Het Grote Tuin Topic.
- kitten
Re: Het Grote Tuin Topic.
Netjesss!
- Dreamer74
Re:
En dan staat de jacuzzi er nog niet eens hihieireann schreef:Ik wil jouw tuin dreamer!
Maar je mag altijd langskomen hoor

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

Het Grote Tuin Topic.
Wat leuk al die tuin activiteiten :-) wn. Ook zoveel geoogst dit jaar als ik het zo begrijp.
Zelf heb ik mijn kleine stukje grond vol aardbeien staan die tot een paar weken terug iedere dag zoete aardbeien gaven. G
Daarnaast had ik sla instaan, maar de kleine kweek plantjes zijn door de slakken gelijk volledig opgegeten :-(
Mijn appelboom heeft dit jaar aardig wat appels, volgens mij elstars als ik het goed heb. Ze beginnen al aardig rood te kleuren en groot te worden. Vorig jaar had deze boom er maar een dus hier ben ik wel blij mee.
Groetjes

Zelf heb ik mijn kleine stukje grond vol aardbeien staan die tot een paar weken terug iedere dag zoete aardbeien gaven. G
Daarnaast had ik sla instaan, maar de kleine kweek plantjes zijn door de slakken gelijk volledig opgegeten :-(
Mijn appelboom heeft dit jaar aardig wat appels, volgens mij elstars als ik het goed heb. Ze beginnen al aardig rood te kleuren en groot te worden. Vorig jaar had deze boom er maar een dus hier ben ik wel blij mee.
Groetjes

Het Grote Tuin Topic.
Dreamer, wat ziet jou tuin er netjes uit. Hoe houd je het gras zo mooi? Bij ons zit er allemaal mos tussen :-( Maar hij is wel groen haha
- phedre
- Contacteer:
Tweezers, als je goed kijkt bij Dreamers foto liggen de restanten graszoden er nog naast, dus volgens mij ligt t grasveldje er nog maar net in, en is t gelegd met kant en klare graszoden 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Dreamer74
Klopt idd
heb het vrijdag gelegd... In schaduwrijk gras groeit snel mos.. Gelukkig ligt onze tuin lekker in de zon dus hoop ik dat het mos meevalt..ook ligt er nieuwe aarde onder de grasmat, dus daar zit ook nog geen onkruid in..

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 

- eireann
- Site Admin
Met dank aan de moeder kan ik de voortuin weer in zonder kapmes! Hoera!
Nu de achtertuin nog
Nu de achtertuin nog

**Self Rescuing Princess**
kan je moeders ook deze kant opsturen? Ik heb distels van 2 m hoog :s Ondertussen wordt het levensgevaarlijk om je fiets uit de schuur te halen
- kitten
Hihihi, ik heb een komkommer uit mijn moestuin verkocht! 
Voor 6 euro!

Voor 6 euro!

- Daantje
- Contacteer:
Vertel dat maar niet tegen de komkommertelers, in de super kosten die dingen maar 50 cent.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Crownless
Misschien moeten die telers dan ook enorme exemplaren presenteren samen met een condoom. Het was een goede marketing strategie!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Ravelijne
Wow!
Ook voor het telen van de komkommer, trouwens. Die lukken bij mij nogsteeds niet. 

- kitten
Ik vind ze nog niet smaakvol. Ik heb er pas eentje geproefd hoor, maar ik vond hem zurig. Er groeit er nu nog eentje, nog groter en dikker dan die van de veiling.
- cinderella
Er staat me bij dat je ze ook niet te groot moet plukken.
toen doet er nu niet meer toe