Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
ruby-vita

Re: Het WS-babytopic

Bericht door ruby-vita »

Goed om te lezen dat je afleiding zoekt! Spannend, spannend!!!!!!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Haha zondagavond kom ik terug van Hertz, dus weer vrij in de buurt. Go Jeejtje! (Juffie die is al helemaal klaar ervoor)
eireann
Site Admin

Het WS-babytopic

Bericht door eireann »

Hoe gaat het met onze juffie en jerry vandaag? Succes bij de verloskundige straks!
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

net wakker, zie bikkeltopic. En we mogen zo bellen om te vragen hoe laat ze kkomt.
Alles nog rustig
MILF :grin_ani:
leonietje

Bericht door leonietje »

ook van mij succes straks bij verloskundige!
murron

Bericht door murron »

succes met de verloskundige vandaag juffie,hopelijk werpt het z'n beeb af :)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Lol, ik had verwacht dat die baby wel tijdens mijn vakantie zou komen maar als ik het zo lees ga je daar nog wel overheen...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nou...

Ik weet even niet zo goed wat te zeggen. De verloskundige is net geweest, en ze heeft me kunnen strippen. Maar het was maar nét an. Ik had nog steeds nauwelijks ontsluiting en ook de baarmoedermond was nog hard en best diep liggend. Ook had de gynaecoloog waar we afgelopen week met de CTG zijn geweest gebeld en aangegeven dat hij het verstandiger vond als ik onder ziekenhuisbegeleiding zou komen te staan omdat Jeejtje toch wel groot begint te worden, en ook gezien mijn eigen gewicht.

De verloskundige schat zelf ook in dat ik zeker wel de 42 weken zou gaan halen, dus volgende week vrijdag, dus dan wordt het zeker inleiden. Normaal gesproken zou ik woensdag dan naar het ziekenhuis gaan voor een CTG, echo en een gesprek met de gyn om te bepalen hoe we het gaan doen, maar omdat zij de kans behoorlijk groot acht dat we de 42 weken wel gaan redden, en ik het zo godsgruwelijk ZAT ben, hebben we voor a.s. maandag een afspraak in het ziekenhuis gemaakt. In principe gaan ze me dan nog niet inleiden, maar waarom doorlopen en wachten tot vrijdag als er waarschijnlijk toch niks gaat gebeuren?

Ze heeft me dus wel kunnen strippen en dat moet binnen 12 uur effect hebben om te kunnen spreken van een geslaagde poging. Ik hoop zo ontzettend dat ik weeën ga krijgen... Natuurlijk zit het hele weekend er nog tussen, er kan nog wel het een en ander spontaan gebeuren, maar ik ga er niet meer vanuit. Ik reken daar niet meer op.

En ik ben nu best wel een beetje verdrietig en behoorlijk teleurgesteld. Ik had zó graag thuis bevallen, in mijn eigen omgeving, op een spontaan, niet gepland moment, en dat zie ik nu bijna zeker in duigen vallen. Dat is echt slikken, maar ja, wat doe je eraan?

*Even in een hoekje kruipt* :cry:
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Dikke dikke dikke knufffel voor jou!! :close_knuf:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

murron

Bericht door murron »

oooo dat is idd niet het nieuws waar je op zat te wachten juffie.Hopelijk gaat Jeetje toch nog even dwars doen en komt er van het weekend uit zich zelf nog uit.
Dikke knuffel voore nu
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Dikke knuffel voor juffie en Jerry... dat is wel een tegenvaller voor je ja.
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Juffie, relax! Laat het los, je kunt het toch niet veranderen. Hoe kut ook, je moet accepteren wat er gebeurt. Heb je niet eens een keuze in. Dus berust er gewoon in, want elke andere manier is alleen maar stress verhogend. Laat je niet gek maken joh!

*knuffel*
puppie

Bericht door puppie »

Lieve, lieve, lieve juffie :close_knuf: :close_knuf:

Ik voel zo goed hoe je je voelt, maar geef de moed niet op!
Uiteraard zijn alle bevallingen anders, maar bij de tweede had ik ook alle hoop opgegeven op een thuisbevalling...
I. zat lekker hoog en droog, 3 pogingen tot strippen en ze maakte totaal geen aanstalten.
Uiteindelijk met een verwijzing voor de inleiding de volgende dag op zak begonnen in de nacht tóch ineens de weeën.
En ondanks een vk die totaal niet supporting was en riep dat het nog wel úúúúren kon gaan duren was daar na 1 wee ineens toch een hele dame (bijna 4 kilo)
Het kan echt nog, echt!
En hou in gedachten dat vk's ook niet altijd alles weten. Soms is een beeb lekker eigenwijzer dan dat.

:close_knuf: :close_knuf: :close_knuf:
faery

Bericht door faery »

Wat rot! Echt heel vervelend/jammer :(

*knuffelt juffie*
*en Jerry ook*
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh maar de vlos is hartstikke supporting hoor! Van haar mag ik doen wat ik zelf wil, doorlopen, naar het ziekenhuis, het maakt haar echt niet uit. En in onze praktijk komen ze ook naar het ziekenhuis om te begeleiden tijdens een ingeleide bevalling enzo. Dus wat dat betreft echt geen klachten of wat dan ook.
Edit: thanx voor de knuffels!
Plaats reactie