WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Tigerlily

Re: WS valt af!

Bericht door Tigerlily »

Feline schreef:Misschien beetje raar omdat ze hier zelf niet (veel) post, maar ik zou graag Tigerlily willen feliciteren met haar resultaten tot dusver: -21,7 kg (& counting) !! :static: En dat zonder echt lijnen/diëten/sporten; ze heeft gewoon minder trek (voor zover ik begrepen heb). Ik ben jaloers! En trots!

:bloos: :bloos: :bloos: dankje Feline,

Ben er zelf ook heel trots op dat het zo goed gaat.
:mrgreen: :mrgreen:
Voel me beter in mijn lijf maar ben er nog niet...
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

proficiat tigerlily!!!
Feline
Contacteer:

Bericht door Feline »

Als ze zo doorgaat, is ze straks slanker/lichter dan ik, voor het eerst in ons beider leven. Ik moet toegeven dat dat best een vreemde gedachte is.

Ik denk dat ik haar voorbeeld maar eens moet gaan volgen. Alleen zo lastig nu, er zit nauwelijks structuur in mijn leven laatste maanden en het is heel lastig om dit zelf aan te brengen. Ik heb mezelf ook nauwelijks onder controle m.b.t. eten (balans is zoek). Ik hoop dus dat als ik straks bezig ben met de therapie, dit beter gaat, ik me beter ga voelen en ook beter ga leven, incl gezonder eten, meer bewegen en (dus) afvallen.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Het lijkt me inderdaad het beste om eerst lekker in je vel te zitten en dan te gaan afvallen :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
vode

Bericht door vode »

En niet proberen af te vallen tijdens therapie! Ik probeerrde toen de regelmat te gebruiken om gezonder te eten en ik kwam wat aan. Toen therpie voorbij was verloor ik weer die 2kg en nog 3 extra. Logisch!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Nog even een yay voor Tigerlily! Wat goed joh!

Ik kom even blij binnen stuiteren, want hoewel m'n gewicht niet echt veel af lijkt te nemen (nog steeds -15 kg), word ik wel nog steeds slanker! :shock:

Afgelopen week flinke shopping spree gehad, en ontdekt dat ik gewoon een maat 42, soms 44 heb weer! Dan ben ik gewoon drie hele maten kwijt, holy fuck! En waar ik altijd heel bang was dat afvallen zou betekenen dat ik ook weer kleinere boobs kreeg (want hoewel deze irritant zijn (hallo rugpijn en shirtjes passen vaak niet) vind ik ze toch ook wel weer leuk), zijn m'n borsten niet veranderd qua maat!

Plus even enorme overwinning voor mezelf: Een spijkerbroek die ik voor 't laatst paste voordat wij gingen samenwonen (nu bijna vier jaar geleden) pas ik weer! Whooooot! Vandaag ook m'n kledingkast flink opgeruimd, gewoon twee volle vuilniszakken aan kleding die weg kunnen omdat 't te groot is! Zo kickass om dat te kunnen doen, om gewoon kleren aan te kunnen trekken die ooit goed zaten, en te zien dat ik er nu zwemles in kan nemen. Nu alleen die vuilniszakken nog wegbrengen :clown:.

Ik heb alleen geen idee waarom m'n gewicht niet afneemt (zal wel iets met spiermassa zijn gok ik maar), maar dat zal me ook een redelijke worst wezen :P. Yay! :banana:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Het zal idd wel spiermassa zijn! Maar wel tof dat je weer in je oude spijkerbroek past! Ik ben sinds een week of 6 bezig, nu ruim 3 kilo afgevallen. Ik doe weightwatchers via de website, bevalt me heel goed. Het is fijn om wel keuzevrijheid te hebben en best zo nu en dan iets ongezonds te kunnen eten zonder m'n dieet te verpesten. Het gaat gewoon om de keuzes die je maakt. Daarnaast ben ik aan het hardlopen en zwem ik soms.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

ik ga morgen beginnen met het nieuwe boek van sonja bakker, en jerry gaat solidair meedoen voor het grootste deel. :)

ik ga het vooral volgen om gezonder te leven en eten en als ik er van af val dan is dat erg meegenomen, maar ik ga niet strikt dieeten, want dat is niet handig met de borstvoeding en wordt ook afgeraden. ik kijk wel hoe het gaat. :)
MILF :grin_ani:
puppie

Bericht door puppie »

:static: voor Sabrina, lunaaa en juffie!!

Hier gaat het ooknog stteds goed, ik blijf keurig op gewicht :)
Mack

Bericht door Mack »

Spieren zijn zwaarder dan vet!
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Resultaat week 1:
- 2 kg
- 2 cm

:static:
MILF :grin_ani:
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Goed begin. Al ben ik zelf helemaal niet van de Sonja.

Ik zit zelf nu al een tijdje net onder de 80 kilo. Dat vind ik prima zo (ik heb 75 als ondergrens gesteld, mocht het te hard gaan). Maar ik merk wel efffecten van een paar dagen veel snoepen en extra eten. Incidenteel kunnen verwennerijtjes prima maar ik moet het niet weer naar het oude niveau halen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
nijntje

Bericht door nijntje »

Mijn broek zakt af...... En hoewel de weegschaal volhoudt dat ik niet ben afgevallen zakt wel mijn broek die ik in maart gekocht heb van mijn kont af...... :static:
Crownless

Bericht door Crownless »

Go mede afvallers! Yay tigerlily, sabrina, luuna en juffie!

Mijn weegschaal zegt nu al een tijdje 79 kilo. Dus dat is -4.

En ik zie het nergens aan. Ja, mijn borsten zijn kleiner :eerie: en ja, mijn vingers zijn ietsiepietsie dunner. What the fuck, ik val 5% van mijn lichaamsgewicht af en je ziet het gewoon niet! (Bryan zegt dan weer dat ik een iets 'strakker kontje' heb, maar ja, die zie ik zelf dan weer niet. Ik zie alleen dijen waar ook niks vanaf is gegaan. *zucht*). Ook is het objectief niet aan de buikomtrek te zien, die is nog steeds hetzelfde.

Ik sport nu 1 a 2 keer in de week. 3 keer is teveel, dat red ik qua motivatie niet. Ik heb tot nu toe geen gebakken aardappelen meer gehad, alleen nog maar gekookt, gepureerd (zelf, dus niet uit zo'n zakje) of rijst of pasta. Ik eet steeds minder chips (de laatste rpg op donderdag at ik twee stukjes bonbonbloc, en geen chips, dus yay! Ik liet de chips staan! Ok, die twee stukjes bonbonbloc hadden vast net zoveel caloriën als 10 handen chips, maar het is een begin, dat ik chips kan laten staan en voor iets anders kies) en ontbijt en lunch regelmatiger. En ik heb de drpepper en regular cola kunnen weerstaan. Yay! Ik was dreamer heel dankbaar voor de aanwezigheid van cola light trouwens (het gebrek aan 'echt' avondeten kwam mijn snaaizin dan weer niet ten goede). Oh, en wel de 200 gram groente.

Ik vind het nog steeds wel lastig. Ik vind chips gewoon echt ontzettend lekker! Maar ik luister wel beter naar mezelf, en als Bryan vraagt 'wil je chips?' dan check ik eerst of ik wel echt een beetje honger heb. Zo niet, dan zeg ik nee. En dat vind hij gewoon ok! :static: Wat dat betreft is hij idd mijn grootste cheerleader. Net als dat hij oprecht 'wauw, goed van je!' kan zeggen als ik weer een halve minuut langer kan rennen op de loopband ofzo.

Dus. Ik ga nog wel ff door. En als ik dit vol kan houden, denk ik dat ik rond volgende zomer misschien wel weer in een broek pas die ik al jaren niet meer aan heb gehad en altijd zo jammer vond omdat ie zo ontzettend gaaf was. Dus wie weet. Zou goed zijn voor mijn garderobe.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
puppie

Bericht door puppie »

:static: Juffie, Nijntje en Crownless!!

Crownless, wat mij helpt (chips addict) is oven baked chips eten van Lays.
Die is aanzienlijk 'gezonder' dan alle andere chips en nog lekker ook :mrgreen:
Plaats reactie