Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Sabrina

Re: Het WS-babytopic

Bericht door Sabrina »

Woooohooooo! Go juffie, go Jeejtje! Wat geweldig meis! :static:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Zo, en gestript ook. Verloskundige temperde het enthousiasme iets, zij kon er een krappe 2 cm van maken, maar who cares. Dat zijn toch 2 gratis centimeters geweest.

Ze heeft me goed kunnen strippen, dat was niet lekker, zeker omdat de gyn vandaag ook al heeft gerotzooid. En vingers in mijn baarmoedermond is niet echt iets wat ik heel erg lekker vind...

Wel had/heb ik flink bloedverlies na het strippen, maar ook dat schijnt normaal te zijn. We wachten het maar weer af, verder. :)
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Oh dat had ik ook de laatste keer juffie, dat ik ineens minder ontsluiting had toen iemand anders kwam toucheren. Tis natuurlijk ook een beetje euh.. natte vinger werk :P
pluis

Bericht door pluis »

Vieren met orgasmes en ananas? :P

We duimen (en vingeren?) voor decentimeters, hoor familie J :)
jane

Bericht door jane »

zeggeuh.... ga ik weer kijken (sinds de lunchpauze) zijn er inmiddels vier pagina's nieuws te lezen hier :inluv: Jeejtje die ontdekt dat het tijd wordt om es in de echte wereld te komen kijken...

COOL!!!!! duurt niet lang meer nu!
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

aftellen!! :D
colet

Bericht door colet »

Jahoor, zonder noemenswaardige weeën centimeters winnen, dat ken ik ook.
Las net nog iets over inleiden en wel of geen pijn. Denk dat dat verschillend is voor iedereen. Bij mij zette men het infuus op 5.0 in plaats van op 0.5. Dat had wel effect, maar bleek iets teveel effect voor de aankomende mama. Ik zei doodleuk tegen die arts: goh, nu snap ik waarom ze zeggen dat het een storm is...tjee ik krijg geen tijd om adem te halen, kan het alsjeblieft ietsjes minder?
Ging de gyn dus kijken en stond het infuus verkeerd ingesteld! Toen mocht ik inderdaad wat minder :)

Tjee, kitten, bij mij liet de verloskundige ons zelf rijden :S en bedacht onderweg hoe dom ze bezig was, want dat zij een amblance voor mij had moeten bellen. Allemaal minst lastig voor haar :twisted: Hallo, ik hing me te puffen en te zuchten in een gewone auto...hangend aan de steunen, ondertussen praten tegen mijn man om hem rustig te houden :mrgreen:
Had ik de kans gehad eens in een ambulance te liggen... :hypocrite: Was het leuk met die zwaailichten enzo??
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gekke vraag misschien, maar voelen honden iets aan qua bevalling? De mijne is vandaag zooooo aanhankelijk naar mij toe! Hij ligt constant tegen me aan, op schoot of op de bank met zijn kop in mijn nek op mijn schouder.

En update: Wel wat buikpijn maar nog niet echt noemenswaardig. En er is fiks gerommeld vandaag natuurlijk, dus dat dat iets last geeft vind ik niet gek. :) Verder ook nog wat slijm/bloedverlies. Beetje menstruatieachtig zeg maar. Ook niks raars volgens mij. Dus er gebeuren wel dingen, maar ik zou nog niet zeggen dat er écht iets aan de gang is.
thaliya

Bericht door thaliya »

Honden weet ik niet, ik denk het wel. Katten wel iig. Weet niet of het echt wetenschappelijk is, maar ik geloof er wel in. Mijn katten iig wel :).

Buikpijn.... bloedverlies... slijmverlies... allemaal goede tekens :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
sandra

Bericht door sandra »

Wauw Juffie! Jouw topic is populair (jullie topic natuurlijk eigenlijk ;) )

Super spannend allemaal!! In ieder geval dus voor zaterdag?? Wij zijn dit weekend (vanaf donderdag) net even samen weg, maar als we daar internet hebben hou ik het zeker in de gaten!! Wel ideaal zo'n topic :)

Succes weer
vode

Bericht door vode »

Owhhhh spannend :D
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

sandra schreef: In ieder geval dus voor zaterdag??
Jep. :)
kitten

Bericht door kitten »

Katten voelen bevallingen aan inderdaad. Honden aardbevingen, meen ik. :clown:

@colet: met volledige ontsluiting en persweeën?? :shock:
Illustra

Bericht door Illustra »

Mijn honden voelden het veilloos aan. De een zat op wacht bij de deur en liet niemand meer binnen en de ander was nooit meer dan 5cm van me verwijderd vanaf dat de weeen begonnen. Terwijl ik in het ziekenhuis lag te bevallen was was mijn ex schoonmoeder bij mij thuis en vertelde later dat de honden jankend in de mand lagen. Niet naar buiten, eten of drinken wilden.
thaliya

Bericht door thaliya »

Ik hoop wel dat Frodo een extra server en een goede backup heeft....

Voorzie een massale stroom van felicitaties en dus een mogelijke GFC ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie