WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
kitten

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

vode

Bericht door vode »

Ik woog me net en ik stond op 87,7 kg, ik heb geen idee hoe want ik sport nit meer. Ik werk ook niet meer wat betekend dat ik niet de hele dag stilzit achter de webcam. Maar het is niet alsof ik nu veel actiever ben geworden. Het enige wat ik kan bedenken wat invloed gehad kan hebben is dat ik minder eet overdag en het meer heb verspreid over kleinere porties. Ik eet nog steeds beetje teveel avondeten en snoep wel eens buitenshuis.

Ik hoop iig dat dit blijft, ik kom van de 90 a 91kg, en dat het nog verder daalt. Ik ben iig tevreden want het is nowhere near de 100 die ik ooit woog. :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Maar dat sochtends met de fiets naar het station wil nog niet zo...
**Self Rescuing Princess**
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Als ik hoor hoe je gisteren bezig was, denk ik dat je 't jezelf wel kunt vergeven dat die fiets niet gelukt is :). Go anne!
En vode, klinkt als een mooie stap. 't Is wel leuk om in één keer heel veel kwijt te raken, maar ik merk bij mezelf i.i.g. dat 't juist beter gaat als ik ook stabielere punten heb, dus momenten waar ik gewoon even stil sta. Als jij nu rond de 88 stil kan staan, is dat toch gewoon weer 2-3 kilo minder!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
vode

Bericht door vode »

Ja precies :) overigens is dit ook over een periode van een maand gegaan, iets meer. Ik wacht meestal langer om zoiets te melden omdat schommelen hier niet vreemd is :p
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Klinkt even goed heel netjes :) 3 kilo in een maand, mwoah, ik denk dat er genoeg zijn die ervoor zouden tekenen ;).
Ik ben zelf ook blij, want mijn onder-de-honderd lijkt tot op heden in ieder geval stabiel te zijn! Ook vandaag gewoon weer ruim eronder, dus yay! Hopelijk blijft 't zo!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
vode

Bericht door vode »

Dat scheelt al veel, niet meer in de 100 zitten, ik liep toen ook een stuk rechter en trotser rond toen ik dat bereikte. :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ja precies! Zo voel ik me ook! Like, Romanticide legde vanmorgen een chocolaatje neer voor hij weg ging, en ik voelde me gewoon niet schuldig om dat op te eten. Gewoon, één chocolaatje. No harm done there. Ik vreet niet 't hele pak leeg ('t ligt er al dagen, en ik eet gewoon netjes nooit meer dan twee op een dag), ik kan gewoon één chocolaatje pakken en dan weer verder gaan. 't Is heel stom, maar dat ene getalletje maakt zo veel verschil in mijn hoofd! Ik voel mijn zelfvertrouwen gewoon een beetje groeien :).
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik zit water te drinken en te doen of het chocomelk is.

zucht :)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Het is ook chocolademelk! Heus!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wel fijn dat het helpt: -0.7 ! De eerste 2kg zijn er af!

Nog 15.4 te gaan :)
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

voor mij deze week er 0,2 af en dat valt me nog mee na de sushi van deze week (bij de Nederland helpt Japan actie) en een weekendje Utrecht (met B&J ijs)
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Woensdag bij m'n PsyQ-arts maar weer eens wegen. Kijken of er bij mij nog iets veranderd is. *heeft geen weegschaal in huis :)*

Ik heb iig een heel slecht weekend achter de rug. Geen meds = vreten als een idioot & veel slapen. Achjaaa...
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En tijdens het taartmaken niet gesnoept!

gaat nog steeds goed :) Morgen neem ik wel een stukje hoor !
puppie

Bericht door puppie »

Ik eet ook best een taartje op z'n tijd hoor 8-)

De teller staat hier nu op -17,5! :clown:
Plaats reactie