zo'n 18 jaar geleden, en van daaruit ben ik hierin gegroeid tot wat ik nu ben. Een dominante switch die zijn weg aan het vinden is. Maar nog niet weet waar hij uit zal komen.
deugnietje

Bericht door deugnietje »

kitten schreef:@chippie, Marijke, deugnietje, noni e.a.: er zal toch wel een moment zijn geweest dat je ontdekte dat je niet de enige was of dat het een naam was of dat iemand je liet thuiskomen (1e spel?) ofzo?
Hey kitten, ik kwam er stom genoeg pas vrij laat achter dat er hele communities waren die dezelfde interesses hadden :oops: lang leve internet!!!
Daarna is het ook allemaal snel gegaan, ik reageerde op contactadvertenties, 2 miskleunen maar de derde was raak. En nu zijn we inmiddels alweer 2 jaar samen ;)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

kitten schreef:Mja, zo bekeken heb ik het ook zelf ontdekt. Ik heb zelf Elise's pagina gegoogled en ben van daar zelf op de BDSM-jongeren chat gekomen. Maar dan nog was het eerste spel met Toran het échte thuiskomen. De bevestiging dat het inderdaad was waar ik zo lang naar verlangd heb...
Ik ben 't met Romanticide gaan ontdekken, we waren allebei zo groen als een blaadje, dus het echte 'thuiskomen' is bij mij geleidelijk gegaan... Romanticide en ik deelden het koekje, so to say.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Bij mij was het mijn ex (Paul^) die me na lang aandringen vertelde dat hij bdsm geil vond. In de eerste instantie was ik in shock, maar ben er over gaan lezen om hem te begrijpen. Zo is het balletje gaan rollen.. :)
noni

Bericht door noni »

Hoi kitten,

mja, ik was aan het surfen op zoek naar info over optredens van een vlaamse band.
Ze hadden een eigen site, en er stond een link bij naar een chatroom.
Bij aanklikken bleek dat die room helemaal leeg was,
dus ging ik eens kijken wat voor rooms er nog meer in de lijst stonden.

Via "ongewenste intimiteiten", "hier mag alles", "hier mag nog meer", enz....
kwam ik bij een room "bdsm".
Aangezien de namen van die andere rooms me al best wel aanspraken,
ben ik de room bdsm binnen gegaan, gewoon om mee te lezen en te zien wat het nu betekende.

Ik snapte er door alleen mee te lezen nog niet veel van, want het ging over koetjes en kalfjes.
Na een aantal keer inloggen en stil meelezen, was ik dapper genoeg om eens mee te brabbelen daar.
Uiteindelijk ben ik opgevangen door iemand die er al jaren in thuis was, en hij gaf me een aantal sites door.
Ik heb die werkelijk verslonden. Zo vreemd... hoe kon men zoveel over mijn verlangens schrijven,
terwijl ze me niet kennen?? Zo passend, zo kloppend....zoveel gevoelens.

Maandenlang heb ik er nachten gezeten, steeds meer verteld, uitgelegd, geluisterd en ook gelachen.
Dapper de stap gezet door naar het FC te gaan in Antwerpen. Afgesproken met een groepje meiden,
die me op het station zouden afhalen, want ik ging écht niet alleen daar naar binnen, grin.
Die avond iemand leren kennen waar het mee klikte en toen was het hek van de dam,
zit de bdsm wereld opgescheept met mij :-p
thaliya

Bericht door thaliya »

Begin 2003 toen ik nog studeerde en probeerde wat geld bij te verdienen met cammen kwam ik er achter dat ik opdrachtjes doen wel leuk vond. Er was een bezoeker in die chatroom, M. die voor het eerst bdsm liet vallen. Via google kwam ik op ws uit en op de chat van bdsm-roses. M. vervulde de eerste maanden de rol als Mentor. Via bdsm-roses kwam ik thuis bij een stel (achteraf gezien best link, ik kende die mensen alleen maar online) en *total shock* dat bleken hele normale mensen te zijn.

Daarna, via bdsmzaken leerde ik mijn eerste D kennen en daar 9 maanden een leuke relatie mee gehad. En dat eerste spel... dat was het echte thuiskomen voor mij, vooral qua pijn. Via ws leerde ik ook iemand anders kennen die mij liet inzien dat ik ook best wel onderdanig was.

En dat waren wel de belangrijkste cookie-givers voor mij :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
dutshy

Bericht door dutshy »

Ik kan me vaag herinneren dat ik als puber een verhaal schreef over electro-torture, hoewel ik toen waarschijnlijk nog nooit van dat woord gehoord had. Ik heb geen idee hoe ik op dat idee kwam. In ieder geval niet van iemand anders. Misschien iets wat ik ergens gelezen had?
amira_B

Bericht door amira_B »

Rammstein heeft mij küchen gegeven denk ik. Het waren in ieder geval hun lyrics die mij deden fantaseren over allemaal nasty dingen die mij aangedaan konden worden. Van daaruit wel op het internet gezocht, sites tegengekomen maar daar eerst een tijd niets meer gedaan. Ik kreeg een vriendje die ook wel geïnteresseerd was in vastbindspelletjes en me domineerde in bed. Maar ik wilde verder, hij was wat voorzichtiger ermee. Ik mocht zelf op ontdekkingsreis en heb toen wel op veel internetsites gelezen en ben uiteindelijk een Dom. tegengekomen waar het ontzettend goed mee klikte.

En dat was wel echt thuiskomen, wat hij met me deed en doet, hoe hij me laat voelen.. Heerlijke koekjes!
puppysjors

Bericht door puppysjors »

oeh herkenbaar, en helemaal vergeten. Naast de doma en de slavegirl, leerde ik in dezelfde tijd Rammstein kennen.... en die ranzige mannen, hebben mij ook naar de darkside gelokt.... yummy!!
JerryM

Bericht door JerryM »

Cat People en 9 1/2 Weeks waren mijn eerste aanrakingen met taboe en machtsverhoudingen icm sex. Vroeger nooit echt bdsm sex films of boekjes gekocht.

Wild Orchid en Wild Orchid II zijn ook films die indruk om me maakten, maar niks had echt een naam van sm of bdsm ofzo.

Op een gegeven moment kwam ik met Belladonna in aanraking, en daarna ging het snel.

Op OKCupid had ik ook een profiel, om eens te kijken wie er allemaal zo aanwezig was, en na ettelijke testen zo eerlijk mogelijk te hebben ingevuld een paar profielen gezien waar ik mee gematched werd. Een daarvan was Marijke, en die had geloof ik samarium en polyamorie forum in d'r profiel staan en toen dacht ik oh, jongeren, en jonge meisjes ook nog, willen ook bdsm... Ik dacht nl dat ik gewoon een pervers vies geil ventje was.
Toen nog weinig mee gedaan, maar afgelopen september me alsnog bij bdsm-jongeren aangemeld op de chat en de rest is history.

Nu ben ik er trots op dat ik een vies geil ventje ben :)

.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
AET

Bericht door AET »

Hmmmm denk denk. Ohja mijn ex ging eens brouwsen wat er in lesbo 020 land te doen was op een bepaalde zaterdag. Toen gingen we naar de Wild side. Tja SM dat had ze altijd al eens......iets meer over willen weten (werd het met een :oops: )
rubyvita

Bericht door rubyvita »

My parents gave me the cookies, door het hebben van een BDSM relatie "avant la lettre".
(Ik betwijfel overigens of ze het ooit zelf zo zullen benoemen)

Mijn familie exploiteerde veel horeca gelegenheden, waarvan de belangrijkste twee bordelen waren. Aangezien ik als klein meisje vaak bij mijn oma was, was ik als de zaak gesloten was ook altijd beneden in het bordeel te vinden bij de "meisjes".
Ik kon vrijelijk in en uit de peeskamers lopen en dus ook in het SM kamertje kijken. Veel rood en zwart kan ik me herinneren.
Dat er altijd nogal schamper werd gesproken over de klanten die speciaal voor dat kamertje kwamen heeft niet echt geholpen in mijn acceptatie proces.De mannen die kwamen voor SM die waren zielig! punt.De Domina was daarintegen dan wel weer stoer!(want zij ontfutselde mannen geld in ruil voor een pak slaag, mijn oma vond dat echt brilliant)

Voor mij was het "normaal"om in de slaapkamer iets met macht te doen, totdat een voormalig vriendje me duidelijk maakte dat het helemaal niet zo gewoon is en dat het Sm heette. NEE :shock:

Nou ja, na lezen en lezen op het internet, bleek dat hij gelijk had :clown:

Het hele Sm gebeuren was voor mij een paar jaar geleden nogal beladen, totdat ik allerlei leuke mensen tegenkwam ( o.a. hier op WS) die in niets leken op de "zielige"figuren die in mijn hoofd geplant waren.Wat een bevrijding!
Thuiskomen, nee, bevrijding, JA!
aimée

Bericht door aimée »

(want zij ontfutselde mannen geld in ruil voor een pak slaag, mijn oma vond dat echt brilliant)
Grinn oma's hebben altijd van die geweldige uitspraken...
Gesloten