Heej suusje,
Allereerst nog een welkom
Het lijkt me echt een enorm lastige situatie waar je inzit, net ontdekt van 'woei! Dit wil ik!' en dan een liefdevolle (?) partner die er niks mee heeft. Lijkt me echt vervelend en ook wel een beetje eenzaam, zo'n stiekeme zoektocht. Ik zou het je echt gunnen dat je dit met je partner kan delen.
Je doet het nu stiekem, je bent een volwassen vrouw dus ik hoef je geen preek te geven over risico's en dat het niet zo netjes is, dat weet zelf ook wel
Het probleem is vaak dat mensen denken dat bdsm seks is. Nu is voor mij bdsm gekoppeld aan seksuele handelingen, maar dat hoeft dus niet. Het kan zijn dat partners wel ja zeggen tegen zwepen en pijn, maar nee tegen seks. En dat ze gerustgesteld zijn dat ze het seksgedeelte niet hoeven delen met een ander.
Ik ken een paar succesverhalen van mensen met vanille (=niet bdsm) partner waarbij het bdsm gedeelte ergens anders wordt gezocht. Maar ik ken ook verhalen waarbij het niet goed uitpakte.
Je hebt nu in ieder geval een keuze gemaakt. Er komt uiteindelijk weer een keuzemoment. Ik hoop in ieder geval dat je iemand vindt die je kan laten proeven van bdsm.
Succes