maar wij zijn samen gewoon 2 stoere mannen op jacht.. best logisch

Niet realistisch, ik háát namelijk kamperen en zal al helemaal niet in een tent gaan wónen.Voleuse schreef:Ik droomde vannacht dat fixertje gratis dingen aan het weggeven was. Als je het wilde hebben moest je naar haar toe lopen, en dan verscheen er een soort gokkast-draaiende-dingen in de lucht, en als je dan het goede plaatje draaide kreeg je de prijs. Het was niet zo druk, dus ik denk, ik loop even langs om aardig te zijn. Ik won een auto-mat (Jeweetwel, zo'n tapijt met wegen erop waar je met je autotjes op kan spelen). Ik vond de prijs nogal lame en dacht, nu weet ik waarom er niemand meedoet. Maar toen hoorde ik dat de volgende prijs een volledige avondmaaltijd (pasta met knollenpuree) was. Ik dacht oooh, relaxed, dan hoef ik vanavond niet te koken! Dus ik liep snel terug naar fixertje, maar toen ineens stond Bill Cosby daar, met een dikke grijns op zijn kop. Hij en ik draaide met die gokkast dingen en toen won hij het ook nog! Ik liep boos weg, want nou had ik geen eten. Ik besloot maar eventjes met fixertje te gaan praten, want dan zou ik vast alsnog het eten krijgen, ipv. die eikel van een Bill Cosby. Ik liep terug, een zwarte tent in (daar woonde fixertje) en toen stond ze met Bill Cosby de hand te schudden! Verradeeeeeeer!! schreeuwde ik. En toen moest ik voor straf een tegelvloer leggen met hele kleine tegeltjes, samen met Mack en Laura, die ook al in opstand waren gekomen tegen de dictator en valsspeler Bill Cosby.