Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Het WS-babytopic

Bericht door kitten »

Ik denk dat je het weekend erop pas bevalt. Wat heb je liever, snikheet zondag of normale temp, maar een week later pas?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dat is een ultiem gemene vraag!!! :evil:

Hoe kan ik daar nou uit kiezen? :confused:
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Nog gemener: je mag niet eens kiezen, het gebeurt gewoon... :hug: this too shall pass.
Crownless

Bericht door Crownless »

@ kitten: :schater:

Inderdaad. Maar heej, jouw jeejtje heeft iig de verjaardag als alle kindjes weer terug zijn van vakantie :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

@Crownless: hangt wel van de vakantiespreiding af.
Ik reed vandaag achter een 45 km autootje. Had een brommerplaatje als kenteken. Maar daarboven een gewone kentekenplaat met de tekst: IDEETJE. Het regende zo hard, dat ik van een afstandje 'JEETJE" las.
Geniet van de positieve momenten.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

weer een dag bijna om, en weer niks gebeurd...
Ik ga maar weer even douchen en ik denk ook bijtijds slapen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Rustige nacht gehad, goed geslapen.

Rare dag vandaag, de datum waar we maanden naartoe hebben geleefd. Exact 40 weken zwanger, De Uitgerekende Datum.
Nou, het ziet er niet naar uit dat Jeejtje zich vandaag gaat aandienen. Het kán nog veranderen natuurlijk, maar ik ga er niet vanuit. Ik weet best dat dat heel normaal is voor eerste kindjes, dat je over de EDD heen gaat, maar ik ben een beetje mijn baken kwijt zo.

Zelf kijk ik voorzichtig richting het weekend, ook omdat ik al die tijd heb geroepen dat 'het wel heet zal zijn als ik moet bevallen.' Ik had het er gisteravond met Jerry over dat ik soms amper meer bezig ben met het feit dat we een kind krijgen, ik ben alleen nog maar met de Start Van De Bevalling bezig. Het proces zeg maar, het product zien we later wel weer. Ik kan even niet verder kijken dan dat.

Ennieweej, misschien zo meteen even naar de weekmarkt hier in de buurt, even eruit. (En ik bedacht me daarnet dat ik nog een 'Hoera! Een jongen' en een 'Hoera! Een meisje' slinger in huis MOET hebben. :clown:
chell

Bericht door chell »

Knufff juffie!

Heel misschien kom ik vanavond wel ff een bakkie doen. Als je puf en zin hebt enzo. Moet ff kijken hoe e.e.a. loopt. Eerst naar Arnhem tussen 18-19 om gehuurd objectief te halen, daarna ff bij vriendje langs op werk. Geen idee hoe lang ik daar blijf plakken, maar vriendje is pas om 23.30 thuis sowieso....dus kan wellicht best 'ff' heen en weer (is nog best een eind trouwens, dacht dat het dichterbij zou zijn).
murron

Bericht door murron »

:shock: en daarom laat Jeetje dus op zich wachten..je was nog niet helemaal klaar :P ;)

Het is niet zo gek hoor dat je alleen nog maar bezig bent met de bevalling,je wilt dat stuk gewoon gehad hebben en je weet niet het hoe en wat en aarrgghh.Dit is iets waar je geen controle over hebt.Dat is eng en zwaar irritant.
JerryM

Bericht door JerryM »

Je bent welkom hoor chell, als er wat tussen komt hoor je het wel :)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
colet

Bericht door colet »

Heee, :shock: zit ik hier net hardop te opperen dat ik eigenlijk wel even koffie kan gaan drinken. Zijn er meer mensen met diezelfde goede plannen :D
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pltf73QbFbY[/youtube]

Grinnn. :schater:

Herken ik echt TO-TAAL niks van!!! :mrgreen: :hypocrite:
thaliya

Bericht door thaliya »

juffie schreef:Zelf kijk ik voorzichtig richting het weekend, ook omdat ik al die tijd heb geroepen dat 'het wel heet zal zijn als ik moet bevallen.' Ik had het er gisteravond met Jerry over dat ik soms amper meer bezig ben met het feit dat we een kind krijgen, ik ben alleen nog maar met de Start Van De Bevalling bezig. Het proces zeg maar, het product zien we later wel weer. Ik kan even niet verder kijken dan dat.
Herkenbaar :). Ik was ook alleen maar bezig met de bevalling en hoe ik dat zou gaan overleven. Kon me gewoon helemaal geen voorstelling maken van hoe het zou zijn om een baby te hebben.

Vond het eerste keren ook weird om langs het bedje te lopen en er lag opeens een Echt Kindje in. En niet zomaar een kindje, nee Mijn Kindje :).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
colet

Bericht door colet »

Precies!! Zo is het taika!
Ik schreef juffie van de week ook al hoe verbaasd ik was dat er een écht kindje uit mijn buik kwam. Je bent dan zo bezig met weeën en alles en persen en dan ineens is er een glad, warm, mooi babytje. Je weet heus wel dat je zwanger bent en wat er gaat komen en toch leek ik verbaasd over de échtheid van een baby. Zo'n compleet mensje zomaar floeps uit mij :shock:

Dat gevoel "van mij" was er was er wel heel snel :)
Ik weet nog dat ik bij de eerste nog niet zeker was van mijn gevoel. Tot ik in de supermarkt stond en er een vrijpostig kind op mijn kinderwagen klom en met zijn vieze handjes mijn baby uit die bak wilde trekken! :twisted: Ineens was ik een leeuwin!
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik had dat 'van mij' gevoel vooral toen ik nog zwanger was... toen het er eenmaal uit was, moest ik het delen... dat gevoel kwam wel terug tijdens de momentjes van borstvoeding geven, maar zo uniek en alleen maar 'van mij' had ik echt vooral tijdens het zwanger zijn..
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie