dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
iezje

Re: dromen over ws topic

Bericht door iezje »

@ feline.. nee dat niet maar het was gewoon een vage droom.. en vraag me ook niet waarom t dood moest :)

maar wij zijn samen gewoon 2 stoere mannen op jacht.. best logisch :)
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Ik ga er nu wel van uit dat jullie binnenkort een everzwijn eet meet organiseren ofzo, he!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vannacht dat fixertje gratis dingen aan het weggeven was. Als je het wilde hebben moest je naar haar toe lopen, en dan verscheen er een soort gokkast-draaiende-dingen in de lucht, en als je dan het goede plaatje draaide kreeg je de prijs. Het was niet zo druk, dus ik denk, ik loop even langs om aardig te zijn. Ik won een auto-mat (Jeweetwel, zo'n tapijt met wegen erop waar je met je autotjes op kan spelen). Ik vond de prijs nogal lame en dacht, nu weet ik waarom er niemand meedoet. Maar toen hoorde ik dat de volgende prijs een volledige avondmaaltijd (pasta met knollenpuree) was. Ik dacht oooh, relaxed, dan hoef ik vanavond niet te koken! Dus ik liep snel terug naar fixertje, maar toen ineens stond Bill Cosby daar, met een dikke grijns op zijn kop. Hij en ik draaide met die gokkast dingen en toen won hij het ook nog! Ik liep boos weg, want nou had ik geen eten. Ik besloot maar eventjes met fixertje te gaan praten, want dan zou ik vast alsnog het eten krijgen, ipv. die eikel van een Bill Cosby. Ik liep terug, een zwarte tent in (daar woonde fixertje) en toen stond ze met Bill Cosby de hand te schudden! Verradeeeeeeer!! schreeuwde ik. En toen moest ik voor straf een tegelvloer leggen met hele kleine tegeltjes, samen met Mack en Laura, die ook al in opstand waren gekomen tegen de dictator en valsspeler Bill Cosby.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
greeneye

Bericht door greeneye »

geweldig. Volgens mij droomt er niemand zo levendig en raar als jij. Ze zijn zo leuk om te lezen.
thaliya

Bericht door thaliya »

idd, blijven posten Voleuse. Ik lig echt elke keer dubbel
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Mack

Bericht door Mack »

Dat ik in opstand kom tegen Cosby vind 'k logisch. :ugeek:
Maar dat ik vervolgens niet in opstand kom tegen het tegeltjes leggen... :roll:

;)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Voleuse schreef:Ik droomde vannacht dat fixertje gratis dingen aan het weggeven was. Als je het wilde hebben moest je naar haar toe lopen, en dan verscheen er een soort gokkast-draaiende-dingen in de lucht, en als je dan het goede plaatje draaide kreeg je de prijs. Het was niet zo druk, dus ik denk, ik loop even langs om aardig te zijn. Ik won een auto-mat (Jeweetwel, zo'n tapijt met wegen erop waar je met je autotjes op kan spelen). Ik vond de prijs nogal lame en dacht, nu weet ik waarom er niemand meedoet. Maar toen hoorde ik dat de volgende prijs een volledige avondmaaltijd (pasta met knollenpuree) was. Ik dacht oooh, relaxed, dan hoef ik vanavond niet te koken! Dus ik liep snel terug naar fixertje, maar toen ineens stond Bill Cosby daar, met een dikke grijns op zijn kop. Hij en ik draaide met die gokkast dingen en toen won hij het ook nog! Ik liep boos weg, want nou had ik geen eten. Ik besloot maar eventjes met fixertje te gaan praten, want dan zou ik vast alsnog het eten krijgen, ipv. die eikel van een Bill Cosby. Ik liep terug, een zwarte tent in (daar woonde fixertje) en toen stond ze met Bill Cosby de hand te schudden! Verradeeeeeeer!! schreeuwde ik. En toen moest ik voor straf een tegelvloer leggen met hele kleine tegeltjes, samen met Mack en Laura, die ook al in opstand waren gekomen tegen de dictator en valsspeler Bill Cosby.
Niet realistisch, ik háát namelijk kamperen en zal al helemaal niet in een tent gaan wónen. :clown:
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat ik in een soort spelletje zat. We waren in een pyramide met een heel team, en we moesten velociraptors doodschieten. Tessie was de leidster van het team. Ze was zwanger, had een tropenhelm op en een lege draagdoek om (het kind was immers nog niet gboren) Ze liet me zien hoe ik het beste kon schieten (gewoon de beweging met je vingers maken, en dan gingen ze dood) We gingen eenpaar keer dood, maar uiteindelijk hadden we ze allemaal en mochten naar buiten. Net te laat bedachten we dat we nog even over de rand hadden moeten springen voor we naar buiten gingen, want dan was ons team weer compleet geworden (we hadden toch nog levens over) en dan kreeg je een achievement, en nu miostten we een van de pinguïns.
Eenmaal buiten moest tessie bevallen, dus ging ze op de stoep zitten. We moesten eigenlijk verder met het spel, maar wilden haar niet achterlaten. Gelukkig kwam kitten voorbij joggen. Die keek even naar tessie en zei dat het wel goed zou komen. We gingen toen dus verder, met kitten als vervanging.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Joggen, ikke. :schater:
iezje

Bericht door iezje »

had gedroomd dat JJV en Mack samen pannekoeken bakten. Bij elke die mislukte deden ze een kledingstuk uit.. Op een gegeven moment waren ze beide naakt en gingen ze verder met pannekoeken bakken.. Nu moesten ze juist als er een mislukte whiskey drinken.
werd grinnekend wakker omdat ze op een gegeven ogenblik zich gekleed hadden in pannekoeken met aardbeien jam en beslag op t hoofd hadden.. best een raar gezicht
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vannacht dat faery bij mijn oma op bezoek was. Ze zat gezellig te kletsen... In dezelfde outfit als op haar fetlife profielfoto :clown:
Crownless

Bericht door Crownless »

Heeft je oma een fetlife profiel :shutup:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
kitten

Bericht door kitten »

*grinnik*
Rauw Beestje

Bericht door Rauw Beestje »

Maar wie had er nou het eerst zijn kleren uit?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

lol, thx Crownless, dat beeld krijg ik ook nooit meer van mijn netvlies gebrand.

Ik droomde vanavond dat jij een echte piemel gemaakt had voor je Domlidom outfit. Hij deed t allemaal echt en om dat te showen ging je overal semi-casual tegenaan plassen :P
Plaats reactie