WS valt af!
- Sabrina
Re: WS valt af!
Yay voor anne, stoppen met suiker... Ik vind het superknap!
En nog een yay voor phedre, goed bezig!
Ik zou ook voor mezelf willen yay'en, maar dat valt best tegen... Ik wist zeker dat ik afgevallen moest zijn toen ik terug kwam uit Ierland, maar helaas. Nog steeds heel/iets te stabiel zo rond de 98. En dat terwijl ik zou zweren dat mijn broeken losser zijn gaan zitten! Yeah, I know, iets met spiermassa i.p.v. vet en zo... Maar toch. En dat terwijl ik in Ierland nooit snoepte, zowat alleen maar water dronk (en elke ochtend een espreschoc met veel suiker bij het ontbijt, maar dat kan toch niet zó killing zijn?), elke avond een gezonde maaltijd had... Meh!
Positief: We gaan sporten! Deze keer echt, en we gaan niet na één keer stoppen. We hebben ons ingeschreven voor stijldansen hier in de stad, dus we gaan vanaf eind september elke week twee uur stijldansen! Gaat vast goede dingen doen voor mijn buik!
En nog een yay voor phedre, goed bezig!
Ik zou ook voor mezelf willen yay'en, maar dat valt best tegen... Ik wist zeker dat ik afgevallen moest zijn toen ik terug kwam uit Ierland, maar helaas. Nog steeds heel/iets te stabiel zo rond de 98. En dat terwijl ik zou zweren dat mijn broeken losser zijn gaan zitten! Yeah, I know, iets met spiermassa i.p.v. vet en zo... Maar toch. En dat terwijl ik in Ierland nooit snoepte, zowat alleen maar water dronk (en elke ochtend een espreschoc met veel suiker bij het ontbijt, maar dat kan toch niet zó killing zijn?), elke avond een gezonde maaltijd had... Meh!
Positief: We gaan sporten! Deze keer echt, en we gaan niet na één keer stoppen. We hebben ons ingeschreven voor stijldansen hier in de stad, dus we gaan vanaf eind september elke week twee uur stijldansen! Gaat vast goede dingen doen voor mijn buik!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Oeh, stijldansen Ãs tof!!
Ik heb nog altijd ergens spijt ermee gestopt te zijn... Leuk Sabrina!!! En ook leuk om samen te doen.
Ik heb nog altijd ergens spijt ermee gestopt te zijn... Leuk Sabrina!!! En ook leuk om samen te doen.
MILF 

- Sabrina
Dat lijkt mij dus ook! :icon_biggrin: Romanticide heeft jaren gestijldanst (juffie! Hellup! Gestijldanst, is dat fatsoenlijk Nederlands?
), en ik wil het al een hele tijd heel graag, dus ik heb er echt superveel zin in! En ik hoop op die manier weer een beetje conditie op te bouwen
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
ja hoor, beetje gek woord, maar volgens mij kan het taalkundig prima.
En buiten dat het bewegingstechnisch enzo leuk en goed is, is het ook nog eens leuk voor je relatie, zoiets samen doen. Althans... Das wel de bedoeling!
En buiten dat het bewegingstechnisch enzo leuk en goed is, is het ook nog eens leuk voor je relatie, zoiets samen doen. Althans... Das wel de bedoeling!

MILF 

- Voleuse
lol, mijn relatie zou het niet overlven
(Vriendje is super competitief en ik super klunzig
)

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
niemand gaat op dansles omdat 'ie kan dansen, Voleuse. 

- phedre
- Contacteer:
thanks:):)kitten schreef:Wauw phedre, ik ben zo ontzettend onder de indruk van alle veranderingen die jij nu door maakt!Je ziet het echt aan je hoor!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- eireann
- Site Admin
Dag tien. In het weekend anderhalve stroopwafel en een zakje chips gegegeten. Verder netjes goed m'n best gedaan. Veel gedronken ook.
Vandaag staat er verjaardagstaart... appelkruimelvlaai, zal het niet doen...
Vandaag staat er verjaardagstaart... appelkruimelvlaai, zal het niet doen...
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Wat ben je goed bezig! 
@tessie: ren je nog steeds?

@tessie: ren je nog steeds?
- Sabrina
Go anne!
Tussenstand is hier -13, ik zit nu op 97 kilo. Volgens Romanticide is het wel aan me te zien, en ik merk het zelf omdat kleding gewoon veel losser zit
. Gisteren m'n motorpak voor 't eerst sinds september 2010 weer aangehad, en waar ik toen op m'n rug moest gaan liggen om 'm dicht te krijgen, zakte m'n broek nu gewoon van m'n kont af!

Tussenstand is hier -13, ik zit nu op 97 kilo. Volgens Romanticide is het wel aan me te zien, en ik merk het zelf omdat kleding gewoon veel losser zit

- tessie
- Contacteer:
Goed bezig anne en sabrina! *O*
@kitten: ja nog steeds, al heb ik nu een week niet gerend omdat ik naar London was, maar morgen ga ik weer!
@kitten: ja nog steeds, al heb ik nu een week niet gerend omdat ik naar London was, maar morgen ga ik weer!
- seleena
@ann heb je wel eens chroomtabletten geslikt?
Die nemen namelijk je behoefte naar suiker heel sterk af. Bij mij werkt het in ieder geval.
Goedkoopste te krijgen bij de kruidvat, 1 pilletje per dag. Let op tis geen heilig afvalpilletje hoor, tis enkel maar een hulpmiddeltje die je van de suikerbehoefte af helpt
Die nemen namelijk je behoefte naar suiker heel sterk af. Bij mij werkt het in ieder geval.
Goedkoopste te krijgen bij de kruidvat, 1 pilletje per dag. Let op tis geen heilig afvalpilletje hoor, tis enkel maar een hulpmiddeltje die je van de suikerbehoefte af helpt

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- madeleine
Ik meld mij ook weer... Mijn vakantiekilo is er inmiddels af. Maar nu komt plan b. Het wordt tijd dat ik stop met roken. Als ik stop met roken, kom ik minstens vier kilo aan. Dat vind ik vervelend, daar krijg ik stress van,dan ga ik of meer vreten, of weer beginnen met roken.
Dus... heb ik besloten dat ik eerst vier kilo ga afvallen, en dan pas ga stoppen. Startgewicht vandaag 72.8. Even op de beproefde langzame methode.. 1 kilo per maand (ongeveer) zou ik voor de kerst toch wel 68.8 moeten wegen... En dat is spannend wat sinds mijn pubertijd heb ik nooit meer onder de 71 gewogen.. wel alles daartussen en de 93 kg. Dus het is heel dynamisch allemaal..
@ anne: is het je nog gelukt om van die appeltaart af te blijven? Die chrome tabletten zijn wel een goede tip hoor, heeft mij ook wel eens geholpen.
@ sabrina: kewl en nu nog op de motor springen...
Dus... heb ik besloten dat ik eerst vier kilo ga afvallen, en dan pas ga stoppen. Startgewicht vandaag 72.8. Even op de beproefde langzame methode.. 1 kilo per maand (ongeveer) zou ik voor de kerst toch wel 68.8 moeten wegen... En dat is spannend wat sinds mijn pubertijd heb ik nooit meer onder de 71 gewogen.. wel alles daartussen en de 93 kg. Dus het is heel dynamisch allemaal..
@ anne: is het je nog gelukt om van die appeltaart af te blijven? Die chrome tabletten zijn wel een goede tip hoor, heeft mij ook wel eens geholpen.
@ sabrina: kewl en nu nog op de motor springen...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- Voleuse
Werkt dat wel zo? Is het niet zo dat het moeilijker is om af te vallen als het onder je normale gewicht zit?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa