dank jullie!
Ik weet nog niet waar we heen gaan maar ik heb besloten dat we hulp nodig hebben en heb deze ingeschakeld. Nu wachten totdat we er langs kunnen.
Heb vandaag gewerkt (vraag niet hoe) en ben nu eigenlijk erg moe.
Heb er nog met mijn lief overgepraat (ja want mijn lief is die nog wel) en die geeft me gelijk. Dit willen we niet zomaar weggooien. We gaan eraan werken maar ondertussen zit ik er erg mee. Ik ga nog even verder een beetje huilen met een kopje thee erbij..
Zit ik liever op telefoontjes te wachten die dan toch niet komen. Kan ik lekker WS'en. Het principe is gewoon stóm! Ik word al gediscrimineerd tov de rokers, nu ook tov de voetbalhooligans.
Ook jij moet elk uur 7 minuten van je werkplek weg om wat anders dan pc/telefoon te gaan doen. De roker gaat roken... jij gaat WS'en.. en ik rook ongewild sigaretten met oranje filters (schandalig!)
Ik ben blij dat die voetballiefhebbers opzouten naar de kantine.. dan kan ik rustig werken en eindelijk eventjes een keer opschieten en doorwerken zonder telkens vragen te krijgen of opgehouden te worden.
Ik vind het juist erg aardig van je baas kitten, dat hij de mogelijkheid biedt om te kijken.
Er zullen zat werkenden zijn die graag zouden willen kijken, maar waar het niet kan/mag.
waar ik moeite mee heb is dat er zoveel andere evenementen zijn die ik boeiender vind bv olympische spelen of tour de france waar geen rekening wordt gehouden, Dus zolang de meerderheid voetbal leuk vind mogen we kijken van de baas. Maar als er tour de france is wordt mij altijd verweten dat ik radio tour de france wil luisteren.