Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
Re: Het WS-babytopic
Twijfels over deze foto, want een punt in je buik oid...dat is er nog wel. Maar mede-moeders of zwangeren...dit is wel een erg scherpe aftekening van een voetje. Los van dat ik me afvraag hoe dit kindje in die buik ligt als dit echt is.
Kan Jeejtje ook zulke kunstjes?
Kan Jeejtje ook zulke kunstjes?
- juffie
- Site Admin
nope, dat kan hij/zij niet.
ik ben wakker, redelijk geslapen, weer niks gebeurd, behalve dat ik opgevreten ben door de muggen...
Alles nog rustig, helaas...

Alles nog rustig, helaas...
MILF 

-
Zijn er ook wsers die niet meelezen/meeleven dan??
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
Komend weekend is het nieuwe maan. Zeggen de fabels niet dat er veel kinderen op nieuwe en volle maan geboren worden?
Wie weet wacht Jeetje daarop?
Wie weet wacht Jeetje daarop?

- kitten
Niet eens een fabeltje. Statistisch bewezen, zelfs. Dus go juffie! 

Dit weekend....hmmmm....zaterdag druk en feest en kan ik het topic niet volgen, zondag huis vol met verjaardags visite wordt ook lastig volgen.....doe maar vrijdag Jeetje 

- juffie
- Site Admin
Ik hoop het, want ik ben het zooooo zat!!! Morgen 41 weken en dus ga ik dan gestript worden.
Ik hoop echt dat Jeejtje zich er iets van aantrekt en eruit komt, want ik wil zo graag NIET ingeleid worden...
Meh, ik ben er zo zat van, zo klaar mee, waarom duurt het zo lang? BAH!
Ik hoop echt dat Jeejtje zich er iets van aantrekt en eruit komt, want ik wil zo graag NIET ingeleid worden...
Meh, ik ben er zo zat van, zo klaar mee, waarom duurt het zo lang? BAH!
MILF 

*gaat opzoeken wat strippen is*
Gevonden en lijkt me ieuw, auw en ietswatiknietmeemakenwil
Wat is strippen?
Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. Rondom het hoofdje zit een beetje vruchtwater in vliezen. Deze vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat uw baarmoedermond al een beetje open staat. Dan kan uw verloskundige met 2 vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te woelen van de baarmoederwand. Dit heet strippen.
Na strippen maakt uw lichaam een hormoonachtige stofje aan: prostaglandine. Dat maakt uw baarmoedermond "rijper". Bovendien kán het binnen 48 uur uw weeën opwekken
Gevonden en lijkt me ieuw, auw en ietswatiknietmeemakenwil

Wat is strippen?
Uw baby ligt met het hoofd naar beneden in uw baarmoeder. Rondom het hoofdje zit een beetje vruchtwater in vliezen. Deze vliezen zitten vastgeplakt aan de binnenkant van uw baarmoeder. Wanneer u 41 weken zwanger bent, is er een redelijke kans dat uw baarmoedermond al een beetje open staat. Dan kan uw verloskundige met 2 vingers bij deze vliezen komen en proberen ze los te woelen van de baarmoederwand. Dit heet strippen.
Na strippen maakt uw lichaam een hormoonachtige stofje aan: prostaglandine. Dat maakt uw baarmoedermond "rijper". Bovendien kán het binnen 48 uur uw weeën opwekken
ik hoop juist eerder dat je niet ingeknipt hoeft te worden
Gatver wat een horrorverhalen heb ik daarover gehoord!!! :o

- thaliya
Ik voelde niks van het strippen, 2 seconden een beetje vreemd gevoel en dat was het.
Ingeleid worden viel mee.
En ingeknipt worden ook. Tegen die tijd zat ik behoorlijk te spacen al. En je voelt de knip zelf niet, alleen het prikje van de verdoving.
Een placenta die vast zit, dat doet pas pijn!
Ingeleid worden viel mee.
En ingeknipt worden ook. Tegen die tijd zat ik behoorlijk te spacen al. En je voelt de knip zelf niet, alleen het prikje van de verdoving.
Een placenta die vast zit, dat doet pas pijn!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- thaliya
En een dikke knuffel voor juffie!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
Ben bij beide kinderen gestript...niks van gevoeld eerlijk gezegd. Misschien omdat ik wel al weeen had en de vlos stripte tijdens een wee dat weet ik dus niet.
Hoopt voor de J's dat Jeetje morgen komt....na zoveel maanden wil je graag zien waar je op gewacht hebt.....trouwens denk dat we allemaal het wachten wel zat zijn
Hoopt voor de J's dat Jeetje morgen komt....na zoveel maanden wil je graag zien waar je op gewacht hebt.....trouwens denk dat we allemaal het wachten wel zat zijn

- juffie
- Site Admin
Romanticide en Sabrina hebben hier gegeten en we hebben een spelletje zitten spelen, dus de avond is voorbij gevlogen. Gezellig!
Ook staat het bed inmiddels weer omhoog, want ja, als er vannacht ineens iets gaat gebeuren moet het omhoog en anders moest het morgen sowieso omdat de verloskundige komt. Dus, we moeten er aan geloven, aan dat heule hoge ding.
Ook staat het bed inmiddels weer omhoog, want ja, als er vannacht ineens iets gaat gebeuren moet het omhoog en anders moest het morgen sowieso omdat de verloskundige komt. Dus, we moeten er aan geloven, aan dat heule hoge ding.
MILF