de boel verkennen
Re: de boel verkennen
niet helemaal waar dbj ik zit niet direct op een antwoord te wachten op mijn eigen berichten maar ik meng me graag in een conversatie en juist die conversaties mis ik een beetje. een berichtje per dag in een gesprek is niet bar veel toch?
- Peter^
- Contacteer:
@shyboy: "een berichtje per dag in een gesprek is niet bar veel toch?" Dat is de werkelijkheid van ws momenteel t.o.v. jouw verwachting. Het is aan jou wat je hiermee doet, je bent welkom. Maar ga ajb niet hier lopen klagen dat ws momenteel niet aan je verwachtingen voldoet.
Geniet van de positieve momenten.
het is gewoon jammer dat er niks gebeurd terwijl SM iets is waar je naar mijn idee genoeg gespreksstof uit kan halen.
nu is het op sterven na dood en zoek ik even de link om mijn account te verwijderen want ik kan net zo goed een boek kopen op deze manier
nu is het op sterven na dood en zoek ik even de link om mijn account te verwijderen want ik kan net zo goed een boek kopen op deze manier
- pluis
Niet om lullig te doen, shyboy, maar ehm...
Je reacties nodigen tot nu toe ook niet echt uit om eens gezellig een gesprek met je aan te knopen. Op een forum is het toch al vaak zo dat je eruit haalt wat je er zelf instopt. Het staat je dus enorm vrij om topics te openen (ze zijn gratis!), een oude discussie op te graven, of iets anders te doen. Je zult dan zien dat de gesprekken die je zo graag wilt vanzelf volgen.
Je reacties nodigen tot nu toe ook niet echt uit om eens gezellig een gesprek met je aan te knopen. Op een forum is het toch al vaak zo dat je eruit haalt wat je er zelf instopt. Het staat je dus enorm vrij om topics te openen (ze zijn gratis!), een oude discussie op te graven, of iets anders te doen. Je zult dan zien dat de gesprekken die je zo graag wilt vanzelf volgen.
het maakt niets uit wat ik plaats want er wordt nauwelijks gelezen en zelfs als ik 2 moderatoren bericht stuur dat ik mijn account hier wil verwijderen (wat je blijkbaar niet zelf kan) dan wordt daar niet op gereageerd.
ik ben blijkbaar ook niet de enige die zich daar aan stoord want als er al 500 leden vertrokken zijn geeft dat goed weer waar dit forum heen gaat.
het mag zijn dat jullie het hier naar je zin hebben en dat respecteer ik maar ik ben hier al heel gauw uitgekeken en wil mijn account verwijderd hebben
ik ben blijkbaar ook niet de enige die zich daar aan stoord want als er al 500 leden vertrokken zijn geeft dat goed weer waar dit forum heen gaat.
het mag zijn dat jullie het hier naar je zin hebben en dat respecteer ik maar ik ben hier al heel gauw uitgekeken en wil mijn account verwijderd hebben
- thaliya
Ik denk dat er veel gelezen wordt en ook gereageerd, alleen zijn er (te) weinig topic starters.
Ik kon zo snel niet zien waar je een topic had geopend? Of bedoelde je dat er sowieso te weinig gereageerd wordt dus daarom heb je geen vraag gesteld?
Ik kon zo snel niet zien waar je een topic had geopend? Of bedoelde je dat er sowieso te weinig gereageerd wordt dus daarom heb je geen vraag gesteld?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- eireann
- Site Admin
Zodra ik weer achter een laptop zit (en niet aan het werk ben) ben je de eerste. Ik gok dat de gezelligheid gelijk weer omhoog springt zonder jouw knorrige bijdrages...
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Excuse me? Ik lees nu pas dit bericht nadat ik op je pb heb gereageerd. Ik heb ook een privé-leven en was dus met mijn kind naar zwemles. Foei!! Ik had uiteraard op afroep beschikbaar moeten zijn voor jou.shyboy schreef:het maakt niets uit wat ik plaats want er wordt nauwelijks gelezen en zelfs als ik 2 moderatoren bericht stuur dat ik mijn account hier wil verwijderen (wat je blijkbaar niet zelf kan) dan wordt daar niet op gereageerd.
Maar hee, ik zit nu achter mijn laptop en niet meer op mijn telefoon, dus als eireann me niet al voor was, is over 3 minuten je account weg.

MILF 

- Mack
Hello, goodby?
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Voleuse
lol daaaag, shyboy, we zullen je ernstig missen. Veel plezier met je boek 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa