Jullie laten mij lachen
Heel veel suc6 Yara als het zo ver is
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Ik heb ananas geprobeerd, werd niet misselijk maar heeft ook totaal geen effect gehad. Misschien had ik het verkeerd begrepen en had ik die ananas vaginaal moeten inbrengen ofzo?
FT kwam vanochtend (zonder dat hij dit wist) wel thuis met een ananas, maar ik denk niet dat ik het hart wil eten. Morgen daarentegen wat verse ananas met kwark vind ik geen straf. En ach als het wel werkt prima, maar was niet van plan om me misselijk er aan te eten.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Ach, ik heb ook niet bijzonder veel vertrouwen in dit soort middelen. Heb de ananas ook nog niet op. De mango was rijper dus die eerst opeten is dan handiger. ;-)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Wat is ik zo snel van kan vinden berust het half op waarheid. Bromelaine doet de baarmoedermond verweken en kan daardoor de bevalling mede op gang helpen. Een paar schijven ananas kan dus geen kwaad. Maar om het als weeënopwekkend middel te gebruiken zou je het equivalent van 7 ananassen moeten eten, met of zonder kern weet ik niet (daar zit nl. de hoogste concentratie in). Dat lijkt me niet echt prettig voor je maag, dus als je tijdens je bevalling niet boven het toilet wilt hangen lijkt het me geen oplossing.