Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- eireann
- Site Admin
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Kunnen de vingers voor Crownless al ontkruisd worden? Of zal ik ze zo laten voor kitten morgenochtend?
(wanneer hebben ze gezegd dat je wat hoor Crownless?)
(wanneer hebben ze gezegd dat je wat hoor Crownless?)
**Self Rescuing Princess**
- skaoot
Oeh yay, succes kitten!!!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten
Ik had al een goed gevoel bij het gesprek vandaag en ik was koud terug in Waalwijk of de tussenpersoon belde al, dat ze super enthousiast waren en waarschijnlijk vandaag nog gaan bellen voor een tweede afspraak deze week! 
Crownless, hoe is het jou vergaan?

Crownless, hoe is het jou vergaan?
- Sabrina
Whoooooohooooo voor kitten! Wat super!!! Echt goed joh, ik hoop dat dit 'm gewoon wordt voor je!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Crownless
Go kitten! Doe je goed.
Bij mij ging het wel goed, maar ik denk niet dat ik het wordt. Ze (het waren er twee) lieten niet echt merken wat ze nou van me vonden. En natuurlijk maakte ik de blunder om te laat te zijn, dus das eigenlijk al exit. Denk ik. Ik was er iig eerlijk over toen ze vroegen of zij mij hadden laten wachten of ik hen. Ik zat ook eerst in het verkeerde gebouw en de straat stond ook niet in de TomTom. Maar dan nog, ik had gewoon op tijd moeten vertrekken *beetje boos is op zichzelf*
Verder, het was wel echt een gesprek. En ik was verder niet zenuwachtig, ze leken geïnteresseerd in mijn verhaal en zo. Ik geloof dat ik uiterlijk dinsdag iets hoor erover.
Bij mij ging het wel goed, maar ik denk niet dat ik het wordt. Ze (het waren er twee) lieten niet echt merken wat ze nou van me vonden. En natuurlijk maakte ik de blunder om te laat te zijn, dus das eigenlijk al exit. Denk ik. Ik was er iig eerlijk over toen ze vroegen of zij mij hadden laten wachten of ik hen. Ik zat ook eerst in het verkeerde gebouw en de straat stond ook niet in de TomTom. Maar dan nog, ik had gewoon op tijd moeten vertrekken *beetje boos is op zichzelf*
Verder, het was wel echt een gesprek. En ik was verder niet zenuwachtig, ze leken geïnteresseerd in mijn verhaal en zo. Ik geloof dat ik uiterlijk dinsdag iets hoor erover.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten
Dan is het in ieder geval een serieus goede oefening geweest, maar vooralsnog ga ik blijven duimen dat ze inzien wat jij te bieden hebt hoor!! 

- phedre
- Contacteer:
zo.. weer soll.overzicht ingestuurd naar UWV... weer 15 afwijzingen of geen reacties gehad.... Op naar de volgende lichting...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Hoeveel moet jij er phe? Ik moest er 1 per week. Ik vind dat eigenlijk wel weinig, want als ik bel, dan een brief schrijf en dan op gesprek ga, dan heb ik dus al voor 3 weken genoeg sollicitatieactiviteiten ondernomen. Ik gok dat ik nu ongeveer 4x het benodigde aantal sollicitatieactiviteiten heb ondernomen.
- phedre
- Contacteer:
1 per week, maar dan wel unieke reacties.. dus niet 1 telefoontje, brief en ebzoek naar zelfde bedrijf.
Tussendoor ben ik nog altijd bezig met een baan waar ik twee jaar terug al mee bezig was.. werd steeds uitgesteld, lukte niet, opstart ging niet door en wat al niet meer, langzaamaan krijgt dat toch steeds meer vorm, en zolang er niks anders is, houden we de moed er in voor die ene baan en dus gaan we af en toe eens heen voor gesprek, bellen we regelmatig over hoe het er nu voor staat..
ooit zal het wel weer een keer lukken hoor, maar op dit moment ben ik toch ook gewoon veel te moe om ook maar iets te willen... laat staat werken... maar goed.. dat is weer voor ander topic:) misschien daar eens heen hobbelen... ff denken welk topic dat moet zijn...
Tussendoor ben ik nog altijd bezig met een baan waar ik twee jaar terug al mee bezig was.. werd steeds uitgesteld, lukte niet, opstart ging niet door en wat al niet meer, langzaamaan krijgt dat toch steeds meer vorm, en zolang er niks anders is, houden we de moed er in voor die ene baan en dus gaan we af en toe eens heen voor gesprek, bellen we regelmatig over hoe het er nu voor staat..
ooit zal het wel weer een keer lukken hoor, maar op dit moment ben ik toch ook gewoon veel te moe om ook maar iets te willen... laat staat werken... maar goed.. dat is weer voor ander topic:) misschien daar eens heen hobbelen... ff denken welk topic dat moet zijn...
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Is dat ook niet een beetje kip-ei? Ik voel me ook lusteloos en moe, meer dan een poosje terug. Vooral in de weken dat ik geen kids heb, omdat ik die weken geen echte reden heb om uit bed te komen, vaak... En dat an sich is ook weer vermoeiend.
- kitten
Nou, kat in het bakkie jongens!
Ik heb vrijdagochtend een tweede afspraak en dan nemen we meteen een concept contract door en oh, of ik mijn legitimatie mee wilde nemen.
WOOHOOOOO!!!!

WOOHOOOOO!!!!

- Sabrina
Nice! Dat zit dus gewoon helemaal goed! Mogen we al feliciteren? 
@Crownless: Ik ga ook gewoon duimen! Misschien vonden ze je stiekem wel hartstikke kickass, en zijn ze juist blij met je eerlijkheid! *duimduimduim* En anders heb je inderdaad wel weer een sollicitatie-ervaring erbij!

@Crownless: Ik ga ook gewoon duimen! Misschien vonden ze je stiekem wel hartstikke kickass, en zijn ze juist blij met je eerlijkheid! *duimduimduim* En anders heb je inderdaad wel weer een sollicitatie-ervaring erbij!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Duimt mee voor Crownless en ontkurkt alvast een fles ranja voor Kitten!
Voor Phedre een bundel energie ( wel schuin afsnijden!
)
Voor Phedre een bundel energie ( wel schuin afsnijden!

- phedre
- Contacteer:
gefeliciteerd kit!!
- juffie
- Site Admin