Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
oeps2

Re: Het WS-babytopic

Bericht door oeps2 »

heee ik ben helemaal niet ingeleid hoor ...
3x thuis in t bad bevallen

maar t zal idd wel verschil maken met 15 jaar geleden en nu
sorry about that juff
ff niet over na gedacht ..

toch hoop ik dat t allemaal vanzelf gaat ..

xxx oepz
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Nog altijd alles rustig...

Heel even gisteravond wat krampjes, maar weer niks concreets. Ik denk dat ik tijdens de Ardennenmeet wel kan updaten dat ik na 65 weken zwangerschap een baby van zo'n 31 pond heb gebaard. Ofzo. :nopompom:
MILF :grin_ani:
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Volgens mij kan ie gelijk door naar de universiteit als dit zo doorgaat :)
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Dan hebben we tijdens de ardennenmeet wat om te vieren.... en is het nog steeds jullie trots, jullie wonder en jullie beebie
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Illustra

Bericht door Illustra »

Guilty schreef:
Illustra schreef:28 aug is ook een hele goeie dag om geboren te worden. Kan me geen verjaardag met regen herinneren
Nou, dan heb je morgen misschien een unieke ervaring :clown:
*sorry juffie ff offtopic....

Voorlopig zit ik hier jarig te wezen in de stralende zon en de hele dag hier nog geen druppel regen gevallen :)

*OT

Jeetje tis een mooie dag om geboren te worden....echt waar :)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

:close_knuf: voor juffie.
thaliya

Bericht door thaliya »

Succes vandaag juffie!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

thanx! Ik laat straks wel even weten wat er gezegd en gedaan is.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

succes juffie!
**Self Rescuing Princess**
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

succes vandaag!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Succes meid, we denken aan je!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Succes!
Illustra

Bericht door Illustra »

Succes juffie :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Zo. Net thuis!

Om elf uur in het ziekenhuis, aan de CTG gelegd voor een half uurtje, baby deed het prima. Hartslag goed, weeënactiviteit, nauwelijks.
Daarna even wachten op de gynaecoloog, en die besprak met ons de gang van zaken. CTG zag er goed uit, en de vraag kwam of ik eerder ingeleid wilde worden. Ik gaf aan dat dat voor mij helemaal afhing van hoe de boel er nu voorstond qua rijpheid van de baarmoeder, dat ik aan de hand daarvan wilde besluiten of ik al dan niet voor vrijdag ingeleid wilde worden.

Dus naar een andere kamer, co-assistent mee (dat trouwens best een lekker ding was... wel wat jong, maar toch, eyecandy ;)) broek uit en benen in de beugels. De gyn moest diep graven om mijn baarmoeder te bereiken, dus ik zag de bui al hangen. Maar toen ineens trok hij zijn wenkbrauwen op in de positieve zin en zei: 'Nou, dat gaat de goede kant op! Het voelt rijp aan en je hebt al zo'n 2/3 cm ontsluiting!' Dus ik lag daar best wel verbaasd te zijn, daar had ik dus echt NIET op gerekend, want ik was van het slechtste scenario uitgegaan, namelijk nog steeds een dichte en harde baarmoedermond.

Ik riep meteen: 'Oh, maar dan wil ik het wel afwachten, dat zijn zomaar ineens 2/3 gratis centimeters die ik niet eens heb gemerkt qua weeën!' De gyn acht de kans behoorlijk aanwezig dat het voor vrijdag uit zichzelf begint, en dat we dus de inleiding kunnen afbellen, maar we hebben voor de zekerheid (en omdat er maar 2 per dag kunnen worden ingeleid) wel de afspraak gemaakt.

Zometeen gaan we nog even langs bij de verloskundige, die gaat me nog een keertje strippen om me op die manier proberen nog een handje te helpen en Jeejtje een duwtje te geven. Ikzelf heb ineens weer energie en zie het weer zitten. Dit was echt veel meer dan waar ik op had durven hopen, dus YESSS!!! Ik hoop echt van ganser harte dat er nu *echt* iets staat te gebeuren en dat Jeejtje heeeeeel snel buiten komt spelen en dat hij/zij nog een augustus kindje wordt.

Yayness! :banana:
faery

Bericht door faery »

Go juffie! (of "go Jeetje" eerder :P) Wat een fijn bericht!

*gaat topic nog meer frantically in de gaten houden*
Plaats reactie