De wondere wereld van digitale techniek
- JerryM
Re: De wondere wereld van digitale techniek
yup
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- Voleuse
Ja. Maar vraag voor de zekerheid ff op het telfortforum of dat 10mb abo niet veel minder gaat zijn bij jou, en zo niet dan kan je dat nemen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Mack
Ik heb bij XS4All op papier 40Mb/s, in de praktijk zwerft 't ergens tussen de 24 en de 30. Daar betaal ik hetzelfde voor als voor het UPC pakket, maar daar krijg ik (voor internet) wel een hele goeie helpdesk voor terug.
Die snelheid merk ik voornamelijk bij downloads en streaming HD films, voor WS zou een reële 2Mb/s ook genoeg zijn.
Die snelheid merk ik voornamelijk bij downloads en streaming HD films, voor WS zou een reële 2Mb/s ook genoeg zijn.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Soms heb ik dat ik een site bezoek waar een muziekje onder is gezet. Als ik dan wegga van die site en verder surf blijft dat deuntje dan doorgaan. Hoe kan dat?
En belangrijker.....hoe kan ik dat stoppen, anders dan door mijn pc uit te zetten en opnieuw op te starten?
En belangrijker.....hoe kan ik dat stoppen, anders dan door mijn pc uit te zetten en opnieuw op te starten?
Goed, ik heb sinds kort een e-reader. Nu wil ik die gaan uitproberen, maar niet meteen een kapitaal uitgeven aan ebooks. Iemand tips? Of tips voor goede boeken? Ik ben best bereid om tzt duurdere boeken erop te zetten, bijvoorbeeld voordat ik op vakantie ga. Maar nu moet ik eerst nog uitvinden hoe het ding werkt en of het lezen erop mij bevalt. Help!!
welke ereader heb je nijn en van welk genre boeken houd je?
- skaoot
Ik heb digitaal boeken geleend van Jay 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Kan je op een e-reader niet gewoon gedownloade PDF files pleuren? Dat deed ik iig op de iPad :$
- Peter^
- Contacteer:
@vraag van colet: Daar heb ik ook last van, ben benieuwd of iemand een oplossing weet.
Geniet van de positieve momenten.
@nijntje kijk eens op deze website http://www.digitaleboekenlezer.nl/gratis-ebooks/" onclick="window.open(this.href);return false;
Een aankoopadvies gewenst
Midi heeft onlangs geld gevraagd voor haar verjaardag en wil een tablet aanschaffen. Ik heb mijzelf er een beetje in verdiept, maar je leest vaak net zoveel slechte reviews als goede.
Wat wil ze?
- liefst een iPad (maar erg prijzig)
- WiFi mogelijkheid
- minstens 7 inch
- mogelijkheid tot aansluiten toetsenbord
- webcam
- maximale uitgave €300
Ze gaat er wat spelletjes opzetten, wel bv Sims, maar verder grafsch geen hoogstandjes. Huiswerk op maken, dus een "Word" programma moet erop. En ze wil kunnen chatten/skypen (vandaar die camera).
Ze heeft een iPhone en heeft af en toe op geleende iPad 'gezeten'. En eenmaal gewend aan Apple lijken mensen niet zo graag meer een Android ofzo te willen
, maar ik heb nog een doodgewone computer (windows) dus dat kent ze ook.
Er zijn ook merken op de markt die mij niet direct iets zeggen, qua prijs stukken aantrekkelijker (denk aan tot de €200) maar heeft er iemand ervaring met die merken? Archos, Viewpia, Asus.....
Ik heb ook al op MArktplaats gekeken voor een iPad, maar ddan koop je een gebruikte iPad 2 voor pakweg €280. Dat is zo'n beetje het laagste wat ik tegenkwam.
Nu wil ik dat desnoods overwegen, maar wat zeggen jullie?
Beter een gebruikte iPad kopen dan een ......??

Midi heeft onlangs geld gevraagd voor haar verjaardag en wil een tablet aanschaffen. Ik heb mijzelf er een beetje in verdiept, maar je leest vaak net zoveel slechte reviews als goede.
Wat wil ze?
- liefst een iPad (maar erg prijzig)
- WiFi mogelijkheid
- minstens 7 inch
- mogelijkheid tot aansluiten toetsenbord
- webcam
- maximale uitgave €300
Ze gaat er wat spelletjes opzetten, wel bv Sims, maar verder grafsch geen hoogstandjes. Huiswerk op maken, dus een "Word" programma moet erop. En ze wil kunnen chatten/skypen (vandaar die camera).
Ze heeft een iPhone en heeft af en toe op geleende iPad 'gezeten'. En eenmaal gewend aan Apple lijken mensen niet zo graag meer een Android ofzo te willen

Er zijn ook merken op de markt die mij niet direct iets zeggen, qua prijs stukken aantrekkelijker (denk aan tot de €200) maar heeft er iemand ervaring met die merken? Archos, Viewpia, Asus.....
Ik heb ook al op MArktplaats gekeken voor een iPad, maar ddan koop je een gebruikte iPad 2 voor pakweg €280. Dat is zo'n beetje het laagste wat ik tegenkwam.
Nu wil ik dat desnoods overwegen, maar wat zeggen jullie?
Beter een gebruikte iPad kopen dan een ......??
Wij hebben afgelopen vrijdag een Samsung Galaxy Tab 2 10.1 gekocht (die we al eerder hebben gehad vanwege werk van mijn partner, maar hebben moeten inleveren na veranderen van baan). Nu met cashback actie van Samsung van 50 euro. Bij Mediamarkt betaalden we 300 euro (incl. 6,05 kopieheffing of zo iets), dus dan kom je in totaal uit op 250 euro. Die heeft Wifi en is dus 10 inch. Andere eisen voldoet die niet helemaal aan, maar het ding is verder helemaal naar onze zin. Wel dus Android.
Van Asus weet ik dat ze idd ook goede tablets maken en dat ze de mogelijkheid hebben toetsenbord aan te koppelen.
Ik ben persoonlijk liever van een nieuwe aanschaffen. Maar als ze perse een iPad wil...... Naar mijn idee kan de Samsung net zo veel als de iPad, maar scheelt het enorm in prijs. Maar goed, ik ben geen Apple liefhebber (vanwege de prijs) en zal dus niet snel voor Apple producten kiezen.
Van Asus weet ik dat ze idd ook goede tablets maken en dat ze de mogelijkheid hebben toetsenbord aan te koppelen.
Ik ben persoonlijk liever van een nieuwe aanschaffen. Maar als ze perse een iPad wil...... Naar mijn idee kan de Samsung net zo veel als de iPad, maar scheelt het enorm in prijs. Maar goed, ik ben geen Apple liefhebber (vanwege de prijs) en zal dus niet snel voor Apple producten kiezen.
-
Als je al een iphone hebt is het lastig. Ook bij een Android (of zelfs een Windows) apparaat heb je zo door hoe dat ding werkt. Maar ze gaan niet lekker met elkaar samenwerken.
Apple is daar juist uniek in... maar toch, een tweedehands ipad 2 of een nieuw Android apparaat is in haar geval een lastige keus.
Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat de garantie op een nieuwe android beter is geregeld dan op een oude ipad. En omdat ik het geld geen twee keer uit wil moeten geven als er wat mee is, zou ik toch voor de Android gaan.
Apple is daar juist uniek in... maar toch, een tweedehands ipad 2 of een nieuw Android apparaat is in haar geval een lastige keus.
Ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat de garantie op een nieuwe android beter is geregeld dan op een oude ipad. En omdat ik het geld geen twee keer uit wil moeten geven als er wat mee is, zou ik toch voor de Android gaan.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- kitten
Huiswerk maken en Word zijn dingen waarin ik een tablet nu juist tekort vind schieten. Voor toetsenborden moet je inderdaad een Asus hebben, zowel Heerscher als Dacrael hebben die eentje. Maar hoewel ze er beiden tevreden over zijn, pakken ze allebei de laptop als er gewerkt moet worden. Daarvoor is een tablet gewoon (nog) niet geschikt. Asus is in ieder geval een degelijk merk.
- juffie
- Site Admin
Ik heb een los toetsenbord bij mij iPad maar echt op werken doe ik op de laptop.
MILF