WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
justes

Re: WS valt af!

Bericht door justes »

oh, zal me ook weer eens melden. -17 nu. En sinds afgelopen dinsdag fitness ik 1 x in de week. Ben benieuwd :)
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik merk dat ik weer actiever ben met werken enzo. D'r hoeft qua gewicht eigenlijk niets af, maar ik wil mijn buikje en muffin-top toch echt wel kwijt. Drink nu geen suiker meer in mijn koffie en thee. Snoep minder. Drink hooguit een glaasje frisdrank per dag. En ik vermijd ook de verleidingen van tussendoor naar fastfoodplekken te gaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
puppie

Bericht door puppie »

Nog steeds bezig met de shakes justes?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Na 4 weken nauwelijks op de weegschaal gestaan te hebben en beslist geen punten te hebben geteld, is mijn gewicht gelijk gebleven. Nu gaan we er weer tegenaan.
nijntje

Bericht door nijntje »

:static: gelijk blijven zonder er aandacht aan te besteden is goed :static:
Dat geeft de burger moed voor als je weer extra erop gaan letten. Want blijkbaar heb je je gewoontes nu zo dat je zonder erop te letten stabiel blijft!
justes

Bericht door justes »

ja puppie, al is het door de huiselijke omstandigheden even wat minder consequent. Gewicht blijft nu stabiel. Volgende week heb ik nog een drukke week maar daarna gaan we er weer stevig tegenaan. Die laatste paar wil ik er ook nog af. :) Shake nu 1 x per dag (omdat het zowel lekker als makkelijk is) en daardoor blijft het allemaal mooi op peil.
madeleine

Bericht door madeleine »

Durft zich bijna niet te melden.. en het resultaat van mijn eerste week lijnen is.......
een hele kilo aangekomen. Nou was dat startgewicht ook niet heel erg in lijn met wat ik normaal weeg maar goed... en spontane enorme voorraden drop en chocola op de werkplek helpt ook niet echt. Toch maar weer iets beter opletten.
@ Voleuse: Ik weet niet of het zo werkt. Mijn eerste tien kilo ben ik eigenlijk heel rustig afgevallen door gewoon gezonder te eten. Ik denk dat als ik in de buurt van de grens kom, inderdaad meer bezig moet zijn met calorieën tellen en echt dieëten.. maar we'll cross that bridge when we get there.
Tof dat iedereen zo goed gaat.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
puppie

Bericht door puppie »

Whoohoohoohoooo!!!
Ik heb het eindelijk voor elkaar!!
19,8 kilo is er totaal af en ik ben nu op mijn streefgewicht!

:static: :static:
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Woei woei woei ! :static:

Goed gedaan!
**Self Rescuing Princess**
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:static: goed gedaan puppie!!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat goed puppie! Gefeliciteerd!!! :static:
MILF :grin_ani:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*Ook blij is!!!*

Gister weer voor het eerst mijn pre-zwangerschapskleren aangehad! En de broek paste gewoon redelijk makkelijk dicht! :static:

Sowieso is er tot nu toe nog maar 2 kilo van de 15 die ik was aangekomen blijven plakken! :static:

En daar ben ik heel erg happy mee, zeker gezien het feit dat ik:
- Net voordat ik zwanger raakte gestopt ben met roken,
- Ik in de zwangerschap verslaafd was aan kroketten,
- Ik fikse aanleg heb voor aankomen en er rekening mee had gehouden dat er heul veul kilo's (20+) bij zouden komen,
- Ik de laatste 2 maanden van de zwangerschap nauwelijks heb bewogen en nu ook weer weinig beweeg omdat mijn ijzergehalte nog zo laag is.

Kortom, ik kom redelijk ongeschonden qua gewicht uit de strijd van stoppen met roken én zwanger zijn! Dat geeft de burger juffie moed wat betreft de beweeg- en (eventuele) afvalplannen van later! :static:
MILF :grin_ani:
puppie

Bericht door puppie »

Super juffie!!
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

wow netjes hoor!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Mijn motivatie is echt totaal weg. Ik ben sinds 2 januari bezig, en ik ben gewoon al 3 maanden niks afgevallen. De laatste weken gaat het lijnen ook echt slecht. Eerst hield ik me nog vol aan de gedachte 'gezond eten is sowieso goed voor je, ook al val je niet af', maar let's face it, ik ben toch aan het lijnen om af te vallen. En dat gebeurt niet. MEH! :nopompom:
En dan mensen die zeggen "wow wat knap, je bent al 15kg afgevallen". Ja, nou, whatever, ik ben nu al zo lang niks afgevallen. 15kg in een half jaar is idd wel oke, maar nu is het al 15kg in 9 maanden, straks 15kg in een jaar. Dit schiet gewoon niet op. Stom kutlijf. :evil:
Plaats reactie