Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Gewoon even een dikke knufff voor beide.
chippie, ik leef met je mee meid!
knuf
knuf
- pluis
*moppert wat over proofreaders die het laten afweten*
Véél meer extra werk aan gehad.. eh aan t hebben dan voorzien. Maja, had ik maar moeten bedenken dat mensen zich botweg niet aan hun afspraken houden.
Ben geneigd om straks werk te bellen dat ik n dag vrij neem. Tenslotte zÃjn t mn collega's die me hebben laten zitten. Hmm.
Véél meer extra werk aan gehad.. eh aan t hebben dan voorzien. Maja, had ik maar moeten bedenken dat mensen zich botweg niet aan hun afspraken houden.
Ben geneigd om straks werk te bellen dat ik n dag vrij neem. Tenslotte zÃjn t mn collega's die me hebben laten zitten. Hmm.
- JJV
klinkt wel.. 'logisch' eigenlijk idd
zij jou meer werk bezorgen...
laatste loodjes pluizemeis
(en dan koop je weer nieuwe lootjes)
zij jou meer werk bezorgen...
laatste loodjes pluizemeis
(en dan koop je weer nieuwe lootjes)
~\v/~
- pluis
Welja..
Ik geloof dat het nu nog geprint moet worden.. 2x..
en dan ga ik maar ns douchen.
Ik geloof dat het nu nog geprint moet worden.. 2x..
en dan ga ik maar ns douchen.
Een scriptie is nooit af, you just run out of time
don't worry, komt dik in orde!

In dit geval zou ik een dag vrij nemen en uitleggen waarom, en die dag gebruiken om uit te rusten na het vele extra werk.pluis schreef:*moppert wat over proofreaders die het laten afweten*
Ouch, dat is vervelend!
En vrij nemen lijkt me dan niet eens zo'n slecht plan.
En vrij nemen lijkt me dan niet eens zo'n slecht plan.
*PIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP* (mijn krachttermen leken me wat minder forum-geschikt)
Net het VGZ gebeld, en de mevrouw aan de lijn zei dat seksuologische hulp niet geldt als eerstelijns (waar 8 consulten in het basispakket zitten, en dan nog 4 in mijn aanvullende verzekering), en dat ik dus maar 4 consulten per jaar vergoed krijg. Daar zit ik nu al 5 consulten boven...
Serieus, kutzooi!
edit: net de seksuoloog gemaild, hopelijk krijg ik snel reactie.
Net het VGZ gebeld, en de mevrouw aan de lijn zei dat seksuologische hulp niet geldt als eerstelijns (waar 8 consulten in het basispakket zitten, en dan nog 4 in mijn aanvullende verzekering), en dat ik dus maar 4 consulten per jaar vergoed krijg. Daar zit ik nu al 5 consulten boven...
Serieus, kutzooi!
edit: net de seksuoloog gemaild, hopelijk krijg ik snel reactie.
Laatst gewijzigd door faery op 24 aug 2009, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- eireann
- Site Admin
Ah dat is inderdaad *krachtterm!* waardig faery..... 

**Self Rescuing Princess**
ik ben boos... op alles.. iedereen... maar vooral ook heel verdrietig dat het zo moet gaan..
zo boos dat ik er hier vandoor ben!
diegenen die willen, kunnen me via mijn hotmail of zo bereiken...
tot ziens allemaal...
wie weet tot ooit.. maar vooralsnog ben ik er ff helemaal klaar mee!
zo boos dat ik er hier vandoor ben!
diegenen die willen, kunnen me via mijn hotmail of zo bereiken...
tot ziens allemaal...
wie weet tot ooit.. maar vooralsnog ben ik er ff helemaal klaar mee!
- tessie
- Contacteer:

- pluis
Tja faery, verzekeringsmaatschappijen zijn soms vals.. Stom he.
Overigens heb ik geen vrij genomen, zit nu op kantoor. aan een van de twee collega's gevraagd waarom ie gewoon zonder enige vorm van afzeggen en/ of inseinen niks laat horen (terwijl t wel afgesproken was).
De vent heeft niet eens t fatsoen om ff sorry te zeggen :S Kreeg een vaag verhaaltje over dat ie zondag wast te doen had.. maar hij t me vrijdag al sturen.. en ja, hij wist schijnbaar ook niet dat ie t druk zou gaan hebben.
Da's gelijk de eerste en de laatste keer. En ik voel me alsof ik zo ga hallucineren, ofzo. Tering, moe.
Overigens heb ik geen vrij genomen, zit nu op kantoor. aan een van de twee collega's gevraagd waarom ie gewoon zonder enige vorm van afzeggen en/ of inseinen niks laat horen (terwijl t wel afgesproken was).
De vent heeft niet eens t fatsoen om ff sorry te zeggen :S Kreeg een vaag verhaaltje over dat ie zondag wast te doen had.. maar hij t me vrijdag al sturen.. en ja, hij wist schijnbaar ook niet dat ie t druk zou gaan hebben.
Da's gelijk de eerste en de laatste keer. En ik voel me alsof ik zo ga hallucineren, ofzo. Tering, moe.
Leuke collega's heb jij....
Met een beetje geluk is mijn probleem trouwens opgelost, ze gaat het registreren als "gewone" psychologische hulp, dus dan kan ik nog 3 consulten doen dit jaar.
*zucht van opluchting*
Met een beetje geluk is mijn probleem trouwens opgelost, ze gaat het registreren als "gewone" psychologische hulp, dus dan kan ik nog 3 consulten doen dit jaar.
*zucht van opluchting*
- eireann
- Site Admin
Dus de psycholoog lost het op? Wat tof. Serieus dus, als de mevrouw kode 1 in vult op het formulier krijg je het vergoed, en als ze -dezelfde mevrouw, zelfde tijd, zelfde kosten- kode 2 invult heb je pech?
Vermoeiend hoor.
Vermoeiend hoor.
**Self Rescuing Princess**