steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
Tári

Re: steel de bunker

Bericht door Tári »

Ik laat buiten de bunker een alarm afgaan. Sandra gaat naar buiten om te kijken wat er aan de hand is en ik neem mijn intrek in...

MIJN BUNKER
JJV

Bericht door JJV »

psst Tarí

de aardstralen lopen totaaaaallll verkeerd daar

MIJN bunker
~\v/~
puppysjors

Bericht door puppysjors »

*ziet iezje alleen rondlopen*
*vind dat maar zielig, en verteld het tegen JJV*

*die vind het zo erg, dat ze daar zo eenzaam rondhobbelt, dat hij meteen de bunker uit rent en leuke dingen met iezje gaat doen*

En nu is het lekker weer

Mijn Bunker!
JJV

Bericht door JJV »

quite illogical captain...

* trekt de bunker 4dimentionaal om puppiesjors weg naar een geheime vortex dimentie *

MIJN
bunker
~\v/~
iezje

Bericht door iezje »

zeg jjv je weet toch dat je in de bunker geen taarten kan bakken? Geen oven en je kan door het slechte licht niet zien welke soort marsepein je pakt.

Dus MIJN BUNKER:)
Tári

Bericht door Tári »

Iezje van het zitten op die stenen vloer krijg je een stenen kont, ga je dus maar even gauw buiten uitrekken dan neem ik intrek in

MIJN BUNKER
kitten

Bericht door kitten »

Ik regel een legertje ME'ers die Tári met overdadig veel zinloos geweld buiten zetten.

Mijn bunker.
puppysjors

* Ziet dat kitten vandaag beetje moe is*

*Schuift een folder onder de deur door, met uitnodiging om te komen relaxen in super uitgebreid relax resort*

*Kitten kan natuurlijk niet weigeren, en gaat op het aanbod in*

* Beveiligd de bunker met vuurspuwende draken, en heksen met gevaarlijke toverbrouwsels*

* Gaat lekker koffie drinken in

MIJN BUNKER!
Toran

Bericht door Toran »

Het nadeel van dat soort fantasie-dieren en wezens.. Is dat je erin moet geloven om ze kracht te geven. Aangezien ik alleen in mezelf geloof, verdwijnen de draken en heksen op het moment dat ik aan kom lopen.

Omdat ik zó erg in mezelf geloof, verdwijnt zelfs het slot van de deur.. Sjors zet ik rustig, met koffie en al, buiten. De bunker blijft bestaan, want in mijn wereld is het natuurlijk...

MIJN bunker.
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*zet voor Toran een taart neer buiten, verlaat verjaardagskadootje*
*zet daar een droid-versie van meeko naast*

*kijkt hoe Toran kwijlend en verlekkerd naar buiten sprint*

*loopt zelf naar binnen*

Goh, niemand hier... Dat betekent dat dit vanaf nu
MIJN BUNKER
is.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Ik zet een prácht van een troon bij de bunker. Met sierlijke letters staat er "Koningin van de vermoeidheid" op. Hij blinkt aan alle kanten en Sabrina kan hem niet weerstaan. Ze kijkt argwanend door het raam, maar als ze niemand in zicht ziet, rent ze gauw naar buiten om de troon naar binnen te slepen. Helaas voor haar heb ik superlijm op de troon gesmeerd en de troon in beton gegoten. Ze zit vast en ik kan op mijn gemak binnenwandelen en de deur op slot doen.

Mijn bunker.
puppysjors

*kitty kitty kitty!*

Kitten kijkt op en ziet dat ik een kommetje melk voor haar heb neergezet, dat kan ze niet weerstaan, en komt haastig naar buiten gerend.... mmmmm melk....

Omdat mijn fantasie groot genoeg is om de bunker op elke mogelijk plek neer te zetten, fantaseer ik de bunker naar het wonderland van alice, en laat het bewaken door de boze koningin, die iedereen zijn kop afhakt die in de buurt komt, en zo ga ik lekker kopje thee drinken met de mad hatter, in

MIJN BUNKER!
kitten

Bericht door kitten »

Ach, maar nu maak je het me té makkelijk. Ik roep de Jabberwocky en laat hem de hele bunker optillen en 200 meter verderop neerploffen. Jij blijft met je tafeltje thee en taartjes in de open lucht achter.

Mijn bunker.
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

Had ik net een ventilator gesleept naar de bunker om de hartekonining weg te blazen, is de hele bunker weggeblaast. Dus zet ik maar de ventilator op de hoogste stand zodat een tornado ontstaat. Terwijl Kitten vlug de kelder in duikt om te schuilen, wordt de bunker meegenomen en neergezet in het magische Land van Oz. Dankzij mijn goede connecties met de verschillende heksen in Oz die de bunker bewaken, kan ik heerlijk slapen in ....

Mijn bunker!
Tári

Bericht door Tári »

Ik roep de blaaskracht van de grote boze wolf in en hij blaas en hij blaast en hij blaast zo CatharinaBE de bunker uit. Ik neem intrek in...

MIJN BUNKER
Plaats reactie