WS valt af!
- seleena
Re: WS valt af!
Allez deze dame meldt zich ook voor het afvallen
Sinds vorige week begonnen met Weight Watchers en 2 kilo der af, mja klinkt veel zal wellicht vocht zijn ofzo
*Drinkt met ann water mee, proost meis!
*

Sinds vorige week begonnen met Weight Watchers en 2 kilo der af, mja klinkt veel zal wellicht vocht zijn ofzo

*Drinkt met ann water mee, proost meis!

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- madeleine
Wat gaat het goed mensen. Mijn avondmaaltijd bestond de afgelopen paar dagen uit borrelnoten en pizza. Dus ik voorzie weer een vast lidmaatschap als ik terug ben van vakantie 

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
^^ Ik ben een maandje geleden ongeveer "gestopt" met snoepen eb niet actief aan het lijnen though, maar merk dat ik het makkelijker kan laten staan het doet me niet zoveel. Ik pak wel nog alles, maar gewoon maar een beetje. Komt ook omdat ik lekkerder in mijn vel zit nu dat ik qua bdsm een duwtje im de rug heb gehad.
zonder op de weegschaal te staan gok ik een kilo of 5 kwijt ^^
-xxx- jacky
zonder op de weegschaal te staan gok ik een kilo of 5 kwijt ^^
-xxx- jacky
- seleena
Wauw goed hoor flamejacky 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
Deze week maar weer op de weegschaal gaan staan, want vorige week was de weegschaal niet aardig voor mij. En tot mijn verbazing was er 0,6 af, wat mijn totaal brengt op 9 kilo. Toch niet gek, al zeg ik het zelf en bijna doel 2 bereikt (10 kilo er af).
doel 1: in een leren rokje passen ..... bereikt
doel 2: 10 kilo er af.....
doel 3: nog geen idee
doel 1: in een leren rokje passen ..... bereikt
doel 2: 10 kilo er af.....
doel 3: nog geen idee
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
En vanaf vandaag ga ik ook aan de denbosch kant weer fietsen naar het station... Smorph bracht me steeds, is wel gezelliger maar niet beter... Meer Bewegen! das beter...
Na de eerste afvalpondjes is er niks meer afgegaan, beetje geschommeld, te veel gesnoept en lekkere dingen. Terug naar nul! (de oranje tompoezen zijn gelukkig op
)
Na de eerste afvalpondjes is er niks meer afgegaan, beetje geschommeld, te veel gesnoept en lekkere dingen. Terug naar nul! (de oranje tompoezen zijn gelukkig op

**Self Rescuing Princess**
dank je juffie. t Gaat in pieken en dalen, maar al met al is er toch al heel wat af sinds eind december.
- Sabrina
Ik ga ook weer m'n best doen. Vorige week een slechte week gehad, dus nu maar een balansweek (of zoiets). Nou ja, ik wil nu gewoon überhaupt weer goed bezig zijn. Nieuw doel: 95 kg voordat ik naar Ierland vertrek (22 juni). Moet kunnen toch? Beweging is alleen moeilijk omdat 't allemaal zo veel geld kost... Toch Romanticide maar proberen te overtuigen dat we 's avonds even een rondje gaan lopen of zo. Zou me wel goed doen denk ik
.
Oh, huidige tussenstand hier: ca. 102 kg. Bweh.

Oh, huidige tussenstand hier: ca. 102 kg. Bweh.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- puppie
Beweging kost geld?
Lopen, fietsen, joggen.. Het is allemaal gratis!
Iedere ochtend heb je op de tv Nederland in beweging, ook gratis :-)
En geen flatgebouw in de buurt waar je ff kan traplopen? Verbrand je ook genoeg calorieën mee!
Ik spring maar weer eens wat vaker op de fiets denk ik, ik wil die laatste paar kilo eraf hebben!
Lopen, fietsen, joggen.. Het is allemaal gratis!
Iedere ochtend heb je op de tv Nederland in beweging, ook gratis :-)
En geen flatgebouw in de buurt waar je ff kan traplopen? Verbrand je ook genoeg calorieën mee!
Ik spring maar weer eens wat vaker op de fiets denk ik, ik wil die laatste paar kilo eraf hebben!
- kitten
Nederland in beweging heb ik na de bevalling eens geprobeerd. Ik dacht: met die oudjes moet ik toch goed mee kunnen komen. Heb ik daarna nooit meer gedurfd! 

- Sabrina
@puppie: Ik loop al trappen omdat ik op de derde verdieping woon, maar ik zoek daarnaast iets. Fietsen wil ik heel graag, ware 't niet dat mijn fiets gestolen is door onze vriendelijke ex-buurman en ik dus even geen geld heb voor een nieuwe... Joggen kan ik (nog) niet, wandelen wil ik dus (wat ik aangaf) graag gaan doen omdat dat wel kan, en ook geen geld kost
. Maar nou ja, met mijn niet zo goed werkende gewrichten zou ik het beste kunnen zwemmen (dat moet van de dokter i.i.g.) of fitnessen, en da's allebei heel erg duur, dus dat bedoelde ik vooral.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Voleuse
Zwemmen in zee/meer?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Ik sta ook stil. Dus even een doorbijtmoment. Maar dat komt goed. Stukkie mentale steun en veel sla.