Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Ravelijne

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Oef, balen, Thaliya! Ik hoop dat je er snel weer overheen bent.
Heidi

Bericht door Heidi »

oehja dat naar achter trekken ineens, dat doet Bollewangenhapsnoet nu ook... niet fijn! (En m’n tepels kunnen normaal gesproken best wat hebben haha)
Ik gaf Lachebekkie 10 maanden borstvoeding en haakte toen af door bijten. Nu weet ik het nog niet, zie wel hoe het loopt. Bollewangenhapsnoet is nu ruim zes maanden en het gaat nog heel soepel verder.

Sterkte Thaliya!
Ik kwam niet verder dan 6 cm ontsluiting na 16 uur durende weeënstorm. Dus dat werd een keizersnede en dus ook een katheter, wat een rotgevoel zo’n ding!
Do more of what makes you happy
thaliya

Bericht door thaliya »

16 uur, mijn hemel! Respect!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Heidi

Bericht door Heidi »

Ja haha dat was bizar
Toen ik twee jaar later weer in het ziekenhuis kwam voor Bollewangenhapsnoet, wist werkelijk iedereen daar nog wie ik was 😂
Ik wist niet beter, had twee weeën per drie minuten, elke drie minuten dus. Ze noemden dan kamelen weeën of tweeling weeën. En iedereen dacht dat het allemaal heel snel zou gaan. Maar m’n lijf snapte het dus niet.
Bij de tweede hebben ze ook echt aangeraden het niet nog eens zelf te gaan proberen, dus wederom keizersnede en dus ook weer die nare katheter

Maar wel twee prachtige geweldige meisjes 💖
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Hoe gaat het met iedereen?

Rozetje wordt zo groot! <3 ze kan haar achternaam zeggen, zegt JAHAAA en NEEEHEEE inclusief bijhorende irritatie in de stem. Gaat van ENORME glijbanen af (echt 3 keer zo hoog). Slaapt sinds een week regelmatig in haar eigen bedje en slaapt af en toe geen middagslaapje meer! Ze is nog steeds geweldig lief <3 en her en der flink aan het uitdagen grenzen aan het testen.

Morgen gaan we voor het eerst naar de Efteling, ik ben benieuwd wat ze er van vindt :)
**Self Rescuing Princess**
puppie

Bericht door puppie »

Wat wordt ze groot Anne!
Heidi

Bericht door Heidi »

Wat heerlijk Anne!
En zo herkenbaar ook, volgens mij is ze niet zo heel veel jonger dan Lachebekkie toch? Die is 2 jaar en 8 maanden
Ze kan opeens zoveel zelf en zo goed praten, heerlijke vrolijke boef is het!
Bollewangenhapsnoet is 7 maanden en spuugt nog steeds enorm veel. Ik zeg haar elke keer dat m’n borstvoeding hartstikke waardevol is. Maar ze spuugt echt veel weer uit. Toch is ze een stevige baby, dus het zal ergens ook wel goed gaan (luiers ook gewoon goed)
Maar ik was mezelf helemaal gek. Haar kleding, mijn kleding, doeken, speelkleden etc
Ze lijkt er geen last van te hebben. Maar raar vind ik het wel. Ze is nog steeds een ontzettend aanhankelijke koala. Heerlijk om te knuffelen, maar best lastig als je gewoonweg veel te doen hebt ;)
En ze slaapt bepaald niet door...
Ze lacht niet veel, maar als ze lacht is het vaak een schaterlach, zo lief!
puppie

Bericht door puppie »

Ahh spugen is echt zo onwijs vervelend Heidi :-/ Ik heb dat met mijn tweede dochter heel erg gehad. Dat werd eigenlijk pas wat beter toen ze meer vaste voeding ging eten.
Bij de baby nu lijkt het wat minder te gaan worden, gelukkig.
thaliya

Bericht door thaliya »

J is vandaag een maand en het gaat hartstikke goed met hem. Met de vaders ook, met mij ook. Ik kolf voor hem dus ben vooral druk bezig met een ritme daarin vinden en productie hoog genoeg krijgen dat ik vooruit kan kolven en dat lukt aardig. Nog 2 weken en dan ga ik weer werken, ontzettend veel zin in!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

En inmiddels alweer sinds 00.30 bezig om A in slaap te krijgen. En dit is nu al een paar weken hetzelfde riedeltje. Vallen inmiddels allemaal om van de vermoeidheid. Van de week een luludoll gaan proberen. Kijken of dat helpt...

Oh ja, samen slapen is ook niet de oplossing. Dan ligt ze ook alleen maar te keten/huilen als je niet op speelpogingen ingaat en trekt ondertussen de haren uit je hoofd.
kitten

Bericht door kitten »

Wat is een luludoll?
thaliya

Bericht door thaliya »

Lulla Doll denk ik, een zachte pop met een hartritme en ademhaling zodat een baby denkt dat die niet alleen is. Wat ik zo snel van Google begreep :).

Ik hoop dat het werkt voor jullie, meeko & Toran!

Doen ze ziekenhuis opnames in dit geval? Ik weet dat ze dat voor huilbaby's doen. Dan weet je dat de baby veilig is en kun je als ouders een nacht doorslapen. Maar geen idee wat daar precies de criteria voor zijn. Om te voorkomen dat jullie straks echt een keer omvallen van vermoeidheid :(
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

thaliya schreef: 21 sep 2019, 17:43 Nog 2 weken en dan ga ik weer werken, ontzettend veel zin in!
Dan al?
MILF :grin_ani:
thaliya

Bericht door thaliya »

Ja, ik ga na 6 weken weer en de rest van het verlof neem ik, samen met niet genoten verlof door de zomervakantie, gespreid op. Dit zorgt er voor dat ik tot begin juni, dus praktisch het hele schooljaar, een dag minder kan werken :)
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

@kitten, bedoelde inderdaad de pop die Thaliya postte. Schijnt te werken... We proberen het maar.
@Thaliya, geen idee. Maar dat zouden we ook niet willen. Het is gewoon zwaar nu maar gaat ook wel weer over. Als we ook allemaal weer wat beter zijn trekken we het vast ook weer beter . En verder is het gelukkig wel een schatje
Plaats reactie