Go mede afvallers! Yay tigerlily, sabrina, luuna en juffie!
Mijn weegschaal zegt nu al een tijdje 79 kilo. Dus dat is -4.
En ik zie het nergens aan. Ja, mijn borsten zijn kleiner

en ja, mijn vingers zijn ietsiepietsie dunner. What the fuck, ik val 5% van mijn lichaamsgewicht af en je ziet het gewoon niet! (Bryan zegt dan weer dat ik een iets 'strakker kontje' heb, maar ja, die zie ik zelf dan weer niet. Ik zie alleen dijen waar ook niks vanaf is gegaan. *zucht*). Ook is het objectief niet aan de buikomtrek te zien, die is nog steeds hetzelfde.
Ik sport nu 1 a 2 keer in de week. 3 keer is teveel, dat red ik qua motivatie niet. Ik heb tot nu toe geen gebakken aardappelen meer gehad, alleen nog maar gekookt, gepureerd (zelf, dus niet uit zo'n zakje) of rijst of pasta. Ik eet steeds minder chips (de laatste rpg op donderdag at ik twee stukjes bonbonbloc, en geen chips, dus yay! Ik liet de chips staan! Ok, die twee stukjes bonbonbloc hadden vast net zoveel caloriën als 10 handen chips, maar het is een begin, dat ik chips kan laten staan en voor iets anders kies) en ontbijt en lunch regelmatiger. En ik heb de drpepper en regular cola kunnen weerstaan. Yay! Ik was dreamer heel dankbaar voor de aanwezigheid van cola light trouwens (het gebrek aan 'echt' avondeten kwam mijn snaaizin dan weer niet ten goede). Oh, en wel de 200 gram groente.
Ik vind het nog steeds wel lastig. Ik vind chips gewoon echt ontzettend lekker! Maar ik luister wel beter naar mezelf, en als Bryan vraagt 'wil je chips?' dan check ik eerst of ik wel echt een beetje honger heb. Zo niet, dan zeg ik nee. En dat vind hij gewoon ok!

Wat dat betreft is hij idd mijn grootste cheerleader. Net als dat hij oprecht 'wauw, goed van je!' kan zeggen als ik weer een halve minuut langer kan rennen op de loopband ofzo.
Dus. Ik ga nog wel ff door. En als ik dit vol kan houden, denk ik dat ik rond volgende zomer misschien wel weer in een broek pas die ik al jaren niet meer aan heb gehad en altijd zo jammer vond omdat ie zo ontzettend gaaf was. Dus wie weet. Zou goed zijn voor mijn garderobe.