het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
lunaaa

Re: het beweeg-topic

Bericht door lunaaa »

Ik zou niet meer echt gaan trainen. Als je 4 km redt op maandag, kan je 6 dagen later echt wel 5. Adrenaline doet ook nog wat. ;)

Ik heb vanochtend een laatste rondje van 5 km gelopen, heb zin in zondag!
skaoot

Bericht door skaoot »

Vandaag ook 5km gedaan. Hoera!
En ik wilde eigenlijk gewoon als voor de vakantie blijven rennen, drie keer per week, waarvan er eentje dan op zondag met een heleboel andere mensen :mrgreen: Heb er ook zin in!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
faery

Bericht door faery »

Ik heb een kwartiertje yoga gedaan (zo fijn!), en gisteren mn achterband opgepompt, zodat wat langer fietsen met wat comfortabeler is ^^
faery

Bericht door faery »

Nu al drie dagen achter elkaar 10 minuten yoga gedaan. Ik vind t steeds fijner. En gisteren, zoals eerder al gepland, een metro halte verder gefietst (10 minuten fietsen ofzo), wat ook erg prettig is (door t Zuiderpark ook, dus t voelt ook groen).
skaoot

Bericht door skaoot »

Goed bezig!
Ik Zumba en ren nog steeds, woohoo!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
skaoot

Bericht door skaoot »

Gisteren zelfs een full class Zumba én 5km rennen, en vandaag weer full class Zumba. Ter compensatie van afgelopen week wat minder sporten. Poehee!
skaoot

Bericht door skaoot »

Beweegt Ws niet meer? Hoe gaat het met de andere sporters?

Ik probeer bijna elke dag te sporten, nog steeds Zumba en hardlopen. Vandaag zelfs allebei, hoezo zondag rustdag?
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik sport nog steeds best wel veel. Vanalles eigenlijk. Personal training, bodypump, zumba, BBB, hardlopen, bootcamp. En elke dag thuis twee 5 minute workouts extra.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik ben afgelopen week weer begonnen met hardlopen. Gewoon weer met evy opnieuw gestart vanaf les 1. De vorige keren ging ik na het werk maar had ik vaak honger en dat maakte het lastig. Nu een poging om s morgens vroeg te gaan, dat betekent twee keer per week voor zeven uur de deur uit om te gaan lopen. (Op maandag kan het een uurtje later.). Kost wat zelfdiscipline, maar het is me afgelopen week ondaks alles gelukt.

Ik moet alleen mijn koptelefoon opzoeken. Want die silicone in ear dingen die bij mijn telefoon horen vallen steeds uit mijn oren.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
chats

Bericht door chats »

Ik ben sinds juni weer begonnen met hardlopen. Op 27 september staat er een halve marathon op het programma.
Het verbaast me dat ik nog steeds trouw 3x in de week ga rennen. Sterker nog voor het eerst dreig ik het nog leuk te gaan vinden ook.

Nog 2 weken vakantie en dan ga ik ook weer 1x in de week basketballen en waarschijnlijk 1x in de week (ipv een eigen training) een rentraining (interval) volgen.
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik heb toevallig vandaag nieuwe sportschoenen gekocht om weer te gaan beginnen met lopen, en morgenochtend zijn we van plan om een uurtje te gaan zwemmen, en misschien wel vaker de rest van het openluchtseizoen.
toen doet er nu niet meer toe
skaoot

Bericht door skaoot »

Goed bezig allemaal! :static: Ws rent! :static:
En doe ik je niet na Daantje, zo in de ochtend.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

skaoot schreef:Goed bezig allemaal! :static: Ws rent! :static:
En doe ik je niet na Daantje, zo in de ochtend.
Het is even doorbijten, maar het gaat makkelijker dan na het werk. Want honger en moe. En ik be niet voor niets "into sadastic wake-up calls". Mijn mevrouw staat toch al vroeg op die heeft me de afgelopen keren gebeld om half zeven. Dat is een duwtje in de rug. Net als mijn runs posten op Facebook, likes en reacties daar zijn een leuke aanmoediging.

Ik moet wel even wat meer lookleding hebben. Heb alleen een kort setje en was best al fris vanmorgen. En stiekem zonder bh gaan lopen gaat ook niet meer... :bloos:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
isara

Bericht door isara »

Ik woon tegenwoordig op bijna een half uur fietsen van de stad en mag van mezelf maar zelden met de bus, dus ik heb aardig wat dagen dat ik wel een uur fiets.

En voor de rest gebruik ik nog steeds seks als calorieverbranding. Bevalt prima. :thumbsup:
chats

Bericht door chats »

Daantje, de Lidl heeft v.a. donderdag weer hardloopkleding in de aanbieding. Misschien dat er iets voor je tussen zit, scheelt behoorlijk in prijs namelijk.
Plaats reactie