Hier sinds gisteren ook weer op het goede pad! Gelijk ook maar 1,5 uur gefietst :-)
Was in 4 weken tijd 1,5 kilo aangekomen en ondanks dat ik het wel wist baalde ik er eigenlijk ook wel van
Ik ben nog niet op de weegschaal geweest, maar merk wel dat ik nu ik weer gewoon in beweging ben m'n ziek-zijn-kilo's weer langzaam aan het verdwijnen zijn. Ziek thuis zitten en dus wel gewoon eetlust hebben en lekkere dingen in de buurt en jezelf zielig vinden omdat je niet kunt werken en geen energie hebt en niet kunt sporten is niet echt goed voor 't gewicht. Of, nou ja, wel voor 't gewicht, maar niet voor het afnemen ervan
Dag twee gister ging ook goed. Niet gesnoept, geen choco, redelijk gezond avondeten. Had wel HONGER, moet dus meer gaan eten bij lunch en ontbijt om de suiker van choco/snoep te compenseren.
Dag drie: minder beweging want naar station gebracht, wel meer brood mee voor de dag. (donker monnikenbrood, lekker!) twee bekertjes water en een thee staan al op het buro.
Salade lust ik niet (ja, tonijnsalade met kledders mayonaise..) en fruit, lust ik eigenlijk alleen banaan en geschilde appel.... oh en manderijntjes, maar ook lastig... Ben moeilijk Maar beter ontbijten en lunchen moet ook helpen. Anders zal ik fruit wel even beter kijken wat ik wel / niet eet (want een banaan uit de tas eet ik dus niet want die is dan al verkleurd... gaat nergens over, weet ik wel, maar dat veranderen is niet zo makkelijk..)
Salade kan je ruim zien natuurlijk. Augurken, rauwkost, komkommer is ook allemaal prima.
En iedere dag een banaan, een appel en een mandarijn is ook goed toch!
Ik at ook altijd weinig fruit en salade al helemaal amper, maar in het programma van weight watchers 'moet' je.
Ik begin het zowaar te waarderen.
Ik wil nog geen fruit! ik vind fruit moeilijk en stom! Eerst nu dit maar eens aanwennen en dan iets moeilijks er bij doen.
Ik maakte geen grapje toen ik zei dat ik moeilijk was met eten.... ik lust dat fruit wat ik noemde wel, maar ik moet er eerst een kwartier naar kijken en mezelf aanmoedigen voor ik het durf te eten. Ik vind fruit en groenten stom en vervelend. Minder snoepen en meer bewegen is ook al heel goed, ik wil er niet gelijk zoiets moeilijks bijdoen...