Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!
- skaoot
Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken
Succes leonietje!
Ik ben niet door naar de eerste ronde. Ik hoor nog of ik helemaal eruit lig of eventueel als backup bewaard wordt ofzo. Oh well...
Ik ben niet door naar de eerste ronde. Ik hoor nog of ik helemaal eruit lig of eventueel als backup bewaard wordt ofzo. Oh well...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- kitten

- lunaaa
Ik ben afgewezen voor die baan waar ik die site voor gemaakt had. Jammer, maar mijn andere plan is ook leuk (heb het volgens mij ooit in de x-files gepost voor mensen die daar lezen) en daar ga ik me nu op richten.
- juffie
- Site Admin
Jammer! Maar go you, meteen weer door met een ander plan!
MILF 

- Daantje
- Contacteer:

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
net terug van een bezoekje bij oud collega's even lekker bijgekletst over vanallesen nog wat maar ook over werk en mijn plannen. Er is nog steeds een hoop gezeur maar ze raden me wel aan om het gewoon te proberen. Ik ben in ieder geval weer aardig op de hoogte. En eigenlijk kwam ik ineens tot de conclusie dat ik dan meteen een toekomstplan heb. Het bedrijf waar ik wil werken is namelijk een keten met winkels door heel Nederland. Ik heb mezelf laatst ingeschreven als woningzoekende in Brabant. Als ik dan over een paar jaar een woning toegewezen krijg kan ik me ook makkelijker over laten plaatsen naar een ander filiaal. Dus dubbel yay! Wel vergeten te vragen of 1 van mn oud collega's mijn referentie wil zijn. Hij is namelijk bedrijfsleider van een filiaal waar ik vaak invaller was.
- kitten
Wat jammer lunaaa!
En yay leonietje
Ik heb weer een supervette vacature gezien (iets met onderzoek en homoseksualiteit), dus daar ga ik deze week maareen brief voor schrijven.
En yay leonietje

Ik heb weer een supervette vacature gezien (iets met onderzoek en homoseksualiteit), dus daar ga ik deze week maareen brief voor schrijven.
- eireann
- Site Admin
Madeleine: hoe ging het gesprek?
Faery: Lukt de brief?
Leonietje: collega al gevraagd, sollicitatie voor de FT al verstuurd?
Skaoot, Lunaaa en kitten: nog leuke functies gezien?
Ik wacht nog. Ik houd niet van wachten
Faery: Lukt de brief?
Leonietje: collega al gevraagd, sollicitatie voor de FT al verstuurd?
Skaoot, Lunaaa en kitten: nog leuke functies gezien?
Ik wacht nog. Ik houd niet van wachten

**Self Rescuing Princess**
- lunaaa
Ik ga niet actief solliciteren, alleen als ik droombaan zie enzo.. Ik heb nog mijn familieleden-van-plan waar ik me de komende tijd op wil richten, mijn baan is okee, en zeg ik alleen op voor dé baan. 

- eireann
- Site Admin
Oh.... dat scheelt inderdaad lunaaa 

**Self Rescuing Princess**
*in topic valt*
Vraag aan andere werkzoekende...mits je onder de noemer werkeloos valt dan. krijgen jullie ook opmerkingen over dat er toch altijd werk is? Waarom je niet achter de kassa bij Zeeman gaat staan? Zulke dingen?
Eigenlijk dacht ik dat ik een andere baan wel een kans wilde geven. Dat ik iets wil gaan doen wat ik echt graag zou doen. Aangezien er volgens het UWV en dergelijke op elke vacature minstens honderd mensen reageren heb je meestal niet 123 een nieuwe baan.
Ik heb gisteravond een hele poos geprobeerd uit te leggen dat meneer Heijn en meneer Zeeman liever iemand aannemen die jonger is. Ook al weten ze dat dat dan voor korte periode is. Dat jahaaaa....hier zitten ook dames van veertig-plus bij AH, maar die werkten, net als ik, er ook al toen we nog studeerden en jong waren. Ik ging toen verder in richting van studie en zij zijn er altijd blijven werken.
Maargoed....hebben jullie dat ook? Of heb ik gewoonweg een rare familie?
(ik sluit dat laatste sowieso niet uit
)
Vraag aan andere werkzoekende...mits je onder de noemer werkeloos valt dan. krijgen jullie ook opmerkingen over dat er toch altijd werk is? Waarom je niet achter de kassa bij Zeeman gaat staan? Zulke dingen?
Eigenlijk dacht ik dat ik een andere baan wel een kans wilde geven. Dat ik iets wil gaan doen wat ik echt graag zou doen. Aangezien er volgens het UWV en dergelijke op elke vacature minstens honderd mensen reageren heb je meestal niet 123 een nieuwe baan.
Ik heb gisteravond een hele poos geprobeerd uit te leggen dat meneer Heijn en meneer Zeeman liever iemand aannemen die jonger is. Ook al weten ze dat dat dan voor korte periode is. Dat jahaaaa....hier zitten ook dames van veertig-plus bij AH, maar die werkten, net als ik, er ook al toen we nog studeerden en jong waren. Ik ging toen verder in richting van studie en zij zijn er altijd blijven werken.
Maargoed....hebben jullie dat ook? Of heb ik gewoonweg een rare familie?
(ik sluit dat laatste sowieso niet uit

nee, dat ken ik colet. Zoveel werk is er echt niet, ja, in functies waar we niet gekwalificeerd voor zijn of waar ze 16/17 jarige "huppelkutjes" voor willen.
Ja, thanks meiden!
Dat zei ik ook tegen mijzelf, maar .... Ik krijg steeds met meer dingen het idee gewoon nergens meer over te praten met anderen.
Dat zei ik ook tegen mijzelf, maar .... Ik krijg steeds met meer dingen het idee gewoon nergens meer over te praten met anderen.