WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gilraen^

Re: WS valt af!

Bericht door Gilraen^ »

Als ik weinig of niets eet, dan val ik flauw. Dus mijn lichaam zegt heel duidelijk dat dat niet de manier is.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

En ben je nog gaan sporten Crownless?
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

nimueh schreef:
faery schreef:Ik heb er zo nog twee voor je liggen als je wil, kom maar halen!
No problem, waar woon je?

Ikje is dol op groenten. Mag wel, vegan zijnde... :lol:

Ik heb wel wat medelijden met je, faery... waarom doe je je dit aan? Reiniging? In no time zit je toch weer vol met afvalstoffen. En is iets ervan wetenschappelijk bewezen?

Euh, wil je niet deprimeren, echt niet... :oops:

Je kunt het!
Ik heb me ook altijd afgevraagd hoeveel nut het nu eigenlijk heeft. Op amerikaanse tv hebben ze het vaak over hydrotherapy. Een chique woord voor een klysma waar ze het water niet alleen naar binnen pompen maar ook weer naar buiten. In nederland heb ik nooit gehoord van die salons, bestaan die eigenlijk wel hier? En heeft het uberhaupt een nut, of is het een placebo.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
kitten

Bericht door kitten »

fixertje schreef:Een chique woord voor een klysma waar ze het water niet alleen naar binnen pompen maar ook weer naar buiten.
Bij een klysma komt het er toch ook weer uit?
Crownless

Bericht door Crownless »

Jup. Ik had geen zin (en dat was raar, want gisteren zag ik er nog naar uit). Maar ik ging toch. En het was toch wel leuk. Voel me wel nog heel onhandig, en ik vrees dat die ene lomperd die een trap op mijn schaambeen toch wel eens 'per ongeluk' een trap in z'n kruis gaat krijgen. Serieus! Dat je me daar raakt, kan gebeuren. Maar dan ook nog gaan roepen dat het niet hard was en net zo hard door trappen... Fanatieke witte-banders heb je altijd. Ik hoop dat hij eens een flinke ass-whooping krijgt van een hogere bander.

Maar, ik ging toch! Yay voor mij! Niet zo yay voor de onvermijdelijke spierpijn.

Thanks for asking. Cool van je :mrgreen:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
faery

Bericht door faery »

Over het nut van sapvasten heb ik op een ander forum een discussie gevolgd. Nee, er is geen wetenschappelijk bewijs van het nut, al weet ik niet zeker of er iberhaupt gedegen onderzoek gedaan is. Wel zijn er veel persoonlijke verhalen die zeggen dat het voor hen wel een positief effect had (ze voelden zich geestelijk en lichamelijk beter, naderhand). Dat kan een placebo-effect zijn natuurlijk, maar als iemand zegt dat hij of zij er baat bij had, wie ben ik dan om dat te betwijfelen?
nimueh

Bericht door nimueh »

Crownless schreef:Jup. Ik had geen zin (en dat was raar, want gisteren zag ik er nog naar uit). Maar ik ging toch. En het was toch wel leuk. Voel me wel nog heel onhandig, en ik vrees dat die ene lomperd die een trap op mijn schaambeen toch wel eens 'per ongeluk' een trap in z'n kruis gaat krijgen. Serieus! Dat je me daar raakt, kan gebeuren. Maar dan ook nog gaan roepen dat het niet hard was en net zo hard door trappen... Fanatieke witte-banders heb je altijd. Ik hoop dat hij eens een flinke ass-whooping krijgt van een hogere bander.
Dat hoort dus niet... zeg er maar iets van tegen de trainer, die houdt dat dan in de gaten en als hij zo verder blijft doen, dan zal hij aangesproken worden. Het is een training, geen slagveld (sommige mensen...)

Ow en: chic!
Crownless

Bericht door Crownless »

fixertje schreef:
nimueh schreef:
faery schreef:Ik heb er zo nog twee voor je liggen als je wil, kom maar halen!
No problem, waar woon je?

Ikje is dol op groenten. Mag wel, vegan zijnde... :lol:

Ik heb wel wat medelijden met je, faery... waarom doe je je dit aan? Reiniging? In no time zit je toch weer vol met afvalstoffen. En is iets ervan wetenschappelijk bewezen?

Euh, wil je niet deprimeren, echt niet... :oops:

Je kunt het!
Ik heb me ook altijd afgevraagd hoeveel nut het nu eigenlijk heeft. Op amerikaanse tv hebben ze het vaak over hydrotherapy. Een chique woord voor een klysma waar ze het water niet alleen naar binnen pompen maar ook weer naar buiten. In nederland heb ik nooit gehoord van die salons, bestaan die eigenlijk wel hier? En heeft het uberhaupt een nut, of is het een placebo.
Bedoel je niet zoiets als wat door Patty Brard in die tv show van haar gedaan werd? Volgens mij werd het water er daar ook weer uit gepompt. Anders zou je niet stukjes ontlasting door doorzichtigde tubetjes langs zien komen op tv... *gruwel*
Volgens mij bestaat het dus wel. Ik bedoel, er zijn zelfs speciale 'klinieken' (kon geen beter woord vinden) waar je kunt sapvasten en klysma's ondergaan in NL.

@ Nimueh: weet ik. De senzei zag het ook, en zei er meteen wat van. Maar die man bleef volhouden dat het niet hard was. En deed volgens mij wel een poging om iets zachter te doen. Ofzo. Oh well, we zien wel.
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Crownless schreef:Bedoel je niet zoiets als wat door Patty Brard in die tv show van haar gedaan werd? Volgens mij werd het water er daar ook weer uit gepompt. Anders zou je niet stukjes ontlasting door doorzichtigde tubetjes langs zien komen op tv... *gruwel*
Dat werd ergens in het buitenland opgenomen (helaas hebben ze La Brard niet gehouden).
Crownless

Bericht door Crownless »

Bummer.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

:static: :static: voor Crownless! Knap dat je gewoon bent gegaan, ondanks dat je geen zin had!
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik heb dat programma van pettie zoveel mogelijk proberen te ontlopen. Maar van wat ik ervan gezien heb -helaas- was dat een gewoon klysma: water erin en dan op de pot gaan zitten om de boel te laten lopen. Bij die hydrotherapie stap je een salonnetje in, schuiven ze een slang in je kont en laten ze water erin en eruit lopen via een glazen buisje om te kunnen zien wat eruit komt. Dat doen ze dan een aantal keer achtereen.

Daarbij claimen ze dat er dingen mee naar buiten komen die al maanden of zelfs jaren in je darmen zitten. Knikkers die je als kind ingeslikt hebt zelfs, al vind ik dat wel wat sterk. Het zou een frote schoonmaak van je darmen zijn zodat je ouwe rotzooi kwijt bent en ze weer fris aan de slag kunnen. Je kan het dan combineren met een vastkuurtje.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
faery

Bericht door faery »

De enige keer dat ik een klysma moest, was op medische gronden (voor zo'n leuke colonoscopie, een camera je kont in, dat werk), en dat was eens maar nooit weer.

Overigens is niet snoepen moeilijk. *muh*
kitten

Bericht door kitten »

Ik vond mijn klysma aangenaam... :bloos: Je mag het niet te vaak doen, dus ik bewaar het voor wanneer ik een date heb waarbij ik verwacht uhm... nou ja eh... :bloos: maar dan masturbeer ik erbij... :bloos:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Bij dat programma van Patty Brard deden ze wat er weer uit kwam door een zeefje, zodat je kon zien wat er allemaal voor rotzooi mee kwam. En daar zeiden ze idd ook dat het zooi was die al jaaaaren in je darmen zat. Blegh. Geen klysma´s voor mij.
Plaats reactie