CB6000 ontsnapping
- kitten
Re: CB6000 ontsnapping
Ik zou toch graag een ontsnappingsproof CB willen hoor! Het ding is niet voor de sier! :icon_confused:
- Crownless
Ik kan me goed voorstellen dat het verschil maakt.
Als je het vergelijkt met leren polsboeien of een collar, ja, nogal logisch dat ik die niet af doe. Vriendlief ook niet. Maar vriendlief vind het een heel groot verschil of hij die collar of boeien uberhaupt zelf af zou kunnen doen (ook al wil hij dat niet) of er is gewoon geen keuze omdat er een slotje op zit. Dat is toch anders.
Als je het vergelijkt met leren polsboeien of een collar, ja, nogal logisch dat ik die niet af doe. Vriendlief ook niet. Maar vriendlief vind het een heel groot verschil of hij die collar of boeien uberhaupt zelf af zou kunnen doen (ook al wil hij dat niet) of er is gewoon geen keuze omdat er een slotje op zit. Dat is toch anders.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Natuurlijk maakt het verschil. Mensen geven geen honderden euro's uit als ze voor hetzelfde geld* gewoon "je hebt een KKV" kunnen zeggen. Maar aangezien elke penis anders is geloof ik niet dat je kan wegkomen met een basispakket. Hoeveel standjes die CB6000 ook heeft, er zullen altijd wel gelukkige peniseigenaars zijn die door de mazen van het net zullen glippen.
*figuurlijk gezien, dan. letterlijk is het uiteraard helemaal niet voor hetzelfde geld
*figuurlijk gezien, dan. letterlijk is het uiteraard helemaal niet voor hetzelfde geld
En voor die hardnekkige ontsnapfetishisten is er dus altijd nog die Prince Albert die door de CB heen kan 

Neej, ik heb hem tot nu toe nog helemaal niet bevolen om de CB verplicht te dragen. Hij was dus (op mijn verzoek) aan het experimenteren welke stand van ring/spacers voor hem de beste resultaten zouden hebben en hij zocht dus naar een combi waar hij niet uit zou kunnen ontsnappen... helaas bleek die er dus gewoon niet te zijn =PPeter schreef:Ik vraag me af waarom hij steeds daaruit ontsnapt. Is dat uitdagend gedrag? Om straf te krijgen, of om over je Dominantie heen te gaan? Het komt op mij over alsof hij uit alle beperkingen zal ontsnappen.
(Mjah om daar achter te komen moet je dus idd wel proberen om eruit te ontsnappen...)
Natuurlijk kan hij er ook gewoon afblijven..... maar het is (vind ik... en hij trws ook) toch net even dat beetje extra om te weten dat hij het niet zou kunnen zelfs al zou hij het willen.
Anders is het idd gewoon net als een KKV.....
Als het goed bevalt zal hij vroeger of later wel in iets on-ontsnapbaars terechtkomen (of een PA laten zetten) maar aangezien dat nog niet binnenkort zal zijn zou het gewoon leuker zijn als ik er nu al iets op konden vinden zodat hij met een kleine aanpassing niet zo simpel meer uit die CB kan komen.
@Wever: tnx voor de creatieve suggesties, helaas ben ik voor die laatste niet technisch genoeg. Maar zelfs het idee alleen al doet me al lachen

- Peter^
- Contacteer:
Bijgaand is mijn gordel. Draag ik zo als op de foto thuis en in situaties waar het kan (spel/bijeenkomst/feest).
Anders is het ook mogelijk in een korte leren broek, die ik dan onder bv spijkerbroek draag. Tja, je hebt wel toestemming nodig om naar het toilet te kunnen. In de eerste soort situaties kan de D het sleuteltje bij zich houden.
Anders is het ook mogelijk in een korte leren broek, die ik dan onder bv spijkerbroek draag. Tja, je hebt wel toestemming nodig om naar het toilet te kunnen. In de eerste soort situaties kan de D het sleuteltje bij zich houden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van de positieve momenten.
- kitten
Maar daarin zou je jezelf wel kunnen bevredigen, toch?
- Peter^
- Contacteer:
Mij nog niet gelukt. Ik kan nl niet met mijn handen/vingers mijn broek in.
- kitten
Er overheen wrijven? Blijf je natuurlijk zitten met het probleem dat de man dan niet zonder Mrs kan voor bijv verzorging en toiletbezoek...
- Peter^
- Contacteer:
a. Dat zou alleen kunnen als 'hij' erbuiten (naast het leer) uitsteekt, maar mijn ervaring is dat zo klaarkomen eigenlijk niet mogelijk is, omdat 'hij' in een bocht wordt afgekneld.
b. Dat niet zonder Mrs kunnen, maakt het voor mij extra spannend/ vernederend.
b. Dat niet zonder Mrs kunnen, maakt het voor mij extra spannend/ vernederend.
- kitten
Ja, maar als je hem langer dan een avondje draagt, moet je dus ook bij elkaar op de lip blijven zitten en ik moet - zeg maar - ook nog wel eens werken enzo. 

- Peter^
- Contacteer:
In zo'n luxe positie (vaste Dom) bevind ik mij nog niet. Dus daar geen ervaring mee.
- kitten
Ah ja en ik lees mee vanuit mijn interessegebied: iemand langere tijd kuis opbergen. 

ook ik kon uit alle cb modellen makkelijk ontsnappen en er weer in komen. Met / zonder points of intrique , met /zonder ksgd2.
Uiteindelijk een neosteel aan laten meten en het probleem is over.
Uiteindelijk een neosteel aan laten meten en het probleem is over.
- pluis
Zo even n oud draadje opgegraven omdat ik iets nuttigs tegenkwam..
http://www.birdlocked.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.birdlocked.com" onclick="window.open(this.href);return false;