Ik ben trots op...

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Ravelijne

Re: Ik ben trots op...

Bericht door Ravelijne »

Mij! :banana:

Zarath had een tweedehands wasmachine gekocht, maar dat ding veranderde snel in een kledingetend monster! (Lees: hij begon scheurtjes met scherpe randen te vertonen aan de binnenkant van de trommel.) Dus uiteindelijk de bon gevonden en gebeld maar volgens hen viel het net buiten de garantie van een half jaar. Dus hij mocht 85 euro reparatie kosten betalen en ook voor onbepaalde tijd wachten op die reparatie tot er een bijpassende, nieuwe tweedehands trommel binnenkwam. :shock:

Toen heb ik de Belgische google aangezwengeld en gezocht op consumentenrechten en wat blijkt: in BE mag de garantietermijn op tweedehandsgoederen niet korter zijn dan een jaar. Ah HA! Dus ik teruggebeld, natuurlijk kreeg ik eerst het zelfde riedeltje, dus ik een beetje beleefd-maar-vasthoudend gedaan tot ik doorverwezen werd naar de directie. Eindelijk! :mrgreen: Die gebeld, rustig uitgelegd dat we al niet zo blij waren met de stukke kleren, maar nog minder blij met het voor onbepaalde tijd zonder wasmachine zitten en dat het sowieso nog binnen de garantie viel, want *wettekst*. Hij zou binnen een kwartier terugbellen, deed dat ook en we konden zo een vervangend model komen ophalen. Ze wilden 'm ook wel komen bezorgen, maar als we 'm kwamen halen konden we 'm nog deze week hebben. :)

Moraal van het verhaal: het loont om een beetje een mondige consument te zijn. :static: :static: :static:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Way to go, Ravelijne!!!
MILF :grin_ani:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Wat goed van je Ravelijne! Ik ben trots op je.
Geniet van de positieve momenten.
kitten

Bericht door kitten »

... mijn dochters. Die samen/allebei een klein, maar bijzonder rolletje hebben gekregen in de nieuwe musical. :inluv: Ze spelen een tweeling, dochters van de hoofdrol. Oudste is net een jaar bezig en Middelste is dit jaar voor het eerst, jongste van de club nu. En meteen al een rol. Zo trots, zo trots, zo trots!!! *glimglim* :inluv: Dat wordt weer Fishermen's Friend bij de uitvoering... :mrgreen:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Bestel maar vast extra kaarten *bij gaat zijn*
**Self Rescuing Princess**
iezje

Bericht door iezje »

op mijn man.. Dat die nog steeds naast me staat ondanks dat we niet samen wonen.. Dat hij nog steeds mijn man is en dat hij nog steeds bij de beslissing blijft dat hij mij niet moet kisten in een monogame relatie.. en dat die me nog steeds steunt en help met mijn behandeling..
Crownless

Bericht door Crownless »

Jerry. Dat hij gedwee de pregzilla-buien van juffie ondergaat en niet gillend wegrent en dat hij gewoon rustig blijft en z'n eigen plan trekt. En er wel gewoon is als juffie redelijk is en met elkaar praten. En dat hij sowieso niet gillend is weggerend bij de 'je wordt vader'-boodschap. En gewoon z'n vertrouwde omgeving verlaat voor het vaderschap-avontuur.

Ik vind Jerry gewoon ontzettend stoer!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

...juffie, omdat ze mensen niet kapot stampt als ze zeggen dat ze pregzilla buien heeft :clown: :mrgreen:
Afbeelding
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Eens met allebei de bovenstaande posts! Pregzilla zijn lijkt me best wel heel kut, partner-van-Pregzilla zijn lijkt me al net zo zwaar. Jullie zijn gewoon allebei bikkels!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jullie zijn allemaal lief!

En inderdaad, Crownless, dat mag zeer zeker gezegd worden.

Jerry is het allerliefste vriendje en de beste concept-papa die ik en Jeejtje ons kunnen wensen :inluv:
dbj

Bericht door dbj »

Wat zijn pregzilla-buien??

Nóóit van gehoord en in 't woordenboek staat het er niet in.
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Buien van zwangere vrouwen die door hun hormonen een beetje emotioneel, prikkelbaar en een tikkeltje onredelijk kunnen worden :).

Oh, en het bovenstaande is misschien een understatement :P.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Preg = afkorting van pregnant, en dat is dan weer het Engelse woord voor zwanger.
Zilla = gedeelte van Godzilla en van dat monster heb je vast wel gehoord.

Kortom, pregzilla= zwanger monster. :mrgreen:

En dat uit zich dan in wat Sabrina zegt. :mrgreen:
dbj

Bericht door dbj »

Vandaar dat ik het niet kende, heb zwangerschap nog nooit meegemaakt :icon_sad:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Een tikkeltje onredelijk :inluv: :mrgreen: :clown: