Anale sex

Lilith

Re: Anale sex

Bericht door Lilith »

Wat is Microlax en wat doet het?

(ja, ik kan het vast ook googlen, maar daar staat vast niet precies uitgelegd wat het voor anale sex doet!)
kitten

Bericht door kitten »

Het is zo'n mini tubetje met middel om je darmen zich te laten legen.
thaliya

Bericht door thaliya »

En hoe lang vantevoren gebruik je dat?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
puppie

Bericht door puppie »

Microlax geeft over het algemeen binnen 30 min resultaat ;-)
shareen_G

Bericht door shareen_G »

meisje1983 schreef:Anale sex. Fijn dat daar een topic over is.
Ik heb het nog niet in het echt geprobeerd.
Hij is veel te groot!!! :icon_sad:
Alhoewel nu wel een setje van 3 plugjes gekocht, van klein naar groot.
Hebben jullie nog tips over hoe je het best kunt ontspannen?
En het idee idd dat er iets zou blijven kleven werkt ook niet echt heel erg mee.
En een anaal douche, doe je dat met lauw water of iets?
Wat ik nog wel eens wil doen is de plug meenemen onder de douche.
Meestal ontspan je ook behoorlijk als je lekker aan het douchen bent. Ik stop dan meestal eerst een vinger voorzichtig naar binnen. Dat herhaal ik een aantal keer tot het soepel en makkelijk gaat. Wat ik meestal merk is dat er ook vanzelf een soort van glijmiddel (slijm) productie opgang komt. Dat smeer ik dan ook een beetje rondom m'n anus.
Daarna duw ik voorzichtig de plug naar binnen. 9 van de 10 keer lukt dat dan prima.
Terwijl dit minder gaat als ik de plug in doe met alleen glijmiddel. Om nog maar te zwijgen als Guardian dit doet of als zijn lul naar binnen 'moet'.
Ik vind het onder de douche dus erg prettig en aangenaam. Ook omdat het lichaam lekker ontspannen is.

Wat betreft het achterblijven van poep op de plug of penis heb ik geen moeite mee. Gewoon goed schoonmaken naderhand. Het is iets wat er bij hoort. Ik gebruik nooit klysma's of anaaldouchjes.
Enige wat ik vertik is om na anaal te gaan pijpen. Dan gaat Guardian toch echt eerst maar even zijn lul wassen.
Waar een wil is, is een weg
kitten

Bericht door kitten »

Lijkt me ook een stuk gezonder!
puppysjors

Bericht door puppysjors »

kitten schreef:Lijkt me ook een stuk gezonder!
Daar ben ik eigenlijk best benieuwd naar. Hoe ongezond is het als je je eigen poep binnen krijgt?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik ben een leek, maar het lijkt me niet voor niets een afvalstof?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
puppysjors

Bericht door puppysjors »

ja da's logisch, maar er zijn zat mensen die het graag binnen krijgen, doen die dat allemaal terwijl er grote risico's aan hangen?
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Urine is ook een afvalstof, maar in tegenstelling tot poep is pies van een gezond mens volkomen steriel.
Poep zit echter boordevol bacteriën die je maar beter niet oraal of via welke weg dan ook binnen kunt krijgen.
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Het drinken van plas (mits de plasser geen medicijnen slikt en niet ziek is) af en toe is niet ongezond, terwijl dat ook een afvalstof is.
Heb wel eens ergens gelezen dat het drinken van je ochtendurine juist heel gezond is. Geen idee meer waar trouwens.

Maar het eten/binnenkrijgen van poep...ik weet het niet...Lijkt mij niet geheel gezond in ieder geval.
Het zal blijkbaar toch wel gebeuren in de sm-wereld.

naja.....wat de rest dus zegt.
Waar een wil is, is een weg
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ok goed punt. Maar hoe zit het met kontlikken dan? Is dat ook gevaarlijk?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Als je alleen al nagaat dat ieder jaar heeel veel mensen een voedselvergiftiging krijgen door het binnenkrijgen van bijvoorbeeld E. Coli, een darmbacterie, en je bedenkt dat ze dat binnenkrijgen door slechte hygiëne waardoor de bacterie van de ontlasting somehow in de mond kan komen, dan denk ik dat je alvast een goede reden hebt waarom het ongezond is om ontlasting binnen te krijgen.

Wat likken betreft: Ik denk dat dat minder kwaad kan omdat je minder diep in de darm komt. Met je tong kom je niet verder dan de endeldarm, terwijl ontlasting toch door het hele ding heengegaan is.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ja, maar dan moet je zeker wel heeeel goed schoonmaken? Ik bedoel ontsmetten?

Ik heb echt gevaar gelopen hoor ik ineens :P
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Wat heb je gedaan dan?
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Gesloten