Ongecontroleerde rant topic!
- tessie
- Contacteer:
Re: Ongecontroleerde rant topic!
De H&M webshop werkt heel raar, hij wordt elke ochtend bijgevuld, en hoe later je dus gaat shoppen, hoe minder kans je hebt om te vinden wat je zoekt. Ik begrijp die hele shop sowieso niet. Ze leveren geloof ik maar 2 keer per maand ook, dus je moet zowat altijd heel lang op je bestelling wachten, terwijl normaal gesproken als je online iets koopt je het binnen 2 dagen toch wel in huis hebt.
- kitten
Er staat nog wat in. De ART winkel bevatte standaard hooguit 5 artikelen. Ik ben gestopt met checken op die site. 

- tessie
- Contacteer:
Ik ken ART verder niet, maar H&M is zo'n grote winkelketen, dat ik echt niet begrijp dat ze hun webshop zo slecht geregeld hebben.
- Peter^
- Contacteer:
@langdurige kwesties met energiemaatschappijen: Ik ben eens met mijn dossier over de kabelmaatschappij die moeilijk bleef doen, onder mijn arm naar het (hoofd)kantoor gestapt en heb daar bij de receptie mijn situatie uitgelegd/en naar een medewerker gevraagd. Na een bakje koffie en excuses, werd mijn zaak direct opgepakt.
Geniet van de positieve momenten.
- Daantje
- Contacteer:
Weet iemand waar je met klachten over een waardeloze huisartsenpraktijk kan indienen? Echte officiele klachten die praktijken doen sluiten, vergunningen laat intrekken en mensen werkeloos doen worden...
Din heeft een herhaal recept nodig. Din belt afgelopen vrijdagmiddag recepten lijn. Bandje is vol, pech kan gebeuren. Din belt maandag receptenlijn: bandje nog steeds vol. Dinsdag, woensdag en vandaag hetzelfde verhaal. Din belt vandaag het gewone nummer van de praktijk: ze zijn met vakantie ALLE VIJF!!! DE ARTSEN IN DIE HUISARTSENPRAKTIJK GAAN ANDERHALVE WEEK MET VAKANTIE. Patienten die iets een herhaalrecept nodig hebben PECH!! De vervangende artsen doen geen herhaalrecepten. Dan is het nu voorjaarvakantie, afgelopen zomer flikten ze dit geintje VIER WEKEN lang.
Din heeft een herhaal recept nodig. Din belt afgelopen vrijdagmiddag recepten lijn. Bandje is vol, pech kan gebeuren. Din belt maandag receptenlijn: bandje nog steeds vol. Dinsdag, woensdag en vandaag hetzelfde verhaal. Din belt vandaag het gewone nummer van de praktijk: ze zijn met vakantie ALLE VIJF!!! DE ARTSEN IN DIE HUISARTSENPRAKTIJK GAAN ANDERHALVE WEEK MET VAKANTIE. Patienten die iets een herhaalrecept nodig hebben PECH!! De vervangende artsen doen geen herhaalrecepten. Dan is het nu voorjaarvakantie, afgelopen zomer flikten ze dit geintje VIER WEKEN lang.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Medisch tuchtcollege? (bel hoort rinkelen, niet zeker van klepel)
**Self Rescuing Princess**
- Sabrina
IGZ?
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Alle 5 tegelijk weg??? En geen fatsoenlijke waarneming geregeld??? KAN dat tegenwoordig nog dan??? *mond valt open*
Is in elk geval niet normaal!! Ik kan mij nog voorstellen als je praktijk in je eentje hebt dat je af en toe recht hebt op vrije dagen enzo. Maar in een groepspraktijk lijkt het mij niet meer dan logisch dat je dan onderling afspraken maakt over wie wanneer op vakantie kan? Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn????
Is in elk geval niet normaal!! Ik kan mij nog voorstellen als je praktijk in je eentje hebt dat je af en toe recht hebt op vrije dagen enzo. Maar in een groepspraktijk lijkt het mij niet meer dan logisch dat je dan onderling afspraken maakt over wie wanneer op vakantie kan? Zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn????
- Peter^
- Contacteer:
Gisterenmddag (was warm) naar een concert geweest. Goed verzorgd, lekkere aftershave/deo opgedaan. Blijk ik tussen twee jonge mannen te zitten, die beiden in hun T-shirtje te zitten, die beiden vergeten zijn hun deo op te doen. Wat een stank, werd er misselijk van.
Na de pauze maar op een trapje gaan zitten om te overleven.
Na de pauze maar op een trapje gaan zitten om te overleven.
Geniet van de positieve momenten.
- Voleuse
Volgende keer deo mee nemen, dan kan je t ze aanbieden 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Sabrina
Good: I succeeded @ vinden en halen van buurtbusje.
Bad: Hij is berekend op mensen van 1.75 lijkt het wel.
Ugly: Ik moet met mijn benen in zes knopen zitten als ik mijn knieschijven niet kwijt wil. Aaaargh!
Bad: Hij is berekend op mensen van 1.75 lijkt het wel.
Ugly: Ik moet met mijn benen in zes knopen zitten als ik mijn knieschijven niet kwijt wil. Aaaargh!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- juffie
- Site Admin
- skaoot
Goed begin, halve werk, ik vrees voor een internetavontuur...
Zaterdag sms van tele2 dat ik binnen week mn internetbenodigdheden krijg.
Maandag sms dat mijn internet het donderdagavond moet doen.
Gisteren briefje van TNT, gemist pakket.
Zo meteen vind ik waarschijnlijk nog een briefje. Morgen op tijd naar postkantoor, en internet aan het werk krijgen!
Waarom zorgt tele2 niet dat die modem eerder bezorgd wordt? Moet dat nou zo exact getimed worden alsof ik de hele dag thuis op pakketjes wacht?
Toch, yay morgen internet! Klooien met netwerk, weeeeej!
Zaterdag sms van tele2 dat ik binnen week mn internetbenodigdheden krijg.
Maandag sms dat mijn internet het donderdagavond moet doen.
Gisteren briefje van TNT, gemist pakket.
Zo meteen vind ik waarschijnlijk nog een briefje. Morgen op tijd naar postkantoor, en internet aan het werk krijgen!
Waarom zorgt tele2 niet dat die modem eerder bezorgd wordt? Moet dat nou zo exact getimed worden alsof ik de hele dag thuis op pakketjes wacht?
Toch, yay morgen internet! Klooien met netwerk, weeeeej!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
Godver! 
Het is écht vrijdag de 13e vandaag hoor!
Zijn de werkmannen hier over de vloer om de kachel + boiler te vervangen voor een combiketel; kunnen ze de hoofdkraan van het water niet afsluiten omdat de hoofdafsluiter dolgedraaid is. Dus ik bellen naar Vitens (waterbedrijf) en ze kunnen op zijn vroegst volgende fucking week vrijdag die kraan vervangen.
'Ja mevrouw, daarom is het altijd handig om van te voren voordat u werklui in huis heeft de hoofdkraan te testen..' Daar heb ik godverdomme nou niks aan, stomme trut! Ik zit NU met die kapotte kraan!
Tenzij ons huis blank stond kon er geen monteur accuut komen, dus volgende week op zijn vroegst. Dus die monteurs weer onverrichterzake weg. Wel een nieuwe afspraak, maar pas over 2 weken kunnen ze weer komen voor die ketel.
Damnit!

Het is écht vrijdag de 13e vandaag hoor!

Zijn de werkmannen hier over de vloer om de kachel + boiler te vervangen voor een combiketel; kunnen ze de hoofdkraan van het water niet afsluiten omdat de hoofdafsluiter dolgedraaid is. Dus ik bellen naar Vitens (waterbedrijf) en ze kunnen op zijn vroegst volgende fucking week vrijdag die kraan vervangen.
'Ja mevrouw, daarom is het altijd handig om van te voren voordat u werklui in huis heeft de hoofdkraan te testen..' Daar heb ik godverdomme nou niks aan, stomme trut! Ik zit NU met die kapotte kraan!

Tenzij ons huis blank stond kon er geen monteur accuut komen, dus volgende week op zijn vroegst. Dus die monteurs weer onverrichterzake weg. Wel een nieuwe afspraak, maar pas over 2 weken kunnen ze weer komen voor die ketel.
Damnit!

MILF