Is het daarvoor dan nodig om een natrap te geven aan alle pro-dommes? Alle anderen noemen het gewoon netjes meesteres of desnoods (zoals jij) prostituee. Niks mis mee, want dat is gewoon feitelijk. Door het bimbo te noemen ("ordinaire vrouw" volgen het woordenboek) geeft Wever mijns inziens een negatief waardeoordeel over deze dames, en iemand een hart onder de riem steken door anderen naar beneden te trappen... nee, dat vind ik niet okay. Nog even los van het feit dat mijn vriendin ook weleens als prodomme heeft gewerkt.kitten schreef:Waarom moet je nou weer zeiken als iemand gewoon een hart onder de riem gestoken krijgt?
vriend op internet zien met foto's betaalde sessie
Re: vriend op internet zien met foto's betaalde sessie
- Crownless
Dames waarmee je vriendje gerotzooid heeft voor hij jou kende zijn per definitie bimbo's 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- phedre
- Contacteer:
@crownless: LOL
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- juffie
- Site Admin
QFT!Crownless schreef:Dames waarmee je vriendje gerotzooid heeft voor hij jou kende zijn per definitie bimbo's

MILF 

juffie schreef:QFT!Crownless schreef:Dames waarmee je vriendje gerotzooid heeft voor hij jou kende zijn per definitie bimbo's

(Ook als ze geen pro-dommes zijn ;-))
- eireann
- Site Admin
Nou ja, behalve kitten danjuffie schreef:QFT!Crownless schreef:Dames waarmee je vriendje gerotzooid heeft voor hij jou kende zijn per definitie bimbo's

**Self Rescuing Princess**
eireann_S schreef:Nou ja, behalve kitten dan

- kitten
D'awwww... Ik wilde em net keihard plus-enen, die opmerking van Crownless... Maar dat zou raar zijn nu. 

De dames zijn niet de bimbo's, HIJ is de bimbo Ik heb de schrik verwerkt en zal hem eens laten weten wat voor bimbo hij is!!! Hahaha! Zal 'ie blij mee zijn!
- kitten
Ben ik nu de enige die benieuwd is naar de foto's?
Hahahah, neehee....niet de enige!
- Sabrina
ruby-vita schreef:juffie schreef:QFT!Crownless schreef:Dames waarmee je vriendje gerotzooid heeft voor hij jou kende zijn per definitie bimbo's![]()
(Ook als ze geen pro-dommes zijn ;-))

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik lees dit draadje nu maar pas weer, maar voordat ik al die +1's las vond ik ook al dat Crownless het perfect verwoord had.
Het was overigens niet echt negatief bedoeld, guilty. Maar face it: je moet geen informaticus willen worden als je er niet tegen kan dat iemand je een geek of nerd noemt, je moet geen ambtenaar willen worden als je er niet tegen kan dat iemand je een duffe bureaucraat noemt, geen politici of politieagent als je nooit corrupt genoemd wil worden...en geen prostituee of prodomme als je er niet tegen kan om een bimbo genoemd te worden. Niet iedereen zal altijd even politiek correct zijn...je kan hooguit wat kiezen op welke manier je veroordeeld kan worden (en niet eens dat...werklozen kunnen er ook niet veel aan doen dat ze wel eens "profiteurs" genoemd worden).
" dragen dan dat je het persoonlijk zou aantrekken...jij bimbo. 
Het was overigens niet echt negatief bedoeld, guilty. Maar face it: je moet geen informaticus willen worden als je er niet tegen kan dat iemand je een geek of nerd noemt, je moet geen ambtenaar willen worden als je er niet tegen kan dat iemand je een duffe bureaucraat noemt, geen politici of politieagent als je nooit corrupt genoemd wil worden...en geen prostituee of prodomme als je er niet tegen kan om een bimbo genoemd te worden. Niet iedereen zal altijd even politiek correct zijn...je kan hooguit wat kiezen op welke manier je veroordeeld kan worden (en niet eens dat...werklozen kunnen er ook niet veel aan doen dat ze wel eens "profiteurs" genoemd worden).
Eerlijk gezegd zie ik jou op de eerstvolgende meet eerder een T-shirt met "I'm a bimbo and proud of itkitten schreef:D'awwww... Ik wilde em net keihard plus-enen, die opmerking van Crownless... Maar dat zou raar zijn nu.

- kitten