Oh wow, dat klinkt echt supergaaf!!! Heel veel plezier!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Morgen op visite bij mijn ouders. Kan best dat er meer familie over de vloer komt vanwege trouwdag. Besefte me vanmiddag dat het grootste deel van de familie me al een half jaar, sinds begin van de hormonen niet gezien heeft. Sowieso de laatste twee-drie maanden niet. Bizar...
Ik heb morgen een date met een erg leuke man (die mij ook wel leuk lijkt te vinden), dus daar ben ik positief nerveus over.
In het kader van die date ook maar even over safe seks heen en weer gemaild (kans dat er niks gebeurd, maar ja, zeker in poly-situaties vind ik het beter om het wel besproken te hebben) en ik heb natuurlijk wel wratjes (gehad). Dus nu ben ik negatief nerveus voor zijn reactie daarop. Meh.
Oehoe! Leuk! Waar haal jij je leuke mannen vandaan? Die ook nog ok zijn met poly.
Benieuwd of ik nog nerveus ga zijn voor mijn date... Nog steeds geen nieuwe datum.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Het nerveus zijn wordt nog wat verlengd. Bij paps en mams was alleen nog mijn broer er nog. Dus voorlopig kan ik het nog spannend vinden om wat familie te gaan weerzien. Misschien met kerst of verjaardag van Broer-D.