De wondere wereld der mobiele techniek
Re: De wondere wereld der mobiele techniek
Hey Juffie, ik heb het gedaan, het was helaas niet zo eenvoudig als ik dacht, moest alles op ovi weer opnieuw instaleren, en daarna nog 2x...en toen liep de telefoon weer vast etc....
Maar goed, heb nu weer werkende hotmail..helaas niet zo goed werkend als de vorige keer,maar kan onderweg mn mail checken...
Normaal had ik een aplicatie op de voorgrond..maar dat lukt niet meer ( of ik weet niet hoe het moet)..Nu staat het in mijn berichten...En moet het steeds handmatig ophalen ( ook al is ingesteld van automatich) ach je raakt er aan gewend..Dat alles niet zo werkt zoals het moet, miss een kronkel in het systeem, haha..
En marijke, super dat je geen klachten hebt...zo houden!
Mijn vriendin heeft ook een nokia n97 , nooit geen klachten, en haar man ook een nokia n97,
en die ' vervloekt' de nokia ook..tjaaaaaaaaa..
Gewoon een kwestie van geluk...
Maar goed, heb nu weer werkende hotmail..helaas niet zo goed werkend als de vorige keer,maar kan onderweg mn mail checken...
Normaal had ik een aplicatie op de voorgrond..maar dat lukt niet meer ( of ik weet niet hoe het moet)..Nu staat het in mijn berichten...En moet het steeds handmatig ophalen ( ook al is ingesteld van automatich) ach je raakt er aan gewend..Dat alles niet zo werkt zoals het moet, miss een kronkel in het systeem, haha..
En marijke, super dat je geen klachten hebt...zo houden!
Mijn vriendin heeft ook een nokia n97 , nooit geen klachten, en haar man ook een nokia n97,
en die ' vervloekt' de nokia ook..tjaaaaaaaaa..
Gewoon een kwestie van geluk...
- juffie
- Site Admin
Euh.. op de voorgrond kun je op het startscherm instellen.
Volgens mij opties: widgets bewerken-en dan kun je die 8 dingetjes (snel start) instellen.
Ik heb ook wel last van vastlopers hoor, en het is soms lastig dat Nokia niet onder android draait, zeker omdat Jerry dat wel heeft en ik niet dezelfde apps kan gebruiken.
Ik wilde erg graag een qwerty toetsenbord toen, dus vandaar de N97 mini.
Ik heb veel gehad aan een forum speciaal voor de N97, maar ik zie dat dat offline is.
Volgens mij opties: widgets bewerken-en dan kun je die 8 dingetjes (snel start) instellen.
Ik heb ook wel last van vastlopers hoor, en het is soms lastig dat Nokia niet onder android draait, zeker omdat Jerry dat wel heeft en ik niet dezelfde apps kan gebruiken.
Ik wilde erg graag een qwerty toetsenbord toen, dus vandaar de N97 mini.
Ik heb veel gehad aan een forum speciaal voor de N97, maar ik zie dat dat offline is.
MILF 

had al een poging gedaan widget bewerken...maar lukt niet...
laat mn telefoon ook maar eerst met rust denk ik, haha...
en idd die toetsenbord is superhandig..
tja....mobiele techniek he! haha...
weet nog goed, wou er nooit eentje hebben, en nu kun je niet meer zonder he!
laat mn telefoon ook maar eerst met rust denk ik, haha...
en idd die toetsenbord is superhandig..
tja....mobiele techniek he! haha...
weet nog goed, wou er nooit eentje hebben, en nu kun je niet meer zonder he!
- Daantje
- Contacteer:
Zucht, 't is weer zover: telefoonabonnementverlengtijd. Vorig jaar ben ik overgestapt op een eenvoudige sim-only van T-mobile omdat mijn toestel prima beviel. Ik heb een T-Mobile G1 (HTC Dream), het eerste android toestel op de markt. Nu wil ik toch mobiel kunnen fetlifen
dus tijd voor een nieuwe. Hebben jullie aanraders?
De eisen zijn deze:
-Redelijk groot scherm (ik heb nu 3.2 inch, moet niet kleiner dan dat)
-Goed toetsenbord, ik schrijf regelmatig aardige teksten mobiel een volwaardig qwerty heeft de voorkeur.
-Redelijke baterij duur (voor zover dat kan met een smartphone)
-Android besturing, versie 2.1 of hoger
-Niet te duur. Ik neem altijd éénjarige abbo's maar ben niet te beroerd een beetje bij aanschaf bij te leggen.
Merk e.d. boeien me niet zoveel als android het er maar op doet.

De eisen zijn deze:
-Redelijk groot scherm (ik heb nu 3.2 inch, moet niet kleiner dan dat)
-Goed toetsenbord, ik schrijf regelmatig aardige teksten mobiel een volwaardig qwerty heeft de voorkeur.
-Redelijke baterij duur (voor zover dat kan met een smartphone)
-Android besturing, versie 2.1 of hoger
-Niet te duur. Ik neem altijd éénjarige abbo's maar ben niet te beroerd een beetje bij aanschaf bij te leggen.
Merk e.d. boeien me niet zoveel als android het er maar op doet.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Mijn HTC Desire Z bevalt me zeer. De batterij is niet geweldig, naja, een dag haalt ie nét. Voor smartphones wel normaal geloof ik. Maar ik vind het krap hoor. Dus ik heb voor 8 euro een extra batterij met lader voor losse batterijen uit Hongkong laten komen en met een volle accu in mijn tas kom ik nooit voor verrassingen te staan. Die tweede accu is wel veel slechter, maar wel fijn om net dat uurtje op te vangen tot het volgende stopcontact.
Een batterijvreter, maar SUPER app vind ik de Teamviewer. Daarmee verbind ik met de pc thuis en dan kan ik álles wat ik op een pc ook kan. O.a. Fetlife dus. De FL app heb ik nog niet geprobeerd. Fetlifen via de browser gaat ook goed, trouwens.
Een batterijvreter, maar SUPER app vind ik de Teamviewer. Daarmee verbind ik met de pc thuis en dan kan ik álles wat ik op een pc ook kan. O.a. Fetlife dus. De FL app heb ik nog niet geprobeerd. Fetlifen via de browser gaat ook goed, trouwens.
- Daantje
- Contacteer:
Browser fetlifen is inderdaad best te doen. Maar die app gaf mij wel een insteek om toch eens te denken aan een nieuw toestel. Ben een beetje aan het rondneuzen in de budgettoestellen en kom bij smartphoneshop.nl een toestel tegen dat zó schimmig is dat de tweakers pricewatch 'm niet eens kent.
De Huawei ideos X5, specificaties zien er net zo goed uit als de prijs.

- juffie
- Site Admin
Wil zeer binnenkort ook aan de smartphone. Mijn huidige mobile phone (model baksteen
) heb ik nu ruim vier jaar.
Moet me zo langzamerhand toch eens goed gaan opletten wat de beste keus zal zijn voor mijn budget; zal wel op afbetaling worden ofzo...

Moet me zo langzamerhand toch eens goed gaan opletten wat de beste keus zal zijn voor mijn budget; zal wel op afbetaling worden ofzo...
Laatst gewijzigd door dbj op 03 mei 2011, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- kitten
Hahaha juffie! 

- Daantje
- Contacteer:
Volgens mij zal dat merk vooral online worden verkocht, of onder huismerken van de telecombedrijven. Ik zag dat veel van die mobiel internet dongles van Huawei zijn. Maar die verkopen ze allemaal als netwerk Internet Dongle. Ik zie mijzelf al in de winkel staan:
"Goedemiddag, ik wil mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel."
"Fantastisch! Dat gaan we even helemaal in orde maken!! Welk toestel wilt u?"
"Ik wil graag de Huawei..."
"Gezondheid!"
"Ik wil dus de Huawei..."
"Nogmaals gezondheid! Wilt u soms een glaasje water?"
"Goedemiddag, ik wil mijn abonnement verlengen met een nieuw toestel."
"Fantastisch! Dat gaan we even helemaal in orde maken!! Welk toestel wilt u?"
"Ik wil graag de Huawei..."
"Gezondheid!"
"Ik wil dus de Huawei..."
"Nogmaals gezondheid! Wilt u soms een glaasje water?"
- Voleuse
Pff ik heb hetzelfde probleem fixertje, mijn abonnement gaat ook aflopen en ik weet niet goed wat ik moet...
Ik heb nu wel een fijne telefoon, dus ik zou Sim-only kunnen gaan, maar bij welke aanbieder moet ik dan gaan? Ik zit nu bij Hi, en die don 12,50 vor 120 belminuten en 250 smsjes. Ik heb het gevoel dat het goedkoper kan maar ik vraag me af waar ik dan heen moet? Welke aanbieder hebben jullie en zijn jullie tevreden?
Ik heb nu wel een fijne telefoon, dus ik zou Sim-only kunnen gaan, maar bij welke aanbieder moet ik dan gaan? Ik zit nu bij Hi, en die don 12,50 vor 120 belminuten en 250 smsjes. Ik heb het gevoel dat het goedkoper kan maar ik vraag me af waar ik dan heen moet? Welke aanbieder hebben jullie en zijn jullie tevreden?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Check http://www.telecomvergelijker.nl
Vaak is Telfort sim-only een van de gooedkoopste, en daar heb ik zelf goede ervaringen mee.

Vanmiddag maar weer naar een andere nokiacarepoint geweest..
En helaas zit ik nog tot febr volgend jaar aan mijn nokia vast...
Hotmail werkt gewoon niet op deze type... ( heeft het wel 1 jaar gedaan) maar goed..Dus maar een andere account aanmaken (gmail??) en dan overal mijn accounten maar wijzigen..
Gelukkig kan ik wel weer internetten, kon ook plotsklaps niet meer.. Dankzij de geduldige meneer vd kpn ( heeft meer dan een uur geknoeid met mn nokia)..
Dus mijn advies nogmaals geen nokia...
En helaas zit ik nog tot febr volgend jaar aan mijn nokia vast...
Hotmail werkt gewoon niet op deze type... ( heeft het wel 1 jaar gedaan) maar goed..Dus maar een andere account aanmaken (gmail??) en dan overal mijn accounten maar wijzigen..
Gelukkig kan ik wel weer internetten, kon ook plotsklaps niet meer.. Dankzij de geduldige meneer vd kpn ( heeft meer dan een uur geknoeid met mn nokia)..
Dus mijn advies nogmaals geen nokia...
- juffie
- Site Admin
Dat is echt heel erg raar, want ik heb dezelfde foon, hotmail accounts en het werkt gewoon...
MILF 

- Sabrina
Dito voor Romanticide. Werkt bij hem ook prima.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You