Nu het vakantie is direct beter! Laatste weken school zijn altijd heel erg druk dus met name mijn bekken vond daar iets van. Rust en fysio helpen, maar wel een beetje geschrokken want had nog nooit bekkenklachten gehad.
Verder gaat het goed, de gebruikelijke dingen (niet goed slapen, veel naar de wc moeten), maar ik probeer ook juist heel erg bewust te genieten van deze laatste zwangerschap
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Fijn dat het weer beter gaat nu, die laatste schoolweken zijn inderdaad normaal gesproken al pittig! Met een beetje geluk blijft het qua kwaaltjes bij de gebruikelijke dingen, en dan komt dat genieten vast ook goed
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
15 oktober om 00:11 is de kleine meid geboren . Het was uiteindelijk toch weer een turbo bevalling, hoewel het heel rustig begon.
Papa, baby en ik doen het allemaal goed en zijn aan het genieten van de kraamweek.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington