Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
kitten

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door kitten »

Ow vet balen zeg!!
cinderella

Bericht door cinderella »

Wat dacht je van deze:
Poes heeft ons maandagavond buitengesloten. We hadden beiden de sleutel binnen laten liggen, en de personen die de reservesleutel hebben konden we niet bereiken. We hebben toen een raampje van de deur in moeten slaan. Gelukkig was het twee keer enkelglas, en was de buitenste glaslaag makkelijk te verwijderen (zat als een soort voorzetraam met twee scharnieren en twee schroeven vast). Maar die tweede was het onderste raampje, en dat moest echt doorbroken worden.
Jammer, maar helaas. Toen hebben we 's avonds nog glasbedrijf gebeld. Ik zou volgende dag teruggebeld worden. Eind van de middag krijg ik telefoontje. Ze belt voor offerte maken, ik moet globaal de maat doorgeven van het raampje en of het enkel of dubbel glas is. Ik vraag nog of ik het precies op moet meten. Nee, is niet nodig. Of het goed is dat ze vrijdagmiddag tussen 12 en 5 komen. Ik moet werken tot ongeveer 2 uur, dus we spreken af dat AndereBart al om 11 uur van z'n werk vertrekt. Ook komt de vraag of ik nog een noodvoorziening wil laten plaatsen. Nee is niet nodig.
Mogen jullie een keer raden waarvoor vriendlief vandaag vrij heeft moeten nemen.
toen doet er nu niet meer toe
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Jeetje, wat een gedoe, zeg! Hoe heeft poes dat voor elkaar gekregen?
cinderella

Afbeelding
Door op zo'n ding te gaan hangen om naar buiten te kijken.
skaoot

Bericht door skaoot »

Meh, vlak voor verhuis mn zombie stomper heels verkocht, en nu heb ik weer internet en wil ik ze nieuw in de goede maat kopen, zijn ze uitverkocht bij de onlinestore waar ik ze op het oog had.
:nopompom:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

@Cinderella Wow, da's best knap! Maar niet zo leuk voor jullie, natuurlijk.

@Skaoot Oh, da's balen! Bij een andere nog wel te vinden?
skaoot

Bericht door skaoot »

Niet in NL... en dan krijg je weer circus met verzendkosten e.d. Heb ik me nog niet in verdiept, morgen eens naar kijken. Heb wel een creditcard dus kan het over de grens zoeken op zich. Volgens mij is euro-dollar wel ok momenteel :)
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
cinderella

Niet handig nee. En of het echt knap is weet ik niet. Heb wel vaker gehoord dat iemand door hond of kat is buitengesloten. Zou niet weten hoe zo'n beest dat anders voor elkaar kan krijgen.
Heb net de stoute schoenen aangetrokken en m'n vader gebeld of ie kan helpen. Hij wil wel komen volgende week ergens in de avond. En het ruitje krijg ik nog kado ook! Had ie nog liggen, ik moet alleen het oude ruitje er morgen uitslopen en de exacte maten doorgeven.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Ik heb laatst iets besteld in Frankrijk wat in heel de Benelux niet meer te krijgen was, toen vielen de verzendkosten me alleszins mee. De wisselkoers met de VS is wel okay, ja. :)
skaoot

Bericht door skaoot »

En toen vond ik ze toch nog in een NLshop. Eentje waar ik eerder wat besteld. Bleek dat ik op hun oude site aan het kijken was :P En ze waren in aanbieding. En ik kwam net een financiele meevaller tegen dus het gaat niet ten koste van m'n kastenjacht bij Ikea binnenkort :static:
Shoes incoming!
kitten

Bericht door kitten »

Godverdomme een vet LAGER salaris geaccepteerd omdat de functie zo leuk leek. Mooi nul komma nul trainingen dus he!! En mismanagement van heb ik jou daar. Wat de FUCK doe ik hier!? De telefoon beantwoorden. Alles wat enigszins interessant is, wordt een VACATURE voor gemaakt. Hallo? :shock: Like, WTF! Maar ik tel niet mee, want ik heb dat HBO papiertje nooit gehaald en de baas vindt papiertjes heilig. En daar kan ik een gesprek over beginnen, maar ik wil niet nog een zoethoudertje! Ik wil groeien, ik wil met plezier naar mijn werk en ik weet fucking gewoon niet wat ik wil!!
:nosmile:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Kan je in je proeftijd terug naar WW?

Dan zou ik alsnog dat gesprek aan gaan en bij niet voldoende commitment van baas z'n kant, je spullen pakken en gaan.

Als dat niet kan... ehm.... driftig door solliciteren!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

3 mnd werkzaam nu... ik denk van niet dus.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

En dat is dan ook weer minder WW omdat het vanuit een lager salaris komt..

stomme vent...
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

en de koffie is nog goor hier ook!! :evil: :evil: :evil:
Plaats reactie