Er is niks van een allergische reactie (of wat voor reactie/irritatie/ontsteking/alienachtige begroeiing dan ook) te zien.cinderella schreef:Waarschijnlijk een stomme vraag voor je nu, maar hebben ze voedingsallergie al uitgesloten bij je?
Nerveus voor een date of om een andere reden...
- skaoot
Re: Nerveus voor een date of om een andere reden...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Balen zeg, dat ze niks kunnen doen. Hopelijk komt het nog goed.
-
Jemig, wat kut skaoot!
- eireann
- Site Admin
- phedre
- Contacteer:
echt wel balen!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Ja, balen Skaoot! Aan de ene kant natuurlijk fijn dat er niets te zien is, maar tegelijkertijd ook stom dat je nu nog steeds met hetzelfde probleem zit opgescheept.
Ik ben ook nerveus. Net gebeld door het ziekenhuis en over twee weken sta ik ingepland voor een sterillisatie
Vreemd hoor, zo iets definitiefs. En ik denk ook dat het best pijn gaat doen...brhhhhhhh. Nou ja, de upside is dat ik me definitief geen zorgen meer hoef te maken over anticonceptie.

Ik ben ook nerveus. Net gebeld door het ziekenhuis en over twee weken sta ik ingepland voor een sterillisatie

Vreemd hoor, zo iets definitiefs. En ik denk ook dat het best pijn gaat doen...brhhhhhhh. Nou ja, de upside is dat ik me definitief geen zorgen meer hoef te maken over anticonceptie.
- phedre
- Contacteer:
ik vond t destijds helemaal geen pijn doen, heb nergens last van gehad. Succes!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- tessie
- Contacteer:
Hoe/wat gaan ze precies doen ruby-vita? Ik ben er ook over aan het nadenken...
- juffie
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
Als het wel tegenvalt, even bellen he! Dan kom ik boodschapjes brengen of met mini spelen, of stofzuigen ofzo!
**Self Rescuing Princess**
- JJV
èn je hebt nog chocola te goed van me.
lijkt me gouden moment voor om dat aan te bieden qua support
lijkt me gouden moment voor om dat aan te bieden qua support

~\v/~
Thanks guys! Ik word gesterilliseerd volgens de Essure methode. Hier te vinden! http://www.essure.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik het goed begrijp worden er poliklinisch twee "plugjes"in mijn eileiders geschoten, via de baarmoedermond. Van te voren krijg je pijnstillers om in te nemen, en aangezien een paar jaar geleden het zetten van een spiraaltje echt wel fffing zeer deed, verwacht ik een soortgelijke pijn. Brhhh...
Als ik het goed begrijp worden er poliklinisch twee "plugjes"in mijn eileiders geschoten, via de baarmoedermond. Van te voren krijg je pijnstillers om in te nemen, en aangezien een paar jaar geleden het zetten van een spiraaltje echt wel fffing zeer deed, verwacht ik een soortgelijke pijn. Brhhh...
- tessie
- Contacteer:
Ik ben benieuwd hoe dat gaat ruby! Ik had er al over gelezen, en vond dat idd wel de meest ideale manier. Toevallig net een verwijzing gekregen van de huisarts.
- skaoot
Sterkte ruby!
De ergst Aaaaaaargh is hier wel voorbij. Ik overweeg nog een keer langs de huisarts te gaan om uit te sluiten dat het echt echt echt niet door iets anders kan komen. Maar niet meteen. Even laten bezinken.
De ergst Aaaaaaargh is hier wel voorbij. Ik overweeg nog een keer langs de huisarts te gaan om uit te sluiten dat het echt echt echt niet door iets anders kan komen. Maar niet meteen. Even laten bezinken.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- juffie
- Site Admin