Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
kitten

Re: Ik ben trots op...

Bericht door kitten »

Awww, wat lief! :)
pluis

Bericht door pluis »

kitten!

Briljante post in de forumlessen! Je slaat de spijker helemaal op z'n kop.
kitten

Bericht door kitten »

kitten schreef:Awww, wat lief! :)
+dankje :biggrin:
dbj

Bericht door dbj »

pluis schreef:kitten!

Briljante post in de forumlessen! Je slaat de spijker helemaal op z'n kop.
Hmmm, gaat onderzoek instellen of het beter zou kunnen m.b.t. mijn activiteiten :clown:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Mag ik heel stom trots op mezelf zijn? Ik ben namelijk voor mezelf opgekomen! Like whut? Yup, ik heb 't toch gedurfd.
Situatieschets: Ik moest samenwerken in een groep van 6 man. Elke andere klasgenoot die hoorde met wie ik samen moest werken, kocht als troost spontaan chocolademuffins voor me, omdat ik het voor elkaar gekregen had om samen te werken met de vijf meest ongemotiveerde mensen in mijn klas. Nou ja, ik ging er toch met positieve energie in, want hey, zo erg kon 't toch niet zijn?

Na situaties als de volgende, was ik het zat: ik vond dat iets nog verbeterd moest worden omdat het simpelweg niet voldeed aan de eisen in de reader (en dus niet voldoende was), maar mijn medestudenten vonden het zo wel prima. De uiteindelijke reactie van één van mijn groepsgenoten was “Goed, wie vindt dat we meer moeten doen? Alleen Sabrina. Wie vindt dat ’t zo prima is? Iedereen. Vijf tegen één, Sabrina heeft pech.” Uiteindelijk heb ik, na veel twijfelen en veel pushen van mijn klasgenoten, de situatie aan mijn SLB'er voorgelegd. Haar reactie was letterlijk "Save your skin", en dat ze gezien mijn groepsgenoten helemaal begreep wat ik bedoelde. Toen ik aangaf dat ik bang ben om hierover te klagen uit angst voor represailles, wist ze ook helemaal wat ik bedoelde. Toch vond ze dat ik gewoon mijn klacht naar mijn docent moet mailen, omdat het simpelweg niet eerlijk is dat ik in mijn eentje uren bezig ben geweest om stukken van mijn klasgenoten te verbeteren: taalfouten (van het type: twee zinnen door elkaar heen gooien en gewoon niet teruglezen) verbeteren, hele alinea's toevoegen en zelfs stukken compleet herschrijven omdat het puur plagiaat was (copypasten van de site van een bestaande school). Nou ja, op advies van mijn SLB'er dus zo een lange mail eruit gooien naar de docent waarin ik de situatie uitleg.

Meer kan ik niet, maar dan ben ik toch voor mezelf opgekomen! Nou ja, persoonlijke cheer dus :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
dbj

Bericht door dbj »

Good work Sabrina :banana:
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Goed gedaan! Laat je wel weten wat uiteindelijk de reactie van de docent was? (ben nogal nieuwsgierig aangelegd)
iezje

Bericht door iezje »

trots op mezelf...
ik heb enorme faalangst en ben woensdag dus gaan solliciteren. Had het tijdens het gesprek goed onder controle en dat bleek maar uit het feit dat ik aangenomen was..
En door mijn faalangst stel ik ook veel dingen uit.. Ik heb huiswerk en ga dat dus nu aanpakken (moet over 1 week af zijn en is best veel)..
En door mijn depressie ben ik een enorme huismus geworden (gewoon bang om uit te gaan want stel je voor dat ik moet huilen of me opeens niet goed voel en dan moet huilen) en nu heb ik morgen een vanille huiswarming hier.. Dus komen er allemaal mensen langs.. En als me dat lukt, vind ik dat een hoeratje waard..
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

iez omdat ze haar best doet en niet opgeeft ondanks best zware periode!
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Mijn lieve meisje, subje. Omdat zij een heleboel dingen op haar sublijstje had staan met een 'nee'. En wat met haar medewerking en durf ja's geworden zijn.
vernederen publiekelijk / voyeurisme (anderen bekijken) / in tuin spelen / naar een bdsm meeting gaan / in leren rokje&corset over straat en in de auto / aangelijnd buitenshuis op bijeenkomst / foto's van haarzelf op fora plaatsen / met halsbandje en polsboeien over straat.
Haar kook- en bakkunst, haar geduld, en.......
Geniet van de positieve momenten.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

:bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: ik had het niet gedurfd zonder jou
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Mezelf... de verhuizing is nu 3 dagen geleden en ik zie de achtermuur van de logeerkamer alweer !!!
Weet niet hoeveel dozen ik inmiddels uitgepakt heb... maar het zijn er HEUL VEUL...

Voorlopig maar ff niet verhuizen denk... :P
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
skaoot

Bericht door skaoot »

Dreamer74 schreef:Mezelf... de verhuizing is nu 3 dagen geleden en ik zie de achtermuur van de logeerkamer alweer !!!
Weet niet hoeveel dozen ik inmiddels uitgepakt heb... maar het zijn er HEUL VEUL...

leuk he, dat verhuizen :P
ik heb gelukkig wat minder dozen, maar blijf voorlopig ook hier wonen. Fijn huisje :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

+1!

Alleen heb ik ook nog teveel dozen te gaan.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dreamer74 schreef:Mezelf... de verhuizing is nu 3 dagen geleden en ik zie de achtermuur van de logeerkamer alweer !!!

Ik kom je morgen helpen ;). Beetje laat misschien, maar ach, ik ben ook gezellig :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie