steel de bunker
Re: steel de bunker
Begint een vette party net buiten de bunker, met de meest gave artiesten, boefje kijkt nieuwsgierig naar buiten, en kan de festiviteiten niet weerstaan, zodra ze dat doet, hobbel ik op mijn gemak naar binnen, en verstevig alle deuren en gaten met mega grote sloten, zodat er echt niemand meer binnen komt in
Mijn Bunker!!
Mijn Bunker!!
- Ravelijne
Leent de graafmachine van de Noord-Zuidlijn in aanleg. De kop komt in de bunker uit, Puppy wordt automatisch met de weggegraven aarde afgevoerd en het is weer...
Mijn (goed afgesloten) bunker!
Mijn (goed afgesloten) bunker!
Ik stuur met mijn handen zeer krachtige vibrerende energie door de goed afgesloten bunker heen. Het goede slot breekt door de hevige vibraties en Ravelijne vibreert zo de bunker uit en ik neem intrek in...
MIJN BUNKER!!!
MIJN BUNKER!!!
In het kader van bevrijdingsdag geven enkele veteranen een demonstratie van het veroveren van een bunker. Hierbij word Tári krijgsgevangen gemaakt en afgevoerd. Na de demonstratie blijft de bunker leeg achter en dat is natuurlijk zonde.
Mijn bunker.
Mijn bunker.
- Toran
In het kader van diezelfde bevrijdingsdag zijn er allerlei festiviteiten, demonstraties en overig geneuzel.. Door alle herrie hiervan merkt Muis niet dat ik een énorm grote kraan laat aanrukken, de bunker aan de kraan vastmaak, bunker en al, zonder Muis, ophijs, 20 meter verplaats, neerzet en goed vastmaak aan alles wat maar kan.. Binnen de bunker heerst rust en vrede. Heerlijke muziek op de achtergrond, kaarsjes aan, alles wat een mens maar kan wensen in...
MIJN bunker.
MIJN bunker.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
- Ravelijne
Helaas staat een van de kaarsjes onder een rookmelder. Toran vlucht, ik loop naar binnen met een keukentrapje waar ik op klim om de rookmelder af te zetten. Dan blaas ik de kaarsjes uit en plof neer op de bank in...
Mijn bunker.
Mijn bunker.

- Heerscher-vd-nacht
Monumentenzorg ondekt een ravelijne IN een bunker. Natuurlijk moet dat beschermd worden en zet de bunker op de monumentenlijst en stelt mij aan als beheerder van
MIJN bunker
MIJN bunker
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Danzij de bezuinigingen die de regering doorvoert op Prinsjesdag, is er geen geld meer voor Monumentenzorg. De baan van Jongetje wordt weggesaneerd. Jongetje is zo druk bezig met solliciteren dat hij geen tijd meer heeft voor de bunker. En aangezien ik het geen probleem vind om het gratis te doen, krijg ik zijn baan.
Mijn bunker!
Mijn bunker!
- kitten
midden in de nacht sluip ik de bunker binnen en begin vlak naast Catharina keihard met pannendeksels tegen elkaar te slaan terwijl ik op een scheidsrechtersfluitje blaas. Catharina schrikt zich lam en vlucht weg.
Mijn bunker!
Mijn bunker!
kitten is zo moe van deze nacht dat ik gewoon naar binnen kan lopen en kitten bij kop en staart buiten kan zetten. Ik zet koffie en begin de bunker te verbouwen (matrasjes, kruis, kettingen, spiegels, sling, martelspul, heerlijk). Vanaf nu wil iedereen blijven zo mooi is het, maar het blijft dan wel...
Mijn Bunker
Mijn Bunker
*komt gezellig op bezoek bij cruc, ziet alle 'dingen' en maakt misbruik van de spiegels die er hangen door de 'strenge juffenblik' op te zetten. Cruc schrikt van zoveel strenge fans dat ze bibberend de bunker uitgaat om Tof te zoeken...
Mijn bunker
Mijn bunker

<-- zet paar grote koeiesloffen buiten bij de deur neer, belt aan.. fanta ziet de sloffen en denkt terug.... en loopt zwijmelend en in gedachten de verkeerde kant op.... naar buiten ipv naar binnen..
mijn bunker
mijn bunker
- Toran
Een telefoontje is genoeg om phedre weer uit de bunker te krijgen.. Ik pak mn telefoon, bel de brandweer en doe melding van een uitslaande brand aan de gbk38. Daarna sms ik phedre met de vraag wat die zwarte rookwolken boven de gbk38 doen.. Phedre stormt in paniek weg, en ik loop rustig naarbinnen in
MIJN bunker.
MIJN bunker.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
- sandra
* Stuurt miss-meeko en Toran samen op vakantie
en bewaakt zolang....
Mijn bunker!

Mijn bunker!