gratis af te halen... slaapbankje
- Crownless
Re: gratis af te halen... slaapbankje
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Wat is de status van de onderhandelingen tussen Petruss/phedre en Romanticide?
Aangezien wij de 17e naar Den Bosch rijden is het natuurlijk uitermate efficiënt om dan het bankje mee te kunnen nemen en het in Nieuwegein te dumpen.
Aangezien wij de 17e naar Den Bosch rijden is het natuurlijk uitermate efficiënt om dan het bankje mee te kunnen nemen en het in Nieuwegein te dumpen.
- phedre
- Contacteer:
het bankje kan in principe per direct opgehaald worden, wat inhoudt, op een moment dat Petruss of ik dus in Zaandam aanwezig is. Ik ben er niet, komend weekend, Petruss' planning weet ik niet. Overleg over wanneer en hoe en zo vindt plaats inmiddels.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Als jij hem mee kan nemen Guardian_s zou dat super zijn. Dan regel ik even iemand om te helpen sjouwen zodat jij lekker door kunt rijden.
Is dat goed phedre? Jullie waren de 17de aanwezig toch? Zou wel super zijn als het zo snel gefixt zou zijn. Zijn jullie er lekker snel vanaf.
Is dat goed phedre? Jullie waren de 17de aanwezig toch? Zou wel super zijn als het zo snel gefixt zou zijn. Zijn jullie er lekker snel vanaf.
- eireann
- Site Admin
Behalve dat de 17e op losse schroeven staat door het slechte weer...
**Self Rescuing Princess**
Weer is idd even de doorslaggevende factor,
1- gaat de BBQ door?
2- als de BBQ doorgaat, past het bankje dan in de auto? of moet ie op de dakdragers? in het laatste geval moet het wel droog zijn natuurlijk.
1- gaat de BBQ door?
2- als de BBQ doorgaat, past het bankje dan in de auto? of moet ie op de dakdragers? in het laatste geval moet het wel droog zijn natuurlijk.
- tessie
- Contacteer:
Als de bbq doorgaat, dan is het ws ook wel droog 

In Den Bosch ja, maar Zaandam ligt een paar km noordelijker 

- phedre
- Contacteer:
ik ben ws hele weekend al in tilburg, weet niet of Petruss op GBK is. Even contact met hem opnemen dus.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken