WS valt af!
- Daantje
- Contacteer:
Re: WS valt af!
Ik heb inmiddels maar aan mijzelf toegegeven dat ik toch niet meer alles kan eten zonder dik te worden. Ik vind dat er ook wel wat af mag, heb nogal een buikje ontwikkeld. Tijdens mijn solidariteitsdieet heb ik gemerkt dat low-carb voor mij prima werkt. Maar ik vond het nogal veel werk om zo te eten. Brood is lekker vullend en snel klaar te maken, de alternatieven die ik toen at waren vrij bewerkelijk.
Ik wil dan toch maar aan de maaltijd vervangende shakes gaan. Benieuwd of jullie tips hebben over goede, lekkere en niet te dure.
Ik wil dan toch maar aan de maaltijd vervangende shakes gaan. Benieuwd of jullie tips hebben over goede, lekkere en niet te dure.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
http://www.beinshape.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet de goedkoopste... maar absoluut verreweg de lekkerste die ik ooit gehad heb. En hoe meer je tegelijk besteld, des te goedkoper zijn ze.
En het werkt. Ben 17 kilo kwijt vanaf januari zonder honger en zonder gedoe.
Niet de goedkoopste... maar absoluut verreweg de lekkerste die ik ooit gehad heb. En hoe meer je tegelijk besteld, des te goedkoper zijn ze.
En het werkt. Ben 17 kilo kwijt vanaf januari zonder honger en zonder gedoe.
- tessie
- Contacteer:
Kan je niet gewoon bijvoorbeeld minder snoepen/snacken, of gewoon water drinken ipv frisdrank/sapjes? Dat lijkt mij op de lange termijn een betere/gezondere optie fixertje....
Eindelijk weer onder de 125 na weken van jojoen tussen 126 en 129.
Happy met mezelf.
Happy met mezelf.
- tessie
- Contacteer:
Goed bezig Marcuw!
Hier blijf ik weer hangen op -13,5 , maar ik ga gewoon door
Hier blijf ik weer hangen op -13,5 , maar ik ga gewoon door

-
Yes vanmorgen eindelijk na maanden op -9 gezeten te hebben is het nu -10kg

- juffie
- Site Admin
- Sabrina
Go leonietje! Goed bezig!

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- tessie
- Contacteer:

Ik blijf steeds hangen op 13,5. Begin er nu wel een beetje van te balen. Doe echt heel erg mn best. En dan een paar mensen in mijn omgeving die net begonnen zijn met lijnen en me zo'n beetje elke dag laten weten dat er weer een kilo af is

ik blijf hangen of jojo. Ik zit er bijna aan te denken om gewoon even een weekje of 2 een crash te doen en dan weer verder met WW
- kitten
Overleg het met je WW coach. Die kunnen vaak heel goed de vinger op de zere plek leggen. Crashen is goed voor een nieuwe jojo natuurlijk...
heb geen ww coach meer, werd te duur. Dus doe het nu in mijn eentje en al de extraatjes van de afgelopen tijd (vakantie, kampeermeet en bowlingmeet) helpen natuurlijk ook niet om je keurig aan de punten te houden.
- kitten
Kan prima, op zich. Kies de magerdere stukjes vlees van de BBQ, de rode sausjes. En blijven schrijven. Dat is de essentie van WW. Ook als je teveel punten eet, toch opschrijven!
- puppie
Maar crashen is ook de oplossing niet 
Vanaf vandaag weer beginnen met de punten? Of vind je het moeilijk de motivatie te vinden?

Vanaf vandaag weer beginnen met de punten? Of vind je het moeilijk de motivatie te vinden?