WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Voleuse

Re: WS valt af!

Bericht door Voleuse »

Hallo, meisje met ondergewicht hier, en termen als anorexia-meid vind ik toch echt niet leuk. Als ik zou zeggen: Niemand houdt van vetkleppen, dan zou heel t forum over me heen vallen. Maar als het gaat om dunne meisjes dissen, dan is het ineens niet meer erg ofzo?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Guilty

Bericht door Guilty »

Nee, anorexiameid is niet erg aardig. Persoonlijk vind ik magere meisjes trouwens best mooi, als ze er verder gezond en het liefst een beetje gespierd bij zijn. Als je letterlijk de botten door het vel ziet of het gevoel hebt dat je iemand zo doormidden kan breken vind ik het eerlijk gezegd niet zo sexy meer.
puppie

Bericht door puppie »

Sorry, het was niet persoonlijk bedoeld.
Maar een hoop bladen staan vol met meiden die verre van een gezond gewicht hebben en dat wordt dan een soort van aangeduid als ideaal, dat was de groep die ik bedoelde.
Geloof niet dat ik dunne meiden aan het dissen was.
Maar nogmaals, excuses.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Geen idee hoe het hier gewichtstechnisch gaat, maar ik zit wel goed in mijn vel! Ik bedacht me net nog hoe cool het is dat ik me nu mooi en sexy kan voelen met zelfs iets meer vlees op mijn botten dan op mijn 16de, toen ik mezelf diiiiiiik vond!
:static:

Oh, en ik raak wel omvang kwijt. Qua kledingmaat van 48 naar 44 gegaan, en Romanticide merkt het met knuffelen!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Marcuw

Bericht door Marcuw »

*is aan het stuiteren*
En dan bedoel ik niet op bdsm gebied maar op gewicht
bouncing between 126-128 back and forth for the last couple of months - gets annoying - but not giving up!
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik hang ook nog steeds op hetzelfde gewicht afvallen lukt gewoon niet momenteel maar ook geen zin om er wat aan te doen. Maar aankomen doe ik ook niet. En ik hoor wel steeds vaker dat mensen zeggen hey jij bent behoorlijk afgevallen of niet?? Dus dat is ook wel fijn. Over een poosje ga ik wel weer verder om er nog 5 kilo af te krijgen. Maar voor nu vind ik het wel even goed.
justes

Bericht door justes »

puppie schreef:Nog steeds met maaltijdvervangers justus?
ja puppie, maar niet meer zo strikt als in het begin omdat het doel bereikt is. 's morgens omdat het gewoon lekker en makkelijk is, en als er toch weer een kilootje bij is, dan weer ff 2. ik wil niet meer over die 1 juli grens heen :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik doe ook maaltijdvervangers voor ontbijt en lunch tegenwoordig. En ik was vanmorgen eindelijk weer eens afgevallen, een halve kilo! Dus nu -13kg, eindeiljk!!! :banana:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Hoe bevallen de maaltijdvervangers bij jullie? Ik zoek naar iets wat snaaien en snoepen onderdrukt. Din noemt het "zelfdiscipline" maar daar heb ik nooit van gehoord, kan je dat in de winkel kopen? ;)
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik gebruik herbalife shakes, maar ik heb niet het idee dat dat ervoor zorgt dat ik geen zin meer heb in snoepen ofzo. Ik denk dat als je gewoon eh, 3 bruine boterhammen met kaas eet ofzo, dat je dan minder zin hebt in snoepen nog. De shakes zijn juist licht verteerbaar, dus vrij snel weer honger/trek.
Mss kan je proberen om fruit te nemen ipv snoep of snacks?
En eigenlijk is het gewoon een kwestie van afkicken volgens mij.... Want je snoept toch meestal niet omdat je echt honger hebt, maar omdat je er gewoon zin in hebt?
JerryM

Bericht door JerryM »

Wat ook werkt is met een lijstje boodschappen doen en alleen dingen van je lijstje meenemen, en dan geen snoepgoed op je lijstje zetten...
;)

*zei de gek die een half pak arnhemse meisjes op heeft gegeten voor 6u*
*maar dat was een kadootje van Mack & Laura*
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Of gewoon toch lekkere dingen kopen die ook niet op je lijstje stonden.

*Zei de vriendin van de gek die voor 5 uur een pak chocokoekjes op gegeten heeft*
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

*maar die is zwanger dus dan telt t niet toch? :P*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@Voleuse: Da's ook mijn excuus voor zo'n beetje álles! :mrgreen:

Ik ga het zwanger-zijn nog enorm missen zo ben ik bang. :P
MILF :grin_ani:
madeleine

Bericht door madeleine »

Wat ook helpt is een dom waaraan je toestemming aan vraagt om te mogen snoepen.. en dan geeft ie die niet, en dan doe je het toch, en dan krijg je straf... Mmm iets klopt er niet in deze logica... :hypocrite: * stille aftocht richting stuitertopic*
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Plaats reactie