het beweeg-topic
- Voleuse
Re: het beweeg-topic
Nou ik heb gisteren dag 6 gedaan en ooh spierpijn. Hoesten is echt een uitdaging 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- thaliya
Then the delight, when your courage kindled,
And out you stepped onto new ground,
Your eyes young again with energy and dream,
A path of plenitude opening before you.
Duurde even, maar ik ben thuis
And out you stepped onto new ground,
Your eyes young again with energy and dream,
A path of plenitude opening before you.
Duurde even, maar ik ben thuis

And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
- Voleuse
Yaayy wat fijn
. Ik heb t einde niet gehaald dit jaar, als ik de moed verzameld ga ik nog een keer van voren af aan proberen

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- pluis
Lief en ik maken van de niet-naar-buiten-gaan tijd dan maar gebruik om al jullie goede recensies op te volgen en alsnog 30 dagen yoga met Adrienne te doen.
Ik heb ooit 1x eerder yoga geprobeerd, en ik geloof dat ik wel fan ben. Alleen de logistiek nog even uitvinden - als we 'r op de beamer zetten moeten we te ver omhoog kijken. Misschien morgen maar op de laptop op het wandmeubel.
Ik heb ooit 1x eerder yoga geprobeerd, en ik geloof dat ik wel fan ben. Alleen de logistiek nog even uitvinden - als we 'r op de beamer zetten moeten we te ver omhoog kijken. Misschien morgen maar op de laptop op het wandmeubel.
- Voleuse
Oh leuk! Meer adriene fans 

- Daantje
- Contacteer:
Ik ga het ook maar weer proberen met Adriene. Vorige keer heb ik die 30 dagen challenge toch wel 10 minuten volgehouden.
Maar nu ik niet naar kantoor reis heb ik helemaal geen beweging meer en heb ik het de hele dag steenkoud. We gaan het proberen zonder yogamat.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Voleuse
Zonder mat is wel een beetje behelpen denk ik 
Ze heeft nu ook een playlist "for uncertain times" gemaakt, die vind ik zelf wel fijn.

Ze heeft nu ook een playlist "for uncertain times" gemaakt, die vind ik zelf wel fijn.
- pluis
Bij ons is inmiddels dag drie geweest. T was een korte, maar wel een pittige en ik wil m aan het eind van de dertig dagen nog eens doen. Schijnbaar heb ik echt geen balans, en ik wil zien of ik het dan beter kan zonder steeds om te kukelen 

- eireann
- Site Admin
- isara
Ondanks eerdere instructies van het RIVM mag buiten trainen toch - wanneer je op minimaal 2 m afstand blijft en geen materialen deelt. Dus ik stond gisteren in het park met mijn trainer, een weerstandselastiek en een boom en een bankje lekker te bewegen! Meer elastieken besteld nu en ik heb workouts thuis. Zo fijn!
- skaoot
yoga is beetje uit m'n routine gedonderd... denk dat ik er een avond ding van moet gaan maken.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
-
- Ravelijne
Een vriendin van me deelde Cosmic Kids Yoga op Facebook. Haar zoontje van een jaar of vijf vind het heel leuk.
https://m.youtube.com/channel/UC5uIZ2KOZZeQDQo_Gsi_qbQ
https://m.youtube.com/channel/UC5uIZ2KOZZeQDQo_Gsi_qbQ
- eireann
- Site Admin