Jeejtje, Tweejtje & Threejtje
-
Re: Het WS-babytopic
oke thanks voor update. En ik snap wel dat je wensen nu bijgesteld zijn. Je ging ineens van het ergste uit en dan valt alles ineens mee al blijkt dat jou lijf en Jeejtje toch al iets aan het doen zijn terwijl je dat nog niet verwacht had.
Spannend maar wel erg fijn nieuws!
Spannend maar wel erg fijn nieuws!
- puppie
10eireann_S schreef:Hoeveel cm heb je eigenlijk nodig?

- puppie
Tuurlijk wil de gyn dat je naar het ziekenhuis komt, dat spekt zijn bankrekeningjuffie schreef:Het mag nog thuis, maar het advies van de gynaecoloog is om wel naar het ziekenhuis te gaan als het doorzet. Maar het MOET niet, we mogen het met de verloskundige op dat moment bekijken. De kans dat we naar het ziekenhuis moeten wordt wel steeds groter, want hoe langer kindjes blijven zitten, hoe groter de kans op dat ze in het vruchtwater hebben gepoept, en dan moet je sowieso in het ziekenhuis bevallen.
Maar weet je, daar zou ik op dit moment al vrede mee hebben, als het maar spontaan begint! Heb wat dat betreft mijn wensen al bijgesteld.(okee, okee, tuurlijk hoop ik stiekem nog steeds op een volledige thuisbevalling... mens mag hopen, nietwaar?)

Lekker thuisblijven als het goed gaat met jou en Jeejtje het goed doet.

- juffie
- Site Admin
10 cm is volledige ontsluiting en dan mag je gaan persen.eireann_S schreef:Hoeveel cm heb je eigenlijk nodig?
MILF 

- kitten
Klopt wel, Oudste had dat ook geflikt, de viezerik! Beetje in mama poepen, bah!
Ik ben toen alsnog naar het ziekenhuis gegaan. Dat kan ook nog. Best een avontuur, want volledige ontsluiting, dus ambulance en zwaailichten en alle buren zwaaiden me uit. 

- kitten
Woeiiii druk topic!! 

- juffie
- Site Admin
Grinnn, dat riep Jerry ook al. 
'Jee, ik kijk ff een half uurtje niet zeg!'

'Jee, ik kijk ff een half uurtje niet zeg!'

MILF 

- kitten
Moet je roepen dat de baby geboren is, dan klapt de server eruit! 

- eireann
- Site Admin
De geboorte van Jeetje als oorzaak van GFC 5! das niet mooi 

**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Nou ja dan kan Fro eindelijk een keer de schuld aan iemand anders geven... 

MILF 

- JerryM
Dit soort opmerkingen, ook al is het mss een grapje, getuigen niet van vertrouwen in een medische staf die jaren hebben gestudeerd om kennis op te doen, die door decennia aan onderzoek is opgedaan.puppie schreef:Tuurlijk wil de gyn dat je naar het ziekenhuis komt, dat spekt zijn bankrekening![]()
Een dokter zegt echt niet dat iets in het ziekenhuis moet als hij dat, met zijn kennis, niet wenselijk vind gezien de symptomen van de patiënt.
Dat hij uit zijn ervaring en gevoel in ons geval een ziekenhuis aanraad is volkomen logisch.
Het creëert een valse tweedeling tussen het ziekenhuis en de verloskundige, alsof die alles maar voor niks doen. bullshit dus.
/minirant, terug naar happy happy ontsluiting.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Yaaay juffie wat een fijn nieuws 
*houd topic nog feller in de gaten

*houd topic nog feller in de gaten

ik heb nooit geweten dat dat kon. Ontsluiting hebben terwijl je het niet merkt. Bij mijn eerste was ik al bijna 12 uur vollop bezig en toen zat ik eindelijk op 2 cm,
wat fijn voor je, juffie. Het komt nu vast snel goed. Succes met de laatste loodjes
wat fijn voor je, juffie. Het komt nu vast snel goed. Succes met de laatste loodjes
- phedre
- Contacteer:
jahoor greeneye.. daarom waren mijn bevallingen steeds zo kort... begon elke keer pas wat te voelen (na inleiden en vliezen breken in het ziekenhuis) als ik al cm of 6 ontsluiting had.. laatste keer zeker week of 2 rondgelopen met zo'n 3-4 cm ontsluiting... . heerlijk als het al zo'n stuk vordert zonder dat je er wat voelt:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Mijn zusje heeft geen ontsluitings weeen gehad, kreeg ineens persweeen en bij de derde perswee was het kindje daar. Stond met open mond en wist ook niet dat het mogelijk was, maar blijkbaar wel dus.greeneye schreef:ik heb nooit geweten dat dat kon. Ontsluiting hebben terwijl je het niet merkt.