De wondere wereld van digitale techniek
Re: De wondere wereld van digitale techniek
Echt, serieus, ik zie een "flits" van een windows beveiligingsvensters, waarschijnlijk diegene waarin ik aan moet geven dat ik ook al is het een Pdf-bestand, dat ik toch door wil, maar na "flits" is het weg. En ook niet naar m'n menubalk, daar heb ik al gekeken.
- JJV
ik meen me zoiets te herinneren toen ik deze pc net had .. en blijkbaar ook IE 10 (moest de versie net controleren) bleek te gebruiken.
onder Extra zit iets met downloads weergeven (cntrl J) maar dat lijkt me niet t probleem, al zou t t pdf misschien wel klikbaar in een venster kunnen geven
en er zit een linkje met popups weergeven en instellingen .
en je zou ook onder de tab extra kunnen kijken bij internetopties. - geavanceerd. daar zit vanalles in over t openen en gebruiken van toepassingen wat aan of uit kan.
Ik kan nu intussen over t algemeen dingen openen via klikbare dingen online..
onder Extra zit iets met downloads weergeven (cntrl J) maar dat lijkt me niet t probleem, al zou t t pdf misschien wel klikbaar in een venster kunnen geven
en er zit een linkje met popups weergeven en instellingen .
en je zou ook onder de tab extra kunnen kijken bij internetopties. - geavanceerd. daar zit vanalles in over t openen en gebruiken van toepassingen wat aan of uit kan.
Ik kan nu intussen over t algemeen dingen openen via klikbare dingen online..
~\v/~
Laatste gedachte, voor ik offline ga: zit er niet zo'n pijl rechtsboven naast de adresbalk? Die verwijst naar downloads, dacht ik.
- eireann
- Site Admin
Hoi hoi,
mams heeft een nieuwe laptop met Windows 8. De gratis antivirus software is nu afgelopen dus ze heeft nieuwe nodig.
Wie weet er een goede (liefst nederlandstalig, engels mag ook) GRATIS antivirus software voor Windows 8? Inclusief download linkje?
Dank dank!
mams heeft een nieuwe laptop met Windows 8. De gratis antivirus software is nu afgelopen dus ze heeft nieuwe nodig.
Wie weet er een goede (liefst nederlandstalig, engels mag ook) GRATIS antivirus software voor Windows 8? Inclusief download linkje?
Dank dank!
**Self Rescuing Princess**
-
Microsofts eigen Security Essentials is prima tegenwoordig
- eireann
- Site Admin
Moet dat nog downgeloaded worden of zit dat er al in? (windows 8 noob)
**Self Rescuing Princess**
Ik ben nu langzamerhand aan het overstappen van Internet Explorer naar Chrome, maar ik vind het toch nog maar lastig hoor. Veel dingen die op een andere plek zitten of andere namen hebben.... Firefox vond ik helemaal niets.
Maar nu mijn vraag. Als ik in IE meerdere tabbladen open had en ik sloot IE helemaal af, vroeg hij of ik die allemaal wilde sluiten of enkel het huidige tabblad. Weet iemand of die functie ook in Chrome zit en zo ja, waar?
Maar nu mijn vraag. Als ik in IE meerdere tabbladen open had en ik sloot IE helemaal af, vroeg hij of ik die allemaal wilde sluiten of enkel het huidige tabblad. Weet iemand of die functie ook in Chrome zit en zo ja, waar?
- kitten
Dat weet ik niet (en ik lees mee of iemand anders het wel weet), maar ik kon wel altijd de browser opnieuw openen en bij recente tabbladen in één keer alle tabbladen heropenen. Die functie is recent verhuisd, weet iemand waar die nu zit?
- Daantje
- Contacteer:
Chrome sluit standaard alle tabbladen af als je de browser sluit. Voorheen kon je met ctrl-shift-T in een keer weer alles openen in een nieuw venstern, maar dit is niet meer sinds de laatste update blijkbaar, net getest.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
en er is geen mogelijkheid om dat anders in te stellen? Dan ga ik echt weer terug naar IE!
- Daantje
- Contacteer:
Kopieer dit in de zoekbalk bovenin:
chrome://settings/search#tabb
En dan is het kweste van "Verder gaan waar ik ben gebleven" aanklikken.
chrome://settings/search#tabb
En dan is het kweste van "Verder gaan waar ik ben gebleven" aanklikken.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
ik wil gewoon niet alle tabbladen afsluiten als ik per ongeluk op het kruisje klik. Dat kan ik bij IE instellen en als dat bij Chrome niet kan, ga ik toch weer terug naar IE
- kitten
Joh, dan ga terug naar IE.
Als ik maar niet mee hoef. 

- juffie
- Site Admin
Grinnik!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
MILF