grotemuil

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

in ieder geval ben ik nu bereid om me aan haar te onderwerpen
grotemuil

Bericht door grotemuil »

ik ben bereid om me aan haar te onderwerpen
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Voorlopig kan je nog best even ontspannen hoor grotemuil, de enige relaties/ontmoetingen die via ws zijn ontstaan zijn ontstaan na elkaar op een meet gezien te hebben. Dit draadje is een beetje een roep in de woestijn zo.
**Self Rescuing Princess**
grotemuil

Bericht door grotemuil »

oooh, maar zo moet je dit voorsteltopic ook niet zien lieverd, ik ben ook niet wanhopig op zoek of zo, ik zit hier gewoon even om mijn gedachten te ordenen want ik had ff geen flauw idee wat er nou aan het handje was. ik kan dat ook in de kroeg doen maar ik praat liever met mensen die hun verstand gebruiken.
en iets in mij zegt datt ik de dame in kwestie weer ga ontmoeten en dat ik beter op haar kan wachten.

Amsterdam is net een schip, je komt elkaar altijd weer tegen. Jan Cremer.

Ik heet andera haha. Aangenaam
grotemuil

Bericht door grotemuil »

anders. daaamz telefoontje
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Een beetje autocorrect zou toch echt niet misstaan hoor :). Misschien ook geen wildvreemde forumgangers lieverd noemen.

Soms zijn BDSM-achtige relaties heel moeilijk als ze uit gaan. Er gaan zoveel intense gevoelens mee gepaard. Helemaal als het je eerste ervaring is en je hebt iets ontdekt wat het hélemaal is maar dan valt het ineens weg, rot voor je dat dat zo is gebeurd. Ik denk alleen wel dat je moet accepteren dat het over is. Als iemand een 'sadistisch spel' met je zou spelen door je maandenlang te negeren, dan lijkt me dat ECHT niet oké. Het is bij BDSM heel belangrijk dat je van tevoren afstemt wat de ander fijn vind en dat je alleen dingen doet waar je instemming voor hebt, dus tenzij dit een bizar specifieke, van tevoren besproken fantasie is van je is dit geen (oke) spel.

Als ze iets met je wilde, dan zou ze nu iets met je aan het doen zijn. Door te geloven in een soort lot van dat je haar heus nog wel een keer gaat tegenkomen zit je alleen jezelf maar in de weg. Ik ken het hoor, maar het zijn niet gedachtes die je helpen, je maakt jezelf er alleen maar gek mee (of stalkerig, als je gaat proberen om het lot een handje te helpen).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
grotemuil

Bericht door grotemuil »

Beste Voleuse. Bedankt voor jouw seriieuze reactie. Ik ben idd te vlug te amikaal. Dat is mijn Amsterdamsee inborst haha. Tante Lies en Ome Sjaak. Dat soort gedoe. Mss is het beter dat ik daar wat voorzichtiger mee om ga.

De autocorrectie op mijn telefoon heb ik momenteel uitgeschakeld.

Wat de dame in kwestie betreft? Ik snapte er zelf ook niks van. Het was niet haar uiterlijk wat me gek maakte. Elle keer als ze afscheid nam stak ze een vuist naar voren en zei ze boks. Ik geef iemand een hand bij wijze van begroeting. Ik begreep mezelf even niet meer. Ik deed inene dingen die ik nooit doe.

OK. ik ken haar best wel vergeten want shit happens and you cant allways get what you want. Ze was heel leuk om te zien, maar niet geheel mijn type. Dat vond ik ook al zo vreemd van mezelf

Toch was er iets in haar wat mij triggerde. Misschien dat ik bang was? Misschien voelde ik me heel erg vertrouwd met haar. Wellicht had het niets met BDSM te maken. Ik vind het jammer dat ze niet meer met me wil praten.

Heel jammer, maar zoals ik al zei. Shit Happens.

Nou, in elk geval bedankt voor de reactie
grotemuil

Bericht door grotemuil »

anyway, ik ga voorlopig weer ff lekker mijn eigen gangetje with no regrets want met dat zelfverweit van me schiet ik toch geen moer op. Dingen gaan zoals ze gaan, en soms gaat er wel iets fout zonder dat ik het zo bedoeld heb
grotemuil

Bericht door grotemuil »

ach Voleuse. dat weet ik ook wel Dat accepteren beter is dan vechten en dat doe ik ook niet meer maar er is zo verschrikkelijk veel shit uit mn jeugd naar boven gekomen, ik ben echt ff heĺemaal op. die Autocorrectie komt wel
Pien

Bericht door Pien »

grotemuil schreef: 14 jul 2019, 10:12 ijk weet het bleu. en ik vind dat ook niet okee hahs maar ik heb het gevoel dat Eirrann die vraag aan mij stelde, dus gaf ik hsar snteoord.
Op de juiste plek dan.
Welke vraag? Sorry maar ik snap niet waar je aan refereert
grotemuil

Bericht door grotemuil »

beste Piien. In bley. haar voorsteltopic stelt eirannn de vraag of ze Hij/Zij/Anders genoemd wilde worden
In mijn voorstetopic citeer ik Jan Cremer en zeg ik dat ik anders heet. Vandaar dat ik dacht dat die vraag aan mij gesteld werd
Pien

Bericht door Pien »

Oh ok. Dank voor de verduidelijking
grotemuil

Bericht door grotemuil »

maar ik zit toch even met mijn gevoel in mijn maag. ik kan het best wel accepteren, maar ik heb wel het gevoel dat ik overal word uitgekotst. en das best wel vervelend. vooral omdat ik weet dat dat gevoel onterreecht is.
grotemuil

Bericht door grotemuil »

volgens mij heb ik gewoon ff een heeeele vette knuffel nodig haha
skaoot

Bericht door skaoot »

Misschien zeg ik nu rare dingen maar ik denk dat de kans op virtuele knuffels/support in general groter wordt als mensen een beetje meer beeld bij je hebben? Ik merk in ieder geval dat dat bij mij het geval is. Nu ben je een beetje "die ene die zoekt naar/hoopt op de terugkeer van iemand van vroeger en waarvan de kans klein is dat dat zo 123 lukt omdat dat niet geheel wederzijds is blijkbaar".

En iemand die weinig moeite wil doen om een leesbaar bericht op te stellen. Ik maak ook typfouten maar corrigeer die omdat ik weet dat dat prettiger leest. Communicatiestijl maakt ook online uit.
Nu ben ik zelf niet superactief hier momenteel maar moest het toch even zeggen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Plaats reactie